Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
Uit het niets pakt deze man mijn stuur vast, tuft mij met speeksel in mijn gezicht en schreeuwt of ik niet uit kan kijken. Vervolgens gooit meneer een pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht en gaat met een rode nek weer verder.
Op zijn minst ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.
Lastig fietsen met die fiets in zijn reet!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.
Omstanders probeerde de man nog af te stoppen maar hij reed gewoon door zonder af te remmen. Uit veiligheidsoverweging hebben ze hem moeten laten gaan. Als dit was gebeurd terwijl ik in mijn auto had gezeten, was ik wel even achter hem aan gegaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Dan nog even een paar keer goed op zijn hoofd schoppen als hij op de grond ligt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Hoe had dit kunnen gebeuren als jij in je auto had gezeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omstanders probeerde de man nog af te stoppen maar hij reed gewoon door zonder af te remmen. Uit veiligheidsoverweging hebben ze hem moeten laten gaan. Als dit was gebeurd terwijl ik in mijn auto had gezeten, was ik wel even achter hem aan gegaan
Ongetwijfeld had hij dan gevonden dat ik te breed stond waardoor hij er niet gelijk langs kon, had waarschijnlijk tegen het raam geslagen en wellicht een koplamp kapot getrapt uit frustratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe had dit kunnen gebeuren als jij in je auto had gezeten?
En dan had jij vol gas over hem heen gereden, omgekeerd en weer over hem heen gereden en daarna nog wat schoppen op zijn hoofd gegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld had hij dan gevonden dat ik te breed stond waardoor hij er niet gelijk langs kon, had waarschijnlijk tegen het raam geslagen en wellicht een koplamp kapot getrapt uit frustratie.
Heb jij iets met kopschoppen ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:37 schreef zaktak het volgende:
[..]
En dan had jij vol gas over hem heen gereden, omgekeerd en weer over hem heen gereden en daarna nog wat schoppen op zijn hoofd gegeven.
Man ga toch wielrennen.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:01 schreef Ranph het volgende:
Wielrenners![]()
![]()
Echt de grootste debielen van Nederland.
Wielrenners hebben hetzelfde generalisatieprobleem als Marokkanen eigenlijk. Er zitten vast wel een paar goede tussen.quote:
Ik ken eigenlijk meer goede dan slechte. Maargoed, zelf doe ik ook wel eens dingen die niet kunnen. Door rood rijden (als er geen verkeer is), soms wat dicht langs mensen als het uren duurt voordat ze aan de kant zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef zaktak het volgende:
[..]
Wielrenners hebben hetzelfde generalisatieprobleem als Marokkanen eigenlijk. Er zitten vast wel een paar goede tussen.
aha, je bent er zelf eentjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk meer goede dan slechte. Maargoed, zelf doe ik ook wel eens dingen die niet kunnen. Door rood rijden (als er geen verkeer is), soms wat dicht langs mensen als het uren duurt voordat ze aan de kant zijn.
MAar zoals in de OP, zo ken ik er geen. Natuurlijk is het wel zo dat je in een groepje sneller wat aso's doet dan solo. Zo reed ik zondag met een groep van 8 over de autobaan omdat het fietspad slecht asfalt is, en het was toch rustig. Ja, daar hinder je de auto's dan wel mee.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Geen zakmes 50 cal in de auto hebben waar je je mee kunt beschermen.
Inclusief gladde benen ja.quote:
Tsja. Als je voor de tiende keer moet wachten omdat er een groep brugpiepers met 4 man naast elkaar rijden dan is het geduld wel op.quote:Ik snap ook wel dat als je helemaal dedicated bent aan de sport dat je dat soort dingen doet. Elke fanatieke sport heeft zo zijn overtredingen alleen soms hinder je met wielrennen inderdaad auto's. Ik vind het zelf overigens niet erg dat ze op de weg rijden als het rustig is, alleen de agressie waarmee ze je benaderen als ze je inhalen als je bijvoorbeeld zelf fietst gaat veel te ver, en dat hoor je gewoon van heel veel mensen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
Uit het niets pakt deze man mijn stuur vast, tuft mij met speeksel in mijn gezicht en schreeuwt of ik niet uit kan kijken. Vervolgens gooit meneer een pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht en gaat met een rode nek weer verder.
Klacht: Ruzie met een recreanten wielrenner
Wielrenner gooit pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht uit woede waardoor ik nu met een wondje in mijn gezicht rondloop
ditquote:
Band of wiel? Wat is het nou?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:22 schreef Systeembeheerder het volgende:
Had zijn achterband afgepakt en had deze met een touwtje aan je trekhaak gebonden , laat deze klootzak maar is een dagje achter zijn wiel aan rennen.
WTFquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb een keer een wielrenner gezien die inderdaad op de autoweg fietste, hij werd aangehouden door de politie en schreeuwde vervolgens woedend dat hij toch "verdomme wel snel genoeg ging" om daar te mogen rijden...
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb een keer een wielrenner gezien die inderdaad op de autoweg fietste, hij werd aangehouden door de politie en schreeuwde vervolgens woedend dat hij toch "verdomme wel snel genoeg ging" om daar te mogen rijden...
Dit dus. Zoiets over je kant laten gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
Je had hem een trap moeten geven op het moment dat hij je stuur pakte en niet achteraf gaan huilen
ga dan lekker op en zandpad hobbelen op je kutknolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:36 schreef Chocovloek het volgende:
Ik heb altijd hele nare ervaringen met wielrenners, maar dat komt ook omdat ik vroeger veel paardreed en wielrenners en ruiters zijn natuurlijke vijanden van elkaar schijnt het. De opmerkingen die ik naar m'n hoofd geslingerd kreeg terwijl ik rustig in de berm reed? Mannen die denken dat het grappig is om vlak langs een paard te fietsen en dan nog even te schreeuwen dat je aan de kant moet.. Volwassen mannen wel te verstaan, ik was destijds 16. Wist niet wat me overkwam joh
Waar ik reed zijn geen aangewezen ruiterpaden voor ruiters. Maar ik reed altijd in de berm, nooit op het fietspad/de weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ga dan lekker op en zandpad hobbelen op je kutknol
Jezus wat een verhaal. Wat een ongelooflijke asociale paardenlul.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
kwam de man in kwestie naast me staan en wat ik al had gedacht bleek waar te zijn: het was zo,n recreanten wielrenner
Peleton of peloton?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef Dophertje het volgende:
Hoe herken je de gemiddelde recreant wielrenner:
- 45+ -> Check
- Iets te dikke buik onder een te strak wielrenshirt van de favoriete ploeg -> Check
- De helm te strak op het vadsige bezweette hoofd -> Check
- Last van (morbide) tunnelvisie -> Check
- Luidruchtig, vooral in groepsverband met meerdere mede-recreanten wielrenners -> Check
- Verkeersregels? Welke verkeersregels, ik fiets heel hard dus ik besta mentaliteit -> Check
Beste oplossing: Een pas geasfalteerde weg die voorzien is van vers gestrooid grit waar zo'n figuur dan op onderuit gaat, of nog beter zo'n heel "peleton".
Als je pal voor mijn stadsfietsje vol op de rem gaat staan zou ik ook niet blij met je zijn, maar ik spuug nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef JenHermes het volgende:
Jawel het is weer zover, op tv worden weer beelden vertoont van 190 sociaal contactgestoorde in apenpakjes en op de openbare weg rijden er meteen weer hordes die alle regels aan de laars lappen: zo ook deze morgen.
Op het gemakje in een korte broek en tshirt naar de supermarkt en aangezien het vakantie is, deed ik het lekker rustig aan. Dat ik het rustig aan deed viel niet bij iedereen in goede aarde want ver achter mij hoorde ik een mannenstem '' toet toet, ik moet er langs '' roepen. Aangezien ik op een smalle kruising aankwam en ik nauwelijks uit kon wijken en omdat er een auto van rechts kwam, moest ik noodgedwongen stoppen. Inmiddels was de mannenstem dichterbij gekomen en kwam de man in kwestie naast me staan en wat ik al had gedacht bleek waar te zijn: het was zo,n recreanten wielrenner. Uit het niets pakt deze man mijn stuur vast, tuft mij met speeksel in mijn gezicht en schreeuwt of ik niet uit kan kijken. Vervolgens gooit meneer een pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht en gaat met een rode nek weer verder.
Klacht: Ruzie met een recreanten wielrenner
Wielrenner gooit pakje vloeibaar voedsel tegen mijn gezicht uit woede waardoor ik nu met een wondje in mijn gezicht rondloop
dus die boze wielrenner is de berm in gereden om jou te vertellen dat je op moest rotten? klinkt logisch jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Waar ik reed zijn geen aangewezen ruiterpaden voor ruiters. Maar ik reed altijd in de berm, nooit op het fietspad/de weg.
ach je moet toch wel iemand aan kunnen rijden zonder daar schuld voor te krijgen toch? dat is niet barbaars, das koeltoer!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef JenHermes het volgende:
De 59-jarige wielrenner uit Drenthe die sinds zondag vast zat op verdenking van mishandeling van drie inzittenden van een auto die zijn pad kruiste, is vanmiddag vrijgelaten. De rechter-commissaris achtte zijn hechtenis niet langer noodzakelijk.
Het Openbaar Ministerie had nochthans wel gevraagd om de man uit de gemeente Noordenveld langer vast te houden vanwege de vrees voor herhaling. Desondanks tekent ze geen beroep aan tegen zijn vrijlating, zegt een woordvoerster.
Vervolging
Het OM heeft nog niet beslist of het de wielrenner gaat vervolgen voor het incident. Daarbij raakten de bestuurster van de auto, een 31-jarige vrouw uit Zaandam, alsook haar 58-jarige vader en diens 55-jarige partner uit Norg gewond. Ze meldden zich met een gebroken neus (vader), verwondingen in het gezicht (partner) en kneuzingen (dochter) in het ziekenhuis in Assen. Het is bekend of de wielrenner de beschuldigingen toegeeft of ontkent.
De betrokkenen reden zaterdagmiddag omstreeks vier uur op een smal weggetje tussen Zeijen en Norg. Volgens de inzittenden van de auto weken ze uit voor de wielrenner maar deed hij dat niet waardoor de man een van de zijspiegels raakte. De inzittenden stapten naar eigen zeggen uit, waarna de wielrenner tegen hun auto zou zijn beginnen te schoppen. De vader van de automobiliste zou de man hebben geprobeerd tegen te houden, waarna hij door het lint zou zijn gegaan.
Filmpje
De dochter filmde het incident gedeeltelijk met haar mobieltje en plaatste het op Facebook. De wielrenner verdween met onbekende bestemming maar meldde zich zondag op het politiebureau. Het filmpje van de 'aanvaring' was toen al een hit op het internet.
Een heksenjacht op deze man openen, de man met zijn gezicht tegen de muur zetten en voor het oog van zijn familie hem een nekschot geven. Ik kan er niets anders van maken bij dit soort barbaarse figuren. Afslachten dit soort volk en niet meer over denken
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus die boze wielrenner is de berm in gereden om jou te vertellen dat je op moest rotten? klinkt logisch ja
dus je reed in de weg?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Chocovloek het volgende:
[..]Ik reed in de berm naast het fietspad, dan kan inderdaad iemand nog wel vlak langs mij fietsen en schreeuwen. Het is niet dat de bermen hier 3 meter breed zijn of zo.
Ik reed in de bermquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onderdeel van de weg; je hobbelde dus gewoon in de weg
rot eens op
stel jij je maar niet zo aan als je kritiek krijgt op je hobbelde poepmasjienquote:
Ik ruimde het inderdaad op jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel jij je maar niet zo aan als je kritiek krijgt op je hobbelde poepmasjien
of ruim je het ook op?
stel je niet zo aan wijfquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik ruimde het inderdaad op jaJeetje, was je ex een paardenmeisje of zo dat je nu al deze innerlijke frustratie op mij afreageert?
Jeetje, wil je er soms over praten? Stuur me maar een privé berichtje als het je zo hoog zit, want in dit topic gaat het nu nergens meer overquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel je niet zo aan wijf![]()
ben je ingehaald door een fietser dat het je zo diep zit?
geweldig om te doen idd, vooral als je ze dan lekker hoort scheldenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb een ruitenwisservloeistofsproeier van m'n auto expres zo staan dat er een ferme straal over m'n auto heen spuit zo recht in het gezicht van wielrenners als ik ze inhaal.
Hoe kun je je laten mishandelen door een bejaarde als je met 3 man in een auto zit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef JenHermes het volgende:
De 59-jarige wielrenner uit Drenthe die sinds zondag vast zat op verdenking van mishandeling van drie inzittenden van een auto die zijn pad kruiste, is vanmiddag vrijgelaten. De rechter-commissaris achtte zijn hechtenis niet langer noodzakelijk.
Het Openbaar Ministerie had nochthans wel gevraagd om de man uit de gemeente Noordenveld langer vast te houden vanwege de vrees voor herhaling. Desondanks tekent ze geen beroep aan tegen zijn vrijlating, zegt een woordvoerster.
Vervolging
Het OM heeft nog niet beslist of het de wielrenner gaat vervolgen voor het incident. Daarbij raakten de bestuurster van de auto, een 31-jarige vrouw uit Zaandam, alsook haar 58-jarige vader en diens 55-jarige partner uit Norg gewond. Ze meldden zich met een gebroken neus (vader), verwondingen in het gezicht (partner) en kneuzingen (dochter) in het ziekenhuis in Assen. Het is bekend of de wielrenner de beschuldigingen toegeeft of ontkent.
De betrokkenen reden zaterdagmiddag omstreeks vier uur op een smal weggetje tussen Zeijen en Norg. Volgens de inzittenden van de auto weken ze uit voor de wielrenner maar deed hij dat niet waardoor de man een van de zijspiegels raakte. De inzittenden stapten naar eigen zeggen uit, waarna de wielrenner tegen hun auto zou zijn beginnen te schoppen. De vader van de automobiliste zou de man hebben geprobeerd tegen te houden, waarna hij door het lint zou zijn gegaan.
Filmpje
De dochter filmde het incident gedeeltelijk met haar mobieltje en plaatste het op Facebook. De wielrenner verdween met onbekende bestemming maar meldde zich zondag op het politiebureau. Het filmpje van de 'aanvaring' was toen al een hit op het internet.
Een heksenjacht op deze man openen, de man met zijn gezicht tegen de muur zetten en voor het oog van zijn familie hem een nekschot geven. Ik kan er niets anders van maken bij dit soort barbaarse figuren. Afslachten dit soort volk en niet meer over denken
boer'nland tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Chocovloek het volgende:
[..]Ik reed in de berm naast het fietspad, dan kan inderdaad iemand nog wel vlak langs mij fietsen en schreeuwen. Het is niet dat de bermen hier 3 meter breed zijn of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |