Kijk, dat horen we graagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Graag een quote of DM/PM bij wijzigingen
Mijn laatste reactie @ SQ:
Lamp bevalt hartstikke goed, en ik vind 'm na 2 jaar nog steeds leuk!
Nee, geen idee wat het isquote:
HAHAHAHA sorry, melkpoesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat het isDe dierenarts gokte wel dat er een beetje brit in zit door zijn kop en haar of zoiets
![]()
We hebben hem in een doos gevonden toen hij 4 weken oud was en in huis gehaald. Met de fles gevoed alleen merk je wel dat 'ie veel basisdingen niet mee heeft gekregen. Zoals het springen dusStiekem hou ik helemaal niet zo van katten, maar het is echt zo'n lieverd dat hij is blijven plakken
![]()
En hij probeert af en toe nog steeds bij me te melken als ik op bed lig. Nu met lektetten vind ik dat echt een heel onprettig idee op de een of andere manierHij was vanochtend nog m'n tiet half aan het masseren en ik voel het zo nat worden tegen m'n arm aan. Blegh!
Die lamp zag ik vorige week op marktplaats staan in het wit! Wilde hem ook kopen, maar hij was al gereserveerd. Boeee.
SPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Trouwens, nieuw kost ie maar 25
http://www.liefenklein.nl(...)anglamp-bloemen-wit/
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Amsel het volgende:
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meerSPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik me best voorstellen! Gelukkig komt de kraam ook na je bevalling om je daarmee te helpen. En wat betreft de spullen.. lijstje maken? kun je rustig afstrepen, en mocht er nog iets missen in week 1, stuur je iemand op pad.
![]()
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meergewoon even eenSPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bij nader inzien is die van ons toch iets anders trouwens, wij hebben deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Is dat raar om die in de woonkamer te hangen? Ik wil hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Ja, ze zijn allemaal zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bij nader inzien is die van ons toch iets anders trouwens, wij hebben deze:
http://www.kidzsupplies.n(...)amp-bloemen-wit.html
Hier zitten ook vlinders in.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat raar om die in de woonkamer te hangen? Ik wil hem
8 jaar? Dan ben je nog erger dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Past helemaal in mijn woonkamer en ik was toch al 8 jaar op zoek naar een lamp
Ik herken het in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor mij is pijnstilling iets voor wanneer ik er echt, écht doorheen zit. Pijn hoort erbij, en als ik One Born Every Minute kijk, krijg ik het idee (kan ook montage zijn natuurlijk) dat er bij de eerste pijnscheut al om pijnbestrijding wordt gevraagd. Tja, ieder zijn ding, maar zo bang ben ik gelukkig niet voor pijn. We zullen zien hoe het loopt
Vraagje aan dames die al eerder bevallen zijn - kan het zijn dat een baby ineens heel rustig wordt vlak voor de bevalling - stilte voor de storm zeg maar?
Eergisteravond was ik ineens heel gestressed en moest alles accuut schoon en opgeruimd. Gisteren om half 8 dacht ik: goh, wat is ze rustig. Om kwart over 8 had ik amper beweging kunnen merken nadat ik haar wat gepest had. Dus op naar het ziekenhuis: ctg, 2x echo, bloedprikken en urinetest. Alles in principe oke, maar ze mat dezelfde grootte als 3 weken terug, er was een beetje eiwit en leuko-weet-niet-meer in mijn urine en ze was het ermee eens dat ze erg rustig was. Terug naar huis gestuurd met een bewegingsschema (bijhouden hoeveel ze beweegt), nieuwe afspraak op donderdag en het dringende advies te bellen als de boel niet veranderde of ik me anderzijds rot ging voelen. Natuurlijk was het party in mijn buik in de auto naar huis, dus alles oke, dacht ik.
Maar sindsdien weer erg rustig en nu zit ik haar getrappel bij te houden, en ze is toch wel erg rustig nu.
(Heb met mezelf afgesproken dat ze tot 13u de tijd krijg om haar ware aard te laten zien (=druktemaker) en dat ik anders bel. Maar ik heb ook ergens het gevoel dat de bevalling echt op de loer ligt nu...)
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meerHet is voor mij de tweede, dus over die voedingen enzo maak ik me wat minder druk. Maar de rest +1! Het is nogal een omschakeling, van fulltime werken naar *niks*, echt heel begrijpelijk en herkenbaar. Kost gewoon even tijd om te wennen.SPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lastig te zeggen wat jou zou helpen, maar voor mij helpt: Doe waar je behoefte aan hebt, pak elke dag een relaxmomentje (ik heb de vorige keer echt nog 3 boeken gelezen ofzo, onder het motto, daar kom ik de komende 18 jaar niet meer aan toe), begin met wat het belangrijkste is van je lijstje, stiekem zijn heel veel dingen wat minder belangrijk en kan de baby ook prima komen als dat niet gedaan is. En ik vind echt: uitgerust een bevalling en kraamtijd in gaan is goud waard, meer dan welk schoon kastje/spulletje dan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |