Dit. Bij de drive het zelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Bij onze lokale MCDonalds heb ik nog nooit de bon in de app hoeven activeren. Vraag 't wel netjes, maar krijg altijd 'laat maar zitten' als antwoord.
Dan zeg je dat je je telefoon niet mag gebruiken in de autoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef cb2013 het volgende:
Sommige medewerkers doen echt moeilijk bij de mcdrive. Zeg ik wil de mcflutty voor 1,50 met kortingsbon. Wilt ze perse mn telefoon zien. Want die voordeelbon zat niet op mn telefoon.
Niet te nassen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:18 schreef JeffreyH93 het volgende:
Spicy Chicken McBites. Zeg het maar jongens?
Say what? Is dat iets Nederlands?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug, tenzij ze het varkensvlees eruit halen.
Snap het ook niet. Maar al het vlees bij de mac is sowieso niet halal. Dus moslims mogen in principe geen een burger eten. Behalve de fishfilet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:05 schreef JohnB52 het volgende:
Ja.
Varkensvlees is onrein he, en dan moeten ze de boel steeds schoonmaken.
Weet niet of een moslim wel varkensvlees mag bereiden?
Het is in principe dezelfde discussie die geldt voor wat betreft de groenteburger. Redelijk wat restaurants kunnen deze niet voeren omdat ze de ruimte niet hebben (of niet willen maken) er een aparte pan voor vrij te houden. De groenteburger mag niet in hetzelfde vet gebakken worden als een kip- of visburger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Ja want er is verder ook geen bacon bij de Mac[ afbeelding ]
Probleem was volgens mij dat ze er een aparte grill voor nodig hadden en dat te veel ruimte kost.
Dus omdat jij dat vindt, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:44 schreef Zelfscanner het volgende:
McRib kan morgen gewoon terug.
Het is allemaal een grote onzin.
Heb trouwens nog nooit een moslim in de mac gezien. Wel een stapel bondkraagjes. Dus buiten Amsterdam gewoon die rib burger weer terug!
Nee, zou er wel bij passen, maar zo groot zijn ze niet dat je ze kunt dippen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Vooral toen de filet o fish nog een euroknaller was.
Krijg je een lekker sausje bij de chicken bites?
Maar eten ze wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Maar al het vlees bij de mac is sowieso niet halal. Dus moslims mogen in principe geen een burger eten. Behalve de fishfilet.
Volgens mij was het rundvlees van de Mc niet halal maar kan er nu terwijl ik op mijn smartphone zit even niets over vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat vindt, is dat zo?
Er komen overigens best wat moslims bij de Mc hoor...
Verklaar dan nader over dat NL meer ruimte heeft dan DEquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
Ach weer 1 die gewoon te koppig is en overtuigd is van zijn eigen waarheid...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |