Woohoo!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar het is wel bijna weekend, vanaf morgen thuiswerken
Het is al 9 over 9quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is pas net 9 uur joh, give it a minute!
9 tot 5 mentaliteitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is al 9 over 9(geweest ondertussen)
Stereotypen, ik vraag me oprecht af waar ze vandaan komen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stereotypen, ik vraag me oprecht af waar ze vandaan komen?
Volgens mij is dat account hartstikke nep, want ik kwam laatst ook al zoiets van haar tegen.quote:
Er zitten eigenlijk maar weinig nichtensmilies tussenquote:
Discriminaaaatiiiiiieeeee!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten eigenlijk maar weinig nichtensmilies tussen.
Die is opzich geslachtloos. Enkel dat er eentje een sluier draagtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminaaaatiiiiiieeeee!!!
O wacht, ik zie ook niet echt specifieke hetero smileys, op deze na:
Raassiesmus!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik met mrs. Stbabylon aanstaande donderdagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jajajajajajaja, dat weten we nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik met mrs. Stbabylon aanstaande donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Te wanhopig, jij kan het wel schuddenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb date maar zelf gevraagd of ie nog wil afsprekenHoezo ongeduldig
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Te wanhopig, jij kan het wel schudden.
Maar wel heel lovenswaardig en dat meen ik oprecht. Ik snap niet waarom dat zo'n taboe is.
sowieso het hele geneuzel van je moet x dagen wachten bla bla. Ik ken echt serieus mensen die niet op een tweede date zijn gegaan, terwijl ze elkaar oprecht leuk vonden, maar hij te snel een berichtje stuurdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te wanhopig, jij kan het wel schudden.
Maar wel heel lovenswaardig en dat meen ik oprecht. Ik snap niet waarom dat zo'n taboe is.
Zo'n verhaal heb ik hier pas nog verteld idd. Meisje dat ik maanden later weer tegenkwam, vond me ook leuk, maar had dezelfde avond onderweg in de trein naar huis gesmsed dat ik het heel leuk vond, dat was veels te needy.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sowieso het hele geneuzel van je moet x dagen wachten bla bla. Ik ken echt serieus mensen die niet op een tweede date zijn gegaan, terwijl ze elkaar oprecht leuk vonden, maar hij te snel een berichtje stuurde![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat iemand me moet nemen
Tuurlijk, je moet niet meteen beginnen over toekomst etc, maar gewoon een berichtje dat het leuk was en wel voor herhaling vatbaar is toch niet meteen : ok, ik ben wanhopig en ik MOET nu nu nunununununu!!! ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Aan de ene kant snap ik het wel een beetje dat je niet te hard van start moet gaan, want je kan de ander wel een beetje afschrikken ermee.
Bedoel als de ander je (nog) niet zo leuk vindt als hij jou of diegene geen smser is ofzo. Dat je het dan beter rustig kan aanpakken.
Aan de andere kant ben ik van mening dat iemand me moet nemen zoals ik ben, incl whatsapp gedrag enzo.
Dus nu doe ik een combi
Nee jouw situatie vind ik ook maar vaag en overdreven (van dat grietje)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, je moet niet meteen beginnen over toekomst etc, maar gewoon een berichtje dat het leuk was en wel voor herhaling vatbaar is toch niet meteen : ok, ik ben wanhopig en ik MOET nu nu nunununununu!!! ?
En dan nog kan je dat best een keer over het hoofd zien als je het leuk vond lijkt me. Kijk je moet niet meteen om de 5 min gaan smsen ofzo.
Ach, er zit vast weer een andere kant aan het verhaal en het zal vast weer niet zo bedoeld zijn etc etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee jouw situatie vind ik ook maar vaag en overdreven.
En.. ik haat whatsapp en z'n status weergave![]()
Communicatie, heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zit vast weer een andere kant aan het verhaal en het zal vast weer niet zo bedoeld zijn etc etc.
Mooi he, techniek?.
neuh, ik heb het allemaal wel een keer gezien nuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Communicatie, heerlijk![]()
Achja maakt het leven weer interessanter he![]()
Nee![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is opzich geslachtloos. Enkel dat er eentje een sluier draagt
Dit snap ik echt niet he. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu whatsapp nog nóóit naar die statusweergave gekeken. Weet nieteens waar het zit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En.. ik haat whatsapp en z'n status weergave![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
neuh, ik heb het allemaal wel een keer gezien nu.
Ik ken het, bloediriitant tegenwoordig met alle middelen, je weet dat hij/zij het gezien heeft, maar geen antwoord, en waarom dan niet blablala.
In beeld.. onder de naam. Kan je haast niet niet-zienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit snap ik echt niet he. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu whatsapp nog nóóit naar die statusweergave gekeken. Weet nieteens waar het zit.
Werd onderhand tijd. Kunnen ze weer bij de 7 year itch scheiden, hebben we dat ook weer gehad! Is ie weer "verder"quote:
Net zo ver als Barbquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Werd onderhand tijd. Kunnen ze weer bij de 7 year itch scheiden, hebben we dat ook weer gehad! Is ie weer "verder"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |