Woohoo!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar het is wel bijna weekend, vanaf morgen thuiswerken
Het is al 9 over 9quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is pas net 9 uur joh, give it a minute!
9 tot 5 mentaliteitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is al 9 over 9(geweest ondertussen)
Stereotypen, ik vraag me oprecht af waar ze vandaan komen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stereotypen, ik vraag me oprecht af waar ze vandaan komen?
Volgens mij is dat account hartstikke nep, want ik kwam laatst ook al zoiets van haar tegen.quote:
Er zitten eigenlijk maar weinig nichtensmilies tussenquote:
Discriminaaaatiiiiiieeeee!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten eigenlijk maar weinig nichtensmilies tussen.
Die is opzich geslachtloos. Enkel dat er eentje een sluier draagtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discriminaaaatiiiiiieeeee!!!
O wacht, ik zie ook niet echt specifieke hetero smileys, op deze na:
Raassiesmus!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik met mrs. Stbabylon aanstaande donderdagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jajajajajajaja, dat weten we nu welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik met mrs. Stbabylon aanstaande donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Te wanhopig, jij kan het wel schuddenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb date maar zelf gevraagd of ie nog wil afsprekenHoezo ongeduldig
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Te wanhopig, jij kan het wel schudden.
Maar wel heel lovenswaardig en dat meen ik oprecht. Ik snap niet waarom dat zo'n taboe is.
sowieso het hele geneuzel van je moet x dagen wachten bla bla. Ik ken echt serieus mensen die niet op een tweede date zijn gegaan, terwijl ze elkaar oprecht leuk vonden, maar hij te snel een berichtje stuurdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te wanhopig, jij kan het wel schudden.
Maar wel heel lovenswaardig en dat meen ik oprecht. Ik snap niet waarom dat zo'n taboe is.
Zo'n verhaal heb ik hier pas nog verteld idd. Meisje dat ik maanden later weer tegenkwam, vond me ook leuk, maar had dezelfde avond onderweg in de trein naar huis gesmsed dat ik het heel leuk vond, dat was veels te needy.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sowieso het hele geneuzel van je moet x dagen wachten bla bla. Ik ken echt serieus mensen die niet op een tweede date zijn gegaan, terwijl ze elkaar oprecht leuk vonden, maar hij te snel een berichtje stuurde![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Aan de andere kant ben ik van mening dat iemand me moet nemen
Tuurlijk, je moet niet meteen beginnen over toekomst etc, maar gewoon een berichtje dat het leuk was en wel voor herhaling vatbaar is toch niet meteen : ok, ik ben wanhopig en ik MOET nu nu nunununununu!!! ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Aan de ene kant snap ik het wel een beetje dat je niet te hard van start moet gaan, want je kan de ander wel een beetje afschrikken ermee.
Bedoel als de ander je (nog) niet zo leuk vindt als hij jou of diegene geen smser is ofzo. Dat je het dan beter rustig kan aanpakken.
Aan de andere kant ben ik van mening dat iemand me moet nemen zoals ik ben, incl whatsapp gedrag enzo.
Dus nu doe ik een combi
Nee jouw situatie vind ik ook maar vaag en overdreven (van dat grietje)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, je moet niet meteen beginnen over toekomst etc, maar gewoon een berichtje dat het leuk was en wel voor herhaling vatbaar is toch niet meteen : ok, ik ben wanhopig en ik MOET nu nu nunununununu!!! ?
En dan nog kan je dat best een keer over het hoofd zien als je het leuk vond lijkt me. Kijk je moet niet meteen om de 5 min gaan smsen ofzo.
Ach, er zit vast weer een andere kant aan het verhaal en het zal vast weer niet zo bedoeld zijn etc etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee jouw situatie vind ik ook maar vaag en overdreven.
En.. ik haat whatsapp en z'n status weergave![]()
Communicatie, heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zit vast weer een andere kant aan het verhaal en het zal vast weer niet zo bedoeld zijn etc etc.
Mooi he, techniek?.
neuh, ik heb het allemaal wel een keer gezien nuquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Communicatie, heerlijk![]()
Achja maakt het leven weer interessanter he![]()
Nee![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is opzich geslachtloos. Enkel dat er eentje een sluier draagt
Dit snap ik echt niet he. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu whatsapp nog nóóit naar die statusweergave gekeken. Weet nieteens waar het zit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En.. ik haat whatsapp en z'n status weergave![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
neuh, ik heb het allemaal wel een keer gezien nu.
Ik ken het, bloediriitant tegenwoordig met alle middelen, je weet dat hij/zij het gezien heeft, maar geen antwoord, en waarom dan niet blablala.
In beeld.. onder de naam. Kan je haast niet niet-zienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit snap ik echt niet he. Ik heb in de 2 jaar dat ik nu whatsapp nog nóóit naar die statusweergave gekeken. Weet nieteens waar het zit.
Werd onderhand tijd. Kunnen ze weer bij de 7 year itch scheiden, hebben we dat ook weer gehad! Is ie weer "verder"quote:
Net zo ver als Barbquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Werd onderhand tijd. Kunnen ze weer bij de 7 year itch scheiden, hebben we dat ook weer gehad! Is ie weer "verder"
Volgens mij wordt dat "te hard van stapel" allemaal minder belangrijk naarmate je ouder wordt hoor. Al die regels en spelletjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Aan de ene kant snap ik het wel een beetje dat je niet te hard van start moet gaan, want je kan de ander wel een beetje afschrikken ermee.
Bedoel als de ander je (nog) niet zo leuk vindt als hij jou of diegene geen smser is ofzo. Dat je het dan beter rustig kan aanpakken.
Aan de andere kant ben ik van mening dat iemand me moet nemen zoals ik ben, incl whatsapp gedrag enzo.
Dus nu doe ik een combi
Ohja zie het nu. Naja srsly, nog nooit bewust naar gekeken of geregistreerd wat er staat. En al zou je het zien, so what?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In beeld.. onder de naam. Kan je haast niet niet-zien
Same as by Telegram bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja zie het nu. Naja srsly, nog nooit bewust naar gekeken of geregistreerd wat er staat. En al zou je het zien, so what?
Barb moet onderhand een snappen dat alleen ik hem "verder" kan krijgen. De dodo.quote:
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij wordt dat "te hard van stapel" allemaal minder belangrijk naarmate je ouder wordt hoor. Al die regels en spelletjes.
Ik kijk er echt serieus nooit naar. Volgens mij staat er bij mij gewoon "Hi, I'm using whatsapp" of wat de default ook isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In beeld.. onder de naam. Kan je haast niet niet-zien
Dat is de volgende stap toch weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Barb moet onderhand een snappen dat alleen ik hem "verder" kan krijgen. De dodo.
Neee... dat is dat verhaaltje. Doelde op wanneer iemand 'online' is of "laatst gezien op..."quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk er echt serieus nooit naar. Volgens mij staat er bij mij gewoon "Hi, I'm using whatsapp" of wat de default ook is
Ik ervaar echt 100% het tegenovergestelde. Het is tegenwoordig juist veel "zakelijker" geworden. 2 weken met de "verkeerde" daten is tegenwoordig bijna alsof je daarna totaal nooit meer op de markt kan komen ofzo, pure tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat "te hard van stapel" allemaal minder belangrijk naarmate je ouder wordt hoor. Al die regels en spelletjes.
Dat is de eindstap. Ik ben de eindbaasquote:
Ooooo datte. Ja daar kijk ik wel eens naar jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neee... dat is dat verhaaltje. Doelde op wanneer iemand 'online' is of "laatst gezien op..."
Dat is niet naarmate je ouder wordt, dat is gewoon de toekomst. Zoals t nu gaat. Dat heeft met de tijd te maken, niet met de leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ervaar echt 100% het tegenovergestelde. Het is tegenwoordig juist veel "zakelijker" geworden. 2 weken met de "verkeerde" daten is tegenwoordig bijna alsof je daarna totaal nooit meer op de markt kan komen ofzo, pure tijdsverspilling.
Je hebt al een voorkeuring (tinder, facebook etc) en als je dan een date regelt zit het daar dus vol met regels qua van alles, en dus na het daten in moet het allemaal 100% volgens verwachtingen, 1 foutje en het is meteen wanhopig, dus hop, next!
Een One Night Stand staat nog steeds garant voor 1 keer seks en daarna dus 0 kans op meer, want redenen.
Nee, het is echt niet leuker geworden hoor.
Een ONS enzo is idd een stuk makkelijker te regelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb wel t idee dat mensen "makkelijker" worden naarmate ze ouder worden.
Wij hebben al onze itches al gehad in de twee jaar scharrelen voor we officieel wat kregenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werd onderhand tijd. Kunnen ze weer bij de 7 year itch scheiden, hebben we dat ook weer gehad! Is ie weer "verder"
Dat laatste klopt wel weer idd. Als het dan gelukt is tussen 2 mensen om alles te overkomen qua ellende zijn ze wel weer heel snel om dan te doen alsof het klaar is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet naarmate je ouder wordt, dat is gewoon de toekomst. Zoals t nu gaat.
Maar ik heb wel t idee dat mensen "makkelijker" worden naarmate ze ouder worden. Alsof de tijd dringt. Dus dat dan t hele 1e 2e 3e date gezeik rapper gaat, en gewoon BAM relatie. En samenwonen.
Echt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ben ik met mrs. Stbabylon aanstaande donderdag
Je kunt een Razzy krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?Gaan jullie trouwen dan? Wow, super! Gefeliciteerd!
Ok. Geef de Oscar maar hier.
Gelukkig niet. In Delft zitten alleen maar overbuurJONGENSquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
We moeten terug in de tijd![]()
Waar je gewoon trouwde met de overbuurjongen
Is dat een soort milkshake?quote:
Oeeh keuzequote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig niet. In Delft zitten alleen maar overbuurJONGENS
Oooh, tienerfantasie!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig niet. In Delft zitten alleen maar overbuurJONGENS
quote:
Waarom kiezen?OOOOOOOOOH nog meer tienerfantasietjes!quote:
Omdat ik nou niet echt jongetjes hoef te hebben in m'n bed. Ik hou meer van de ervaren manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kiezen?OOOOOOOOOH nog meer tienerfantasietjes!
Meubels kunnen we gewoon meeruilen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil vrijdag langskomen om te kijken of je meubels hier passen he!Je wil mijn huis gewoon
Maar dan moet ik elke ochtend overstappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Meubels kunnen we gewoon meeruilen hoor
Daarom zeg ik ook tienerfantasie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik nou niet echt jongetjes hoef te hebben in m'n bed. Ik hou meer van de ervaren man
Als dat het probleem is mag je wel bij mij komen logeren dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan moet ik elke ochtend overstappen
Buurtjongens zijn tienersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Daarom zeg ik ook tienerfantasie.
Als in: fantasie die ik had als tiener. Niet een fantasie OVER tieners
Ik woon in een appartement midden in de oudste wijk van het stadscentrum, ontworpen door een prijswinnende architect. En betaalbaar. Wat denk je zelf?quote:
Dan kunnen we het beter houden zoals het is en dat ik af en toe in Delft ga logeren als ik behoefte heb aan buurjongensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Als dat het probleem is mag je wel bij mij komen logeren dan.
Ja, maar als ik zelf een tiener ben dan is dat niet echt een probleem, wel?quote:
Heb je wel ruimte voor beebees?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement midden in de oudste wijk van het stadscentrum, ontworpen door een prijswinnende architect. En betaalbaar. Wat denk je zelf?
Maar jouw tienerfantasieen zijn nu geen fantasieen meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar als ik zelf een tiener ben dan is dat niet echt een probleem, wel?
Of had jij als tiener al fantasietjes over daddies?
In Aidshovenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement midden in de oudste wijk van het stadscentrum, ontworpen door een prijswinnende architect. En betaalbaar. Wat denk je zelf?
Het zou kunnen ja, er wonen er wel meer met 2 of 3 in. Mensen dan he. Niet 2 of 3 beebees erbij. Maar waarom zou ik dara ruimte voor willen hebben? Waar moet mijn zonnebank dan heen?quote:
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Ik vind t fijn dat het er mooi en strak uitzietquote:
Nee. Dat waren ze toen ik tiener was. OPLETTEN!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jouw tienerfantasieen zijn nu geen fantasieen meer?
Nee, niet in Tilburg nee.quote:
Daarvoor hoeft het van mij geen winnende architect te zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Voor jou misschien niet, voor mij wel. Ik vind t fijn dat het er mooi en strak uitziet
Het moet niet, het helpt wel, zuurmutsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft het van mij geen winnende architect te zijn
Dus geen enkele fantasie van toen zou je nu nog willen doen? Of heb je ze allemaal al ingewilligd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Dat waren ze toen ik tiener was. OPLETTEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |