echt hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie me meer tegenstaat. Virgien of Peterjan.
PeterJan was degene die haar dronken voerde met 'moogietoos'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie me meer tegenstaat. Virgien of Peterjan.
Zij spreidt toch wel gewillig d'r benen voor hem. Of hij moet haar constant dronken voeren met zijn moogietosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
PeterJan was degene die haar dronken voerde met 'moogietoos'![]()
![]()
Mja, volgens mij heeft zij de hersenen van een garnaal dus waarschijnlijk denkt zij daar niet echt bij naquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zij spreidt toch wel gewillig d'r benen voor hem. Of hij moet haar constant dronken voeren met zijn moogietos
"van de straat" waren volgens mij zijn letterlijke woordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Skittles het volgende:
Ghehe dat is ook weer zo. Gelukkig is ze wel 'streetwise' of hoe hij het ook noemde
doe es effe gewoon. Zo houd ik mijn lion niet binnen hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En geef nou toe, Peter Jan is gewoon een lekkertje.
Met die dikke bult in z'n nekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En geef nou toe, Peter Jan is gewoon een lekkertje.
Er is nog wel een verschil tussen een zevenjarige en een twintigjarige hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat ik nog het meest disturbing vind is dat hij jaren lang met jonge kinderen heeft gewerkt.... mijn nichtje is ook is de cactus show geweest, toch maar eens vragen of hij iets ggeprobeerd heeft
SHO / Peter Jan Rens #7 Waar PJR weer vader is gewordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Radyhyn het volgende:
Waar hebben jullie t nou over?
Kan t nie volgen nie..![]()
7 topics vol plezier!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Radyhyn het volgende:
Waar hebben jullie t nou over?
Kan t nie volgen nie..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |