Kijk, dat horen we graagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Graag een quote of DM/PM bij wijzigingen
Mijn laatste reactie @ SQ:
Lamp bevalt hartstikke goed, en ik vind 'm na 2 jaar nog steeds leuk!
Nee, geen idee wat het isquote:
HAHAHAHA sorry, melkpoesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat het isDe dierenarts gokte wel dat er een beetje brit in zit door zijn kop en haar of zoiets
![]()
We hebben hem in een doos gevonden toen hij 4 weken oud was en in huis gehaald. Met de fles gevoed alleen merk je wel dat 'ie veel basisdingen niet mee heeft gekregen. Zoals het springen dusStiekem hou ik helemaal niet zo van katten, maar het is echt zo'n lieverd dat hij is blijven plakken
![]()
En hij probeert af en toe nog steeds bij me te melken als ik op bed lig. Nu met lektetten vind ik dat echt een heel onprettig idee op de een of andere manierHij was vanochtend nog m'n tiet half aan het masseren en ik voel het zo nat worden tegen m'n arm aan. Blegh!
Die lamp zag ik vorige week op marktplaats staan in het wit! Wilde hem ook kopen, maar hij was al gereserveerd. Boeee.
SPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Trouwens, nieuw kost ie maar 25
http://www.liefenklein.nl(...)anglamp-bloemen-wit/
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Amsel het volgende:
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meerSPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik me best voorstellen! Gelukkig komt de kraam ook na je bevalling om je daarmee te helpen. En wat betreft de spullen.. lijstje maken? kun je rustig afstrepen, en mocht er nog iets missen in week 1, stuur je iemand op pad.
![]()
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meergewoon even eenSPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bij nader inzien is die van ons toch iets anders trouwens, wij hebben deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Is dat raar om die in de woonkamer te hangen? Ik wil hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA sorry, melkpoes
Ja, ze zijn allemaal zo leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bij nader inzien is die van ons toch iets anders trouwens, wij hebben deze:
http://www.kidzsupplies.n(...)amp-bloemen-wit.html
Hier zitten ook vlinders in.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat raar om die in de woonkamer te hangen? Ik wil hem
8 jaar? Dan ben je nog erger dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Past helemaal in mijn woonkamer en ik was toch al 8 jaar op zoek naar een lamp
Ik herken het in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor mij is pijnstilling iets voor wanneer ik er echt, écht doorheen zit. Pijn hoort erbij, en als ik One Born Every Minute kijk, krijg ik het idee (kan ook montage zijn natuurlijk) dat er bij de eerste pijnscheut al om pijnbestrijding wordt gevraagd. Tja, ieder zijn ding, maar zo bang ben ik gelukkig niet voor pijn. We zullen zien hoe het loopt
Vraagje aan dames die al eerder bevallen zijn - kan het zijn dat een baby ineens heel rustig wordt vlak voor de bevalling - stilte voor de storm zeg maar?
Eergisteravond was ik ineens heel gestressed en moest alles accuut schoon en opgeruimd. Gisteren om half 8 dacht ik: goh, wat is ze rustig. Om kwart over 8 had ik amper beweging kunnen merken nadat ik haar wat gepest had. Dus op naar het ziekenhuis: ctg, 2x echo, bloedprikken en urinetest. Alles in principe oke, maar ze mat dezelfde grootte als 3 weken terug, er was een beetje eiwit en leuko-weet-niet-meer in mijn urine en ze was het ermee eens dat ze erg rustig was. Terug naar huis gestuurd met een bewegingsschema (bijhouden hoeveel ze beweegt), nieuwe afspraak op donderdag en het dringende advies te bellen als de boel niet veranderde of ik me anderzijds rot ging voelen. Natuurlijk was het party in mijn buik in de auto naar huis, dus alles oke, dacht ik.
Maar sindsdien weer erg rustig en nu zit ik haar getrappel bij te houden, en ze is toch wel erg rustig nu.
(Heb met mezelf afgesproken dat ze tot 13u de tijd krijg om haar ware aard te laten zien (=druktemaker) en dat ik anders bel. Maar ik heb ook ergens het gevoel dat de bevalling echt op de loer ligt nu...)
Pfff, ik heb alles gelezen en wilde op iedereen reageren maar ik weet het niet meerHet is voor mij de tweede, dus over die voedingen enzo maak ik me wat minder druk. Maar de rest +1! Het is nogal een omschakeling, van fulltime werken naar *niks*, echt heel begrijpelijk en herkenbaar. Kost gewoon even tijd om te wennen.SPOILER: egozeurpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lastig te zeggen wat jou zou helpen, maar voor mij helpt: Doe waar je behoefte aan hebt, pak elke dag een relaxmomentje (ik heb de vorige keer echt nog 3 boeken gelezen ofzo, onder het motto, daar kom ik de komende 18 jaar niet meer aan toe), begin met wat het belangrijkste is van je lijstje, stiekem zijn heel veel dingen wat minder belangrijk en kan de baby ook prima komen als dat niet gedaan is. En ik vind echt: uitgerust een bevalling en kraamtijd in gaan is goud waard, meer dan welk schoon kastje/spulletje dan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een![]()
Precies dit. Om die reden had ik van tevoren al bedacht dat een ruggenprik voor mij zou werken en idd!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Pijnstilling hoeft niet alleen tegen pijn te zijn he, hoe gek dit misschien ook klinkt. De pijnstilling die ik kreeg bij de bevalling van E. heeft niet de pijn minder gemaakt, de weeën af laten zwakken of er voor gezorgd dat ik niet meer hoefde te werken. Het heeft er voor gezorgd dat ik tussen de weeën door goed kon ontspannen, waardoor ik dus de weeën ook weer beter aankon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 15-07-2014 11:59:53 ]
bij mij was de baby de dag voor de bevalling ook heel rustig. Niet naar t ziekenhuis geweest. Ze was sowieso niet heel druk en af en toe voelde ik haar sowieso een dagje niet. Had besloten me pas druk te maken als ik haar de volgende ochtend nog niet zou voelen. De volgende ochtend (heeeeel vroeg) voelde ik haar nog steeds niet, maar wel iets anders: weeen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor mij is pijnstilling iets voor wanneer ik er echt, écht doorheen zit. Pijn hoort erbij, en als ik One Born Every Minute kijk, krijg ik het idee (kan ook montage zijn natuurlijk) dat er bij de eerste pijnscheut al om pijnbestrijding wordt gevraagd. Tja, ieder zijn ding, maar zo bang ben ik gelukkig niet voor pijn. We zullen zien hoe het loopt
Vraagje aan dames die al eerder bevallen zijn - kan het zijn dat een baby ineens heel rustig wordt vlak voor de bevalling - stilte voor de storm zeg maar?
Radboud?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha maar ondertussen ben ik er wel klaar mee hoor![]()
Maar verstandelijk weet ik gewoon: een baby zit 40 weken in je buik. Met een beetje pech langer (ik zie dat als 'pech' want ik ben een heel ongeduldige zwangere). Daar moet ik gewoon mee dealen.
Ik kan mezelf wel gek zitten maken hier met ieder krampje maar dan maak ik het mezelf alleen maar lastiger. Gewoon mijn tijd uit zitten dus![]()
Misschien komt het ook wel omdat ik extra druk voel. Per 1 september begint mijn nieuwe schooljaar. Dus dan moet ik gewoon koste wat het kost hersteld zijn.
En ik weet dat ik op zoek moet naar een nieuwe baan. Ik heb wel verlof tot 6 oktober en dus tot die tijd de tijd. Maar omdat ik dus weer naar school ga heb ik geen recht op een vangnet zoals de WW.
En mijn ziekenhuis ligt midden in Nijmegen. Dus we hopen eigenlijk OF voor donderdag een bevalling OF pas na het weekend ivm het verkeer![]()
Mijn man trouwens afgelopen zondag![]()
Hij zei: tis maar goed dat NL nuet in de finale staat anders hadden we nu een probleem.
ik ben menzis verzekerd en heb het pakket vorige week gekregen. Ben vandaag 28 weken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:05 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Weet iemand trouwens in welke week je ongeveer het kraampakket van de man de zorgverzekering kan verwachten (menzis). Wij gaan namelijk verhuizen eind deze maand en ben een beetje bang dat ze m dan net daarna gaan versturen en die straks bij het oude huis staat...
oe dan wordt t spannend. Ben nu 27 +0 en we gaan over 2 wk verhuizen.. (verhuizing doorgegeven aan de gemeente en volgens menzis kregen zij het dan van de gemeente door en hoefde dat niet apart). Misschien toch maar even bellen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik ben menzis verzekerd en heb het pakket vorige week gekregen. Ben vandaag 28 weken.
Vond het ondanks de enge dingen een leuk pakket!
Past ook wel bij jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:11 schreef Skittles het volgende:
Wat voor enge dingen zaten dan bij jullie in het pakket?
Persoonlijk vond ik de kraamverbanden nog wel meevallen.
Die lagen bij mij in het pakket (zilveren kruis) doodleuk bovenop. Geen verzachtend iets als een knuffeltje, gewoon met de neus op de feiten drukken dat je helemaal leeg zal lopen.
Oh, dat IS ook gewoon kraamverbandquote:Hiermee kan je niks gebeuren. Dit verband is extra dik en kan iedere situatie aan hoe zwaar je ook bloedt: 's nachts, na een bevalling of wanneer je het ook maar nodig hebt. Welterusten!
Jaaa, die kreeg ik ook door m'n moeder in m'n handen gestopt bij de eerste menstruatiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Past ook wel bij je
Ik vind kraamverbanden ook niet zo heel intimiderend. Het lijkt een beetje op wat ik gebruikte de eerste menstruaties nadat ik met de pil stopte, dat Kotex Maxi nachtverband![]()
kraamverband om je bakkesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jaaa, die kreeg ik ook door m'n moeder in m'n handen gestopt bij de eerste menstruatie![]()
en na m'n kaakoperatie kwam ik thuis, geen coolpack en waren de coolpacks niet op voorraad. Toen heeft m'n moeder ook kraamverband gehaald, nat gemaakt en heb ik daar twee dagen om m'n bakkes mee gelopen om de zwelling te minderen![]()
soberso, pakketjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Crumpette het volgende:
yay ik zie net dat mijn noppies pakket vanavond komt!
heb ik ook. Nu 27 wk, dus iets minder ver dan jij... Was bij mijn dochter nog lang niet geloof ik Herinner ik me iig alleen van het eind.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
is het trouwens normaal dat ik al poten rechtsboven in mijn zij, net onder mijn ribben voel? Hoe hard groeit dat jong wel niet
Gisteren (eerste verlofdag) heb ik de Linda gelezen én gehaaktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Room, ook geen ervaring uiteraard, maar met wat ik heb gelezen hierover klinkt het normaal. Maar wat de rest ook al zegt, gewoon bellen als het je niet zint
Marel, ga toch es op de bank zitten vrouw!![]()
M'n echtgenoot vindt het ook een leuke lamp *klikkerdeklik*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus die dag was al heel geslaagd!
Leuke lamp!
ik probeer mezelf steeds wijs te maken dat het vast darmen zijn, maar darmen trappen nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
heb ik ook. Nu 27 wk, dus iets minder ver dan jij... Was bij mijn dochter nog lang niet geloof ik Herinner ik me iig alleen van het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |