quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef nattermann het volgende:
Klinkt als aids.
Rip aan de nabestaanden.
Dus? Ik zou niet zo trots doen over je spamhoer status.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nogmaals????? Wie ben jij__ niemand kent jou
Rot nou maar gewoon opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nogmaals????? Wie ben jij__ niemand kent jou
Al bijna 7 jaar geregistreerd staan maar nauwelijks 300 posts hebben.quote:
Ja dus? Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 forums onder te spammen. Ik hoor tenminste niet bij het kleuter groepje die de klaagbaak de laatste jaren naar de kanker heeft geholpen. Ik pleit voor meer en sterkere mod aanpak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Al bijna 7 jaar geregistreerd staan maar nauwelijks 300 posts hebben.
De '' vroeger was alles beter'' postquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 forums onder te spammen. Ik hoor tenminste niet bij het kleuter groepje die de klaagbaak de laatste jaren naar de kanker heeft geholpen. Ik pleit voor meer en sterkere mod aanpak.
Tyf op met je 2012 account man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
De '' vroeger was alles beter'' post.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Dus? Ik zou niet zo trots doen over je spamhoer status.
Sorry, ik wist niet dat deze sectie van het forum voor mensen van voor 2012 waren. Mijn fout. Excuses.quote:
Vroeger was alles beter...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 forums onder te spammen. Ik hoor tenminste niet bij het kleuter groepje die de klaagbaak de laatste jaren naar de kanker heeft geholpen. Ik pleit voor meer en sterkere mod aanpak.
Je kon er vergif op innemen dat de fipo hieruit bestaat jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:36 schreef Kutmanager het volgende:
Ik wilde soa grapjes gaan maken toen ik de TT + TS combo zag, maar ik ben veel, veel te laat zie ik.
supergirl heeft waarschijnlijk eerder biologisch vergif in laten spuiten. Al kan ze dat natuurlijk ook innemen via de mond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kon er vergif op innemen dat de fipo hieruit bestaat ja
We gaan helemaal niks of niemand neuken!quote:
Mwoahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
We gaan helemaal niks of niemand neuken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
..................... óf een jongetje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Je bent zwanger, wordt het een abortus?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb je ook het kutje van een pasgeboren baby?
deze post is zo niet vernieuwend meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:08 schreef SonicVolcano het volgende:
VerkoudenJe hebt gewoon weer eens een kudde potentiele kinderen in je gezicht geworpen gekregen wat is aangekoekt in al je holtes.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:23 schreef Copthorne het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oogaids
Pagina is aangemaakt.
Net als jouw topics dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze post is zo niet vernieuwend meer
En alweer weg. Helaas niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:23 schreef Copthorne het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oogaids
Pagina is aangemaakt.
jij en ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef TARDIS. het volgende:
Wie heeft hier nu allemaal seks met TS gehad?
Ik geef de schuld aan mijn vegetariërleven. Krijg sommige vitaminen misschien toch niet binnen en ben al 2 keelontstekingen en tig verkoudheidjes verder. Ook ben ik heel veel en vaak moequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:14 schreef Druppelss het volgende:
Griep hebbenzwakke genen.
Kan het me al niet meer herinneren wanneer ik ooit verkouden geweest ben
Dat vind ik wel een beetje ironisch eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn vegetariërleven. Krijg sommige vitaminen misschien toch niet binnen en ben al 2 keelontstekingen en tig verkoudheidjes verder. Ook ben ik heel veel en vaak moe
Ik heb ze wel in huis maar slik ze nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje ironisch eigenlijk. Maar neem je wel voedingssupplementen om het één enander een beetje te compenseren?
Herkenbaar, ik heb ooit visoliepillen gekocht tegen vergeetachtigheid maar vergat ze in te nemen. Kan je niet spul kopen om in je eten te doen of zo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in huis maar slik ze niet
Gefeliciteerd. Ik kan ze overigens zoveel genereren als je wilt, dus bij aanvragen roept u maar.quote:
dit zijn de vragen waar het leven om draait!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Heb je ook het kutje van een pasgeboren baby?
Ligt eraan, kwam jouw baby met een stuk metaal ter wereld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dit zijn de vragen waar het leven om draait!
ts?
ja, met een goudstaaf in zijn klauwtjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt eraan, kwam jouw baby met een stuk metaal ter wereld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |