echt hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie me meer tegenstaat. Virgien of Peterjan.
PeterJan was degene die haar dronken voerde met 'moogietoos'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie me meer tegenstaat. Virgien of Peterjan.
Zij spreidt toch wel gewillig d'r benen voor hem. Of hij moet haar constant dronken voeren met zijn moogietosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
PeterJan was degene die haar dronken voerde met 'moogietoos'![]()
![]()
Mja, volgens mij heeft zij de hersenen van een garnaal dus waarschijnlijk denkt zij daar niet echt bij naquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zij spreidt toch wel gewillig d'r benen voor hem. Of hij moet haar constant dronken voeren met zijn moogietos
"van de straat" waren volgens mij zijn letterlijke woordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Skittles het volgende:
Ghehe dat is ook weer zo. Gelukkig is ze wel 'streetwise' of hoe hij het ook noemde
doe es effe gewoon. Zo houd ik mijn lion niet binnen hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En geef nou toe, Peter Jan is gewoon een lekkertje.
Met die dikke bult in z'n nekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En geef nou toe, Peter Jan is gewoon een lekkertje.
Er is nog wel een verschil tussen een zevenjarige en een twintigjarige hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat ik nog het meest disturbing vind is dat hij jaren lang met jonge kinderen heeft gewerkt.... mijn nichtje is ook is de cactus show geweest, toch maar eens vragen of hij iets ggeprobeerd heeft
SHO / Peter Jan Rens #7 Waar PJR weer vader is gewordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Radyhyn het volgende:
Waar hebben jullie t nou over?
Kan t nie volgen nie..![]()
7 topics vol plezier!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef Radyhyn het volgende:
Waar hebben jullie t nou over?
Kan t nie volgen nie..![]()
je moet ook nogal overdreven zijn om olympisch kampioen te worden volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind haar zo overdreven. En mijn man kent haar omdat ze in hetzelfde plaatsje en met elkaar zijn opgegroeid. Schijnt dat ze daar precies hetzelfde was.
Zo.. weer een uurtje lekker ergeren
Ja dit meisje lijkt me niet bijzonder intelligent, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Sneu he .. Waar zit je verstand en eigenwaarde?
Al denk ik dat het milieu waaruit je komt (omgeving/familie etc) ook een grote factor is van de persoon die je uiteindelijk wordt.
Room spannend!
je bloeddruk daalt rond de 20e week van je zw.schap in dee meeste gevallen. En daar kun je je echt wel ff naar an voelen bij tjjd een wijle. Over eeen paar weken stijgt ie weer ietsjes, hopelijk voel je je dan beter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef Crumpette het volgende:
he? is er ook een tv programma over PJR en zijn nieuwe mokkel? dat heb ik echt totaaal gemist. net als vier handen op 1 buik. tijd voor uitzending gemist zie ik wel. welk kanaal was dat op?
vanmiddag weer goedgekeurd door de VK! Nouja, baby dan. Hartslag mooi regelmatig, en buik voelen zei ze ook niks van dus zal wel in orde zijn. Zelf moet ik aan de ijzer, hb 6,9 (en nog altijd Zo Moe..) en bp 100/50.. en dat was na 2 uur huishouden/boodschappen doen. Vraag me af of die bp nog omlaag gaat als je rustig zit te chillen (zoals nu)..![]()
Maargoed, vervelend voor mij, maar niet voor de baby![]()
Noppies pakket is er!als een malle alles passen nou
edit: gevonden, ik zit klaar voor 4 handen!![]()
ja maar mijn schema is echt bijna niet-bestaand, dat is het een beetje. Als ik nou nog zou werken deze dagen, a la, maar ik ben thuis en doe het heel rustig aan. 1 activiteit/afspraak per dag, en 1 huishoudelijk klusje oid, en verder veel bankhangen/computerwerken. na een uurtje iets doen, zelfs koffie met een vriendin, kan ik wel slapenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
je bloeddruk daalt rond de 20e week van je zw.schap in dee meeste gevallen. En daar kun je je echt wel ff naar an voelen bij tjjd een wijle. Over eeen paar weken stijgt ie weer ietsjes, hopelijk voel je je dan beter.
Je hb bij deze termijn mag 6.5 zijn dus op zich niet heel slecht. Maar de een heeft daar meer en sneller last van dan de ander. Verder, je bent wel een heel kind aan het bakken he, als je moe blijft en je vindt t storend, ff je schema beetje krritisch onder de loep nemenzo vaak in je leven ben je niet zwanger
room fijn dat alles goed was!!
vajien is toch ook 7 geweest?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen een zevenjarige en een twintigjarige he
Ja hij zal nog wel iets dalen. Het suckt gewoon die moeheid echt heel erg. Vaak krijg je gewoon t advies om even te gaan liggen ofzo maar dat helpt lang niet altijd. En mja, ik hoop voor jou dat je Hb idd het euvel is en dat je je beter voelt na de ijzer (zeg me wel dat je ferrofumaraat krijgt en geen floradix? Anders hebb je er ng niets aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar mijn schema is echt bijna niet-bestaand, dat is het een beetje. Als ik nou nog zou werken deze dagen, a la, maar ik ben thuis en doe het heel rustig aan. 1 activiteit/afspraak per dag, en 1 huishoudelijk klusje oid, en verder veel bankhangen/computerwerken. na een uurtje iets doen, zelfs koffie met een vriendin, kan ik wel slapen. Hier en daar wat zingen(studeren), dat moet ik nu wel wat gaan opvoeren maar daar krijg ik juist energie van.
Het HB is idd een grenswaarde zei de vk ook, maar ik voel me er wel belabberd bij en ws daalt het nog meer over een paar weken dus het ging ook om voorkomen dat ik me slechter ging voelen. Maar volgens mij is mijn vermoeidheid ook gewoon bp-gerelateerd, ook nog. Ach ik vind het allemaal goed hoor. Als het goed is voor de baby vind ik alles best
En Roomfijn dat het goed was!
zie je je buik ook wel eens bewegen terwijl je het niet voelt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Gatverredamme... Die fotoBen ik net over de kotsiekots-periode heen in de zwangerschap, open je dit topic..
Hier weer thuis hoor. Conclusie: alles perfect, kan niet beter. Mevrouw is gedraaid om haar as en schopt nu tegen placenta ipv mijn zij. En dan voel je haast niets meerNiets aan het handje dus. Ze registreerden wel aardig wat voorweëen, zonder dat ik er last van had. Dus de boel is wel aan het rijpen.
ja ik heb me er ondertussen ook wel bij neergelegd dat het voor mij zo blijft hoor tijdens de zwangerschap. Dan kan het alleen nog beter worden als ik toevallig opknap! Geen floradix idd, volgens mij dat eerste wat je noemde (recept ligt in een andere kamerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja hij zal nog wel iets dalen. Het suckt gewoon die moeheid echt heel erg. Vaak krijg je gewoon t advies om even te gaan liggen ofzo maar dat helpt lang niet altijd. En mja, ik hoop voor jou dat je Hb idd het euvel is en dat je je beter voelt na de ijzer (zeg me wel dat je ferrofumaraat krijgt en geen floradix? Anders hebb je er ng niets aan) maar goed, het kan ook gewoon zo zijn dat dit bij je zwangerschap hoort. Klinkt heel naar als k het nu zo zeg maar soms zie je dat wel eens. Ik had het zelf bij mn oudste ook, echt niet vooruit te branden zon allesoverheersende moeheid maar er was gewoon weinig tegen te doen verder. Hopelijk knap je snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |