Die onderste? Mijn ogenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Werkman het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Werkman het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De oude Turtles waren vrolijke wezens vol met humor en eigenaardige en mysterieuze karaktereigenschappen............ die nieuwe......... tja........... zijn eigenlijk een soort verzuurde moordmachines die enkel en alleen strijden om goed en slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Werkman het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is gewoon leuk om te kijken, inhoudelijk en qua verhaal allemaal ontiegelijk slecht, wel leuk gemaakt!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:05 schreef Leafeon672 het volgende:
TransformersEén van de slechte films van het jaar en tegelijkertijd ook de film die tot nu toe het meest heeft opgebracht.
Waar gaat het heen met de mensheid?
Mensen die TMNT boven Transformers plaatsenquote:
Ze hadden gewoon moeten stoppen na deel II, de eerste 2 waren acceptabel deel 4 is gewoon veel teveel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:05 schreef Leafeon672 het volgende:
TransformersEén van de slechte films van het jaar en tegelijkertijd ook de film die tot nu toe het meest heeft opgebracht.
Waar gaat het heen met de mensheid?
Batmanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, is gewoon leuk om te kijken, inhoudelijk en qua verhaal allemaal ontiegelijk slecht, wel leuk gemaakt!
Overigens:
TMNT
Transformers
Superman![]()
Iron Man
Batman
haten op Batmanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Batman, pootje met een moraal van de lafaard.
Pootje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Batman, pootje met een moraal van de lafaard.
quote:
Conventionele comicsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja, is gewoon leuk om te kijken, inhoudelijk en qua verhaal allemaal ontiegelijk slecht, wel leuk gemaakt!
Overigens:
TMNT
Transformers
Superman![]()
Iron Man
Batman
Ik hoop niet dat je het over de film had want: wat was DAT een kutfilm...quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over de film had want: wat was DAT een kutfilm...
Niets mis met Transformers trouwens. En waar is X-men in dit rijtje? Ook legendarisch.
Ik lees geen comics; ben volwassen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:40 schreef meneerman het volgende:
[..]wie heeft het over de film
Als je de comic trouwens hebt gelezen: de ultimate cut van de film is een bijna complete overzetting van de comic naar bewegend beeld, beter kan bijna niet, voor de theatrale versie zijn gewoon hele stukken weggeknipt.
Ik lees ook geen comics, ik heb echter Watchmen recent gelezen en het is een verrassende kijk op de koude oorlog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik lees geen comics; ben volwassen.
Een superheld in zijn onderbroek of een bikini vind ik juist wel gay, zoals iemand hier al schreef.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:45 schreef Gregor1994 het volgende:
Dat mensen serieus haten op Batman..als er een stripheld is die nog geloofwaardig is dan is Batman het wel..
en die films....
en die games...
Batman FTW
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |