En een beetje van kafirquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beetje van beide, en een beetje van mezelf.
Hijs kafir hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Astaghfirrulah. Te furrrrrrrrrrrrrrrrr
Zie je ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, ga je nu weer voor Godin spelen?
[b][b]Maasha7llah[/b][/b]
Nouja, ik persoonlijk vind dat ik daar niet over kan oordelen over anderen. Dus vond het gekkigheid dat je het zeiquote:
Wrongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij heb zelf ook gezegd dat je ging uitloggen [b][b]en niet meer terug zou komen.[/b][/b]
Daar kan je zelf ook niet over oordelen. Is aan Allaah. Ik herhaal alleen wat hij hier meerdere malen heeft getypt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, ik persoonlijk vind dat ik daar niet over kan oordelen over anderen. Dus vond het gekkigheid dat je het zei
A4J? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga je ook naar bijeenkomsten van A4J?
Ik heb gezegd dat ik niet gelovig ben. Kuffar zijn is wat anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar kan je zelf ook niet over oordelen. Is aan Allaah. Ik herhaal alleen wat hij hier meerdere malen heeft getypt.
Kuffar betekend ongeloof/ongelovigen? Wat denk jij dat het betekend dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet gelovig ben. Kuffar zijn is wat anders.
Wat is de definitie van "yakfor" danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet gelovig ben. Kuffar zijn is wat anders.
Aw beterschap Borte. <3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag ziek. Niet naar werk geweest. Last van kiezen.
Verder heb ik gisteren zoveel gegeten dat ik nu nog misselijk ben wtff.
/liefdagboek
Awh beterschap borte <3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:37 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag ziek. Niet naar werk geweest. Last van kiezen.
Verder heb ik gisteren zoveel gegeten dat ik nu nog misselijk ben wtff.
/liefdagboek
Jij bent wel van de open deuren of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:43 schreef Santello het volgende:
Wejowwwwwww
Velen van jullie hebben echt veel issues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |