abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:57:40 #176
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_142843775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat is het ook. Met een beetje geluk loop je rond met een apparaat dat eruit ziet als iets uit de film "men in black" en past het niet eens in je broekzak.
Cool he!
pi_142843777
Ik was juist bang dat al die smaakjes niks voor mij waren, geen idee waarom eigenlijk. Ik ga toch maar eens wat flesjes bestellen denk ik.
pi_142843787
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Is e-roken al hipster? :D Ik heb het gevoel dat toch nog een beetje voor nerds is.
Whaha! Je gaat kei hard lachen om je eigen opmerking als je SD in levende lijve zou zien.
pi_142843788
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ontopic:

4 flesjes van 30ml Virgin Vapor liggen bij de douane. Heerlijke smaakjes:

2x Organic Strawberry Lime Cooler E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt goddelijk.
2x Organic Fresh Thai Mango E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt net zo goddelijk.

En dan hebben we nog zojuist 2 flesjes besteld in Nederland:
Peach Perfect - Virgin Vapor Deze heeft wat weinig smaak, maar het is wel lekker subtiel.
Nicotine 12mg
Inhoud 30ml

En om de voorraad coils weer aan te vullen:
Kanger Protank Coils 5st. 2 x 1.5 ohm

Hopelijk schiet het allemaal een beetje op. Om ook maar eens te zeiken: Ik vind dat online bestellen maar niks. Ik wou dat er een fatsoenlijke grote winkel in de buurt was, die alles verkocht. 8-).

180ML. Daar moet ik het tot en met de vakantie hopelijk wel mee volhouden (tot 28 augustus)
Het probleem met die online winkels is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik bestelde als eerste bij Supersmoker. Maar die blijken voor de rest erg weinig te verkopen. Dan ga je naar een forum over e roken en raak je helemaal in de war. Heel leuk dat iemand een smaak aangeeft......maar waar koop je het? Wat zijn de prijzen? Ik kocht pas iets met de smaak "Drum". 5 stuks. Het is gewoon een hele smerige zoete smaak en lijkt in niets op Drum.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:58:23 #180
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_142843796
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ontopic:

4 flesjes van 30ml Virgin Vapor liggen bij de douane. Heerlijke smaakjes:

2x Organic Strawberry Lime Cooler E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt goddelijk.
2x Organic Fresh Thai Mango E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt net zo goddelijk.

En dan hebben we nog zojuist 2 flesjes besteld in Nederland:
Peach Perfect - Virgin Vapor Deze heeft wat weinig smaak, maar het is wel lekker subtiel.
Nicotine 12mg
Inhoud 30ml

En om de voorraad coils weer aan te vullen:
Kanger Protank Coils 5st. 2 x 1.5 ohm

Hopelijk schiet het allemaal een beetje op. Om ook maar eens te zeiken: Ik vind dat online bestellen maar niks. Ik wou dat er een fatsoenlijke grote winkel in de buurt was, die alles verkocht. 8-).

180ML. Daar moet ik het tot en met de vakantie hopelijk wel mee volhouden (tot 28 augustus)
Oeh ik word wel benieuwd naar die goddelijke smaakjes van je!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:59:03 #181
159979 G.Fawkes
pi_142843816
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Whaha! Je gaat kei hard lachen om je eigen opmerking als je SD in levende lijve zou zien.
Wrm?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:00:39 #182
159979 G.Fawkes
pi_142843859
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Het probleem met die online winkels is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik bestelde als eerste bij Supersmoker. Maar die blijken voor de rest erg weinig te verkopen. Dan ga je naar een forum over e roken en raak je helemaal in de war. Heel leuk dat iemand een smaak aangeeft......maar waar koop je het? Wat zijn de prijzen? Ik kocht pas iets met de smaak "Drum". 5 stuks. Het is gewoon een hele smerige zoete smaak en lijkt in niets op Drum.
Daar ben ik het mee eens. Het is beginners soms echt een warboel.

Kun jij al je likes en dislikes eens onder elkaar zetten. Zonder onnodige info over geslachtsdelen en je mening over wat anderen doen?

Dan ga ik eens bedenken of ik iets goeds zou kunnen voorstellen.
pi_142843872
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Wrm?
Nerds duiken instinctief weg voor zijn imposante voorkomen. Waaronder ik :@.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juli 2014 @ 12:02:27 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142843914
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:57 schreef picodealion het volgende:
Ik was juist bang dat al die smaakjes niks voor mij waren, geen idee waarom eigenlijk. Ik ga toch maar eens wat flesjes bestellen denk ik.
Dat dacht ik ook altijd. Maar nu wil ik niet meer anders. Maat van me rookt ook graag 'belgische cholocade' en 'sigaarsmaak' enzo. Dat vind ik echt zo ontzettend goor. Maar ieder z'n ding!
pi_142843944
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Wrm?
Die heeft helemaal 0,0 niks weg van een nerd of hipster.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Wees blij dat ze zoveel keuze hebben, want als ze alleen Drum hadden gehad, was jij dus weer analoog gaan roken.

Kwestie van proberen, proberen en proberen (en dus niet meteen 5 flesjes van een bepaalde smaak kopen :|W ). Misschien heb je pas over een jaar dé smaak voor jezelf gevonden. Maar zolang je het niet probeert, zul je er ook nooit achter gaan komen. Ga eens proefpakketten bestellen, reviews lezen, etcetera. Zo moeilijk is het allemaal niet; het kost alleen even een kleine investering, maar is waarschijnlijk uiteindelijk nog steeds goedkoper als roken-roken.

En daarnaast: Waarom stel je die (dikgedrukte) vragen daar niet op het forum? :').
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juli 2014 @ 12:05:09 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142844001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oeh ik word wel benieuwd naar die goddelijke smaakjes van je!
Ik heb er ook nog 1 die is ietwat zoutig, maar als ik veel fruit eet ook wel wat zoets heeft. Proberen?
pi_142844024
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Het is beginners soms echt een warboel.

Kun jij al je likes en dislikes eens onder elkaar zetten. Zonder onnodige info over geslachtsdelen en je mening over wat anderen doen?

Dan ga ik eens bedenken of ik iets goeds zou kunnen voorstellen.
+
Je gaat duidelijk minder roken
Ik was verbaasd over de long/keel hit. Die is goed.
Geen gezeur meer met aanstekers of rekening houden met mensen die anti roken zijn

-
Gepiel met vullen.
Het lijkt (tot nu toe) toch te weinig op een echte sigaret kijkend naar smaak. Maar misschien is de Havanna iets voor mij.
Apparaten die echt goed af te stellen zijn zijn vaak ENORM groot. Al ziet dat er op een plaatje vaak anders uit.
Er is teveel te koop. Ik ben pas een week bezig en heb al zo'n 4 x dingen besteld.
pi_142844076
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Wees blij dat ze zoveel keuze hebben, want als ze alleen Drum hadden gehad, was jij dus weer analoog gaan roken.

Kwestie van proberen, proberen en proberen (en dus niet meteen 5 flesjes van een bepaalde smaak kopen :|W ). Misschien heb je pas over een jaar dé smaak voor jezelf gevonden. Maar zolang je het niet probeert, zul je er ook nooit achter gaan komen. Ga eens proefpakketten bestellen, reviews lezen, etcetera. Zo moeilijk is het allemaal niet; het kost alleen even een kleine investering, maar is waarschijnlijk uiteindelijk nog steeds goedkoper als roken-roken.

En daarnaast: Waarom stel je die (dikgedrukte) vragen daar niet op het forum? :').
Het gaat mij erom dat men het die naam geeft maar het totaal niet lijkt op Drum. Men roept maar iets.

Die stel ik daar ook. Maar uiteindelijk is het iets persoonlijks. Heel veel mensen vinden die pro tank mini geweldig. Ik niet direct.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juli 2014 @ 12:08:23 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142844091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Marzoen het volgende:
Ik ben pas een week bezig en heb al zo'n 4 x dingen besteld.
Misschien andersom doen dan. Eerst advies inwinnen en veel lezen en dan iets kopen.

Maar het hoort er ook wel een beetje bij. Ik heb een kwartaal gekloot met goedkope rommel uit de lokale winkel in de stad hier, voordat ik het zat was en iets goeds kocht (na advies van hier).
Smaakjes is echt een kwestie van héél veel proberen. Heb hier nog 20 flesjes staan die ik niet lekker vond (allemaal probeerflesjes van 5 of 7ml)
pi_142844152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:07 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat men het die naam geeft maar het totaal niet lijkt op Drum. Men roept maar iets.

Die stel ik daar ook. Maar uiteindelijk is het iets persoonlijks. Heel veel mensen vinden die pro tank mini geweldig. Ik niet direct.
Als je je inleest, dan zul je lezen dat geen enkele tabakssmaak nagebootst kan worden; het kan er enkel in de buurt komen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:10:40 #191
159979 G.Fawkes
pi_142844155
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Achja het is ook een vooroordeel van mij natuurlijk.
pi_142844164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Marzoen het volgende:

[..]

+
Je gaat duidelijk minder roken
Ik was verbaasd over de long/keel hit. Die is goed.
Geen gezeur meer met aanstekers of rekening houden met mensen die anti roken zijn

-
Gepiel met vullen.
Het lijkt (tot nu toe) toch te weinig op een echte sigaret kijkend naar smaak. Maar misschien is de Havanna iets voor mij.
Apparaten die echt goed af te stellen zijn zijn vaak ENORM groot. Al ziet dat er op een plaatje vaak anders uit.
Er is teveel te koop. Ik ben pas een week bezig en heb al zo'n 4 x dingen besteld.
Ik vind het grote aanbod juist een dik pluspunt. Dat je teveel koopt is toch meer een eigenschap van jezelf dan een nadeel aan de e-sigaretten? Liever iets teveel aanbod en mezelf in bedwang moeten houden dan zeer beperkt aanbod en dus eigenlijk niet genoeg goede spullen/
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:11:18 #193
159979 G.Fawkes
pi_142844177
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog 1 die is ietwat zoutig, maar als ik veel fruit eet ook wel wat zoets heeft. Proberen?
Wat is de PG/VG verhouding daarvan :D

Niet dat ik interesse heb, heur
pi_142844201
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien andersom doen dan. Eerst advies inwinnen en veel lezen en dan iets kopen.

Maar het hoort er ook wel een beetje bij. Ik heb een kwartaal gekloot met goedkope rommel uit de lokale winkel in de stad hier, voordat ik het zat was en iets goeds kocht (na advies van hier).
Smaakjes is echt een kwestie van héél veel proberen. Heb hier nog 20 flesjes staan die ik niet lekker vond (allemaal probeerflesjes van 5 of 7ml)
Dat heb ik gedaan dus. En dan valt iets tegen. Maar dat is persoonlijk smaak dus. Het grappige is dus dat eigenlijk die goedkope EGO set het beste werkt. Behalve dat de air flow wat te groot is. Die heb ik dus afgeplakt. Maar je leest ook over mensen die dagelijks 4 setjes gebruiken. 1 voor bij vrienden. 1 voor op kantoor. 1 voor in de auto. 1 voor thuis. Dat gaat mij te ver. Ik wil gewoon 1 normale set die niet te groot is. Een supergrote tank hoef ik niet. Dan neem ik wel zo'n flesje mee. Ik stop alles in een mooie bril hoes trouwens. Want zo'n ego hoes is zo groot dat je bijna een tas moet meenemen.
pi_142844208
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Wat is de PG/VG verhouding daarvan :D

Niet dat ik interesse heb, heur
Veel P. gok ik.
pi_142844218
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je je inleest, dan zul je lezen dat geen enkele tabakssmaak nagebootst kan worden; het kan er enkel in de buurt komen.
Op tabaksgebied vond ik die avana (of althans sigaar smaak) behoorlijk goed. Al was de throat hit iets minder.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:13:36 #197
159979 G.Fawkes
pi_142844248
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Veel P. gok ik.
Poeh dat zal wel een throathit van jewelste geven dan :P
pi_142844290
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik vind het grote aanbod juist een dik pluspunt. Dat je teveel koopt is toch meer een eigenschap van jezelf dan een nadeel aan de e-sigaretten? Liever iets teveel aanbod en mezelf in bedwang moeten houden dan zeer beperkt aanbod en dus eigenlijk niet genoeg goede spullen/
Je gaat je afvragen of je nu niet dat ene ringetje ook nog moet kopen. Of dat ene tankje. Ik kocht als laatste zo'n air flow ring van Kanger. Dat past kijkend naar grote totaal niet bij mijn set. En dan de keuzes in coils. Je zou toch verwachten dat een bepaalde coil gewoon het beste is. Nu 'moet' ik dubbele en enkele coils kopen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juli 2014 @ 12:15:45 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142844313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef Marzoen het volgende:

Dat gaat mij te ver. Ik wil gewoon 1 normale set die niet te groot is.
Maar je hoeft toch ook niet te doen wat een ander doet? Ik heb geen Vamo V5 met een Aerotank Mega, omdat ik het te groot vind en niet handig om mee te nemen, dus koop ik het niet.
Ik heb 2 Protank Mini 2's en dat is voor mij ideaal. Heb er 2 kleine batterijen en een grotere bij.
Zo zul je dat toch ook echt zelf moeten ontdekken.
Als je je voorkeuren hier opschrijft, zijn er 1 of 2 die álle apparaten kennen en je zo wat advies kunnen geven.
pi_142844337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:14 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Je gaat je afvragen of je nu niet dat ene ringetje ook nog moet kopen. Of dat ene tankje. Ik kocht als laatste zo'n air flow ring van Kanger. Dat past kijkend naar grote totaal niet bij mijn set. En dan de keuzes in coils. Je zou toch verwachten dat een bepaalde coil gewoon het beste is. Nu 'moet' ik dubbele en enkele coils kopen.
Volgens mij moet jij je echt eens gaan inlezen. Sommige mensen moeten niks hebben van dual coils, andere zweren erbij. Er is niks 'het beste'. Het is vrijwel allemaal persoonlijke voorkeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')