Nah, klinkt leuk maar je stelt alles 1x in en klaar. Soms een beetje aan je voltage draaien, maar dan houdt het ook wel op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:05 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Ik vond/vind zelf de Havana (sigaar dus) best wel lekker. Ik heb dus een lage ohm. Er komt behoorlijk veel rook vrij. Als de air flow goed is is de throat hit ook prima. Je hebt van die apparaten waar je werkelijk ALLES kan instellen. Ik ben bang dat je dan de hele dag blijft prutsen en instellen.

....en dan heb je ongeveer zo'n ding groot als je onderarm. Behalve 1 en daarvan ben ik de naam kwijt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah, klinkt leuk maar je stelt alles 1x in en klaar. Soms een beetje aan je voltage draaien, maar dan houdt het ook wel op.

Ieder zijn ding, maar moet je nou over alles dat niet precies jouw voorkeur heeft zo negatief doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef Marzoen het volgende:
[..]
....en dan heb je ongeveer zo'n ding groot als je onderarm. Behalve 1 en daarvan ben ik de naam kwijt.

Ik doe niet over alles negatief. Ik heb wel enig commentaar. Zoals ik al eens eerder zag hebben veel e rokers daar moeite mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar moet je nou over alles dat niet precies jouw voorkeur heeft zo negatief doen?

De meesten dampen zelfs op wattage. Dus dat is ook 1 x instellen en klaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nah, klinkt leuk maar je stelt alles 1x in en klaar. Soms een beetje aan je voltage draaien, maar dan houdt het ook wel op.

Jaja, dat hebben we nu wel gehoord. Het is niet gauw goed hè. Wat Anne zegt: Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef Marzoen het volgende:
[..]
....en dan heb je ongeveer zo'n ding groot als je onderarm. Behalve 1 en daarvan ben ik de naam kwijt.
Nee. Het ligt echt aan jouw negatieve houding elke keer. Je krijgt tips en adviezen en kraakt vervolgens alles weer af. Het 'kinderarmpje' argument was na de eerste keer wel duidelijk. Alternatieven vind je ook maar niks, dus wat kom je hier dan doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Ik doe niet over alles negatief. Ik heb wel enig commentaar. Zoals ik al eens eerder zag hebben veel e rokers daar moeite mee.

Je ziet wat je wil zien duidelijk. Je moet 100% pro alles zijn blijkbaar. Ga snel een fruitsmaak roken dan.......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaja, dat hebben we nu wel gehoord. Het is niet gauw goed hè. Wat Anne zegt: Zeiken om het zeiken.
[..]
Nee. Het ligt echt aan jouw negatieve houding elke keer. Je krijgt tips en adviezen en kraakt vervolgens alles weer af. Het 'kinderarmpje' argument was na de eerste keer wel duidelijk. Alternatieven vind je ook maar niks, dus wat kom je hier dan doen?

Je hebt het hier over een piemels zuigen en dat soort onzin. Krea reageert daar niet eens op en je blijft door gaan. Het is aan jouw de keuze he. Je kunt ook door blijven roken. Voel je je misschien als een man maar niet voor heel lang. Gezien roken ook nog impotentie veroorzaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:42 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien duidelijk. Je moet 100% pro alles zijn blijkbaar. Ga snel een fruitsmaak roken dan.......

De positiviteit straalt er vanaf:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:42 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien duidelijk. Je moet 100% pro alles zijn blijkbaar. Ga snel een fruitsmaak roken dan.......
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Marzoen het volgende:
Maar even in alle eerlijkheid. Maar de smaak is niet goed. Daarnaast laat je je meeslepen in een ellende van aanschaf van apparatuur.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Marzoen het volgende:
Mijn ergernis zit hem meer in het steeds meer en beter kopen. Ik heb een setje van 100 euro er binnen twee weken uit..... Ik heb nu net zo'n mini pro tank met air flow control. Dat is echt minder dan de simpelste Ego tank. Het moet geen hobby worden. Ook niet iets dat popie jopie wordt. Zie alle smaken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:17 schreef Marzoen het volgende:
Voor rokers is dit soms een oplossing. Niet voor mensen die ineens denken dat ze erbij horen omdat zij erbij horen met banaansmaak. In een apparaat van 45 euro. Wat mij betreft.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:09 schreef Marzoen het volgende:
Misschien ben ik te negatief. Ik zit op zo'n forum voor dit soort mensen. Het valt op dat het vooral over mooie spullen gaat. Niet over smaak.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:28 schreef Marzoen het volgende:
Ik had een mooi apparaat op het oog.....blijkt het zo groot te zijn als een forse dildo. Daar ga je ook niet mee rondlopen dus.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:05 schreef Marzoen het volgende:
Je hebt van die apparaten waar je werkelijk ALLES kan instellen. Ik ben bang dat je dan de hele dag blijft prutsen en instellen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef Marzoen het volgende:
[..]

Nee. Iemand anders begon daar over......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een piemels zuigen en dat soort onzin. Krea reageert daar niet eens op en je blijft door gaan. Het is aan jouw de keuze he. Je kunt ook door blijven roken. Voel je je misschien als een man maar niet voor heel lang. Gezien roken ook nog impotentie veroorzaakt.

Gewoon eerlijk commentaar dus. En?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
De positiviteit straalt er vanaf:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat men hier best tegen commentaar kan. Sterker nog, we reageren normaal op je commentaar en gaan een gesprek aan, maar je leest alleen maar wat je wil lezen en dat is dat wij blijkbaar geen kritiek kunnen accepteren ofzo. Terwijl als je goed kijkt jij degene bent die niks doet met de antwoorden die we je geven en er gewoon nog een dunnetjes overheen gaat met je negativiteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Ik doe niet over alles negatief. Ik heb wel enig commentaar. Zoals ik al eens eerder zag hebben veel e rokers daar moeite mee.

Nee, daar gaat het helemaal niet over. Ik ben ook niet 100% positief over e-smoken, of over mega dure grote apparaten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Marzoen het volgende:
Als je niet tegen wat commentaar kan moet je misschien niet op fora komen. Ik geef gewoon aan dat ik het e roken prima vind maar zeker nog niet perfect.

Getver, dit is niet de krea waar ik vroeger stiekem bang voor was toen ik nog een noobje was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het helemaal niet over. Ik ben ook niet 100% positief over e-smoken, of over mega dure grote apparaten.
Het gaat om het feit dat je elke keer als iemand wat advies geeft (mensen die al lange tijd dampen, veel hebben geprobeerd), dat weer afzeikt. Je wil het niet eens proberen, zo komt het over.
En nu ben ik er wel klaar mee. Ontopic dan maar weer?

Dat krijg je er van, aan de smoker he, het is nu zo'n vuige hipsterquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Getver, dit is niet de krea waar ik vroeger stiekem bang voor was toen ik nog een noobje was.

Ik kan prima tegen kritiek, commentaar en/of feedback. Het maakt mij verder ook niet zoveel uit wat jij van een ProTank vind of van de smaak van banaan...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Nee. Iemand anders begon daar over......
Als je niet tegen wat commentaar kan moet je misschien niet op fora komen. Ik geef gewoon aan dat ik het e roken prima vind maar zeker nog niet perfect.

Geef mijn meest negatieve post maar aan dan. Ik geef gewoon mijn mening aan over het e roken. Ook dat het best wel werkt. Ook dat het ver van perfect is. Ook dat ik aangegeven smaken ga proberen. Ook dat ik bijv. vind de de standaard Ego beter is dan de duurdere spullen die ik heb. Ook dat het een soort hype aan het worden is en dat ik daar totaal niets mee heb. Als je een apparaat van 65 euro gaat kopen omdat je banaan damp wil opzuigen (zonder nicotine) is er wat mis met iemand.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat men hier best tegen commentaar kan. Sterker nog, we reageren normaal op je commentaar en gaan een gesprek aan, maar je leest alleen maar wat je wil lezen en dat is dat wij blijkbaar geen kritiek kunnen accepteren ofzo. Terwijl als je goed kijkt jij degene bent die niks doet met de antwoorden die we je geven en er gewoon nog een dunnetjes overheen gaat met je negativiteit.
Kortom: we snappen dat je smaakjes niks vindt en dat je ook geen enorm ding wil hebben. Dat is je goed recht, ieder zijn ding. En nu weer gewoon normaal discussieren zonder elkaar aan te vallen?

Waar zeik ik iemand met advies af dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het helemaal niet over. Ik ben ook niet 100% positief over e-smoken, of over mega dure grote apparaten.
Het gaat om het feit dat je elke keer als iemand wat advies geeft (mensen die al lange tijd dampen, veel hebben geprobeerd), dat weer afzeikt. Je wil het niet eens proberen, zo komt het over.
En nu ben ik er wel klaar mee. Ontopic dan maar weer?

Je mening is genoteerd, dank voor je inbreng.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Geef mijn meest negatieve post maar aan dan. Ik geef gewoon mijn mening aan over het e roken. Ook dat het best wel werkt. Ook dat het ver van perfect is. Ook dat ik aangegeven smaken ga proberen. Ook dat ik bijv. vind de de standaard Ego beter is dan de duurdere spullen die ik heb. Ook dat het een soort hype aan het worden is en dat ik daar totaal niets mee heb. Als je een apparaat van 65 euro gaat kopen omdat je banaan damp wil opzuigen (zonder nicotine) is er wat mis met iemand.

Is e-roken al hipster?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat krijg je er van, aan de smoker he, het is nu zo'n vuige hipster

Dus iemand begint over de pro tank mini.....dan moet ik daar positief over zijn of mijn mond houden? Mijn ervaring daarmee is gewoon niet geweldig.....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen kritiek, commentaar en/of feedback. Het maakt mij verder ook niet zoveel uit wat jij van een ProTank vind of van de smaak van banaan...
En zoals ik zei: Het blijven roken is ook een optie. Niet een hele goede, wat mij betreft maar goed. Ik had in het begin ook het gevoel dat ik voor lul liep met mijn Vamo maar dat gevoel neem ik op de koop toe als ik het vergelijk met de nadelen die roken met zich mee brengt.
Niets is perfect zeker de esigaret van dit moment niet. Maar er zijn echt hele goede beschikbaar. Heb je misschien niet gewoon een keer goed advies nodig. De Vision spinner 2 icm met een Nautilus mini is echt goed, bijvoorbeeld (niet bedoeld als spam). Dan moet je alleen nog je eigen smaak vinden. Dat kan niemand anders voor je doen...

Dat is het ook. Met een beetje geluk loop je rond met een apparaat dat eruit ziet als iets uit de film "men in black" en past het niet eens in je broekzak.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is e-roken al hipster?Ik heb het gevoel dat toch nog een beetje voor nerds is.

Ach, zolang we nog niet in gebloemde shirtjes festivals afstruinen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]

Cool he!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Dat is het ook. Met een beetje geluk loop je rond met een apparaat dat eruit ziet als iets uit de film "men in black" en past het niet eens in je broekzak.

Whaha! Je gaat kei hard lachen om je eigen opmerking als je SD in levende lijve zou zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]

Het probleem met die online winkels is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik bestelde als eerste bij Supersmoker. Maar die blijken voor de rest erg weinig te verkopen. Dan ga je naar een forum over e roken en raak je helemaal in de war. Heel leuk dat iemand een smaak aangeeft......maar waar koop je het? Wat zijn de prijzen? Ik kocht pas iets met de smaak "Drum". 5 stuks. Het is gewoon een hele smerige zoete smaak en lijkt in niets op Drum.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ontopic:
4 flesjes van 30ml Virgin Vapor liggen bij de douane. Heerlijke smaakjes:
2x Organic Strawberry Lime Cooler E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt goddelijk.
2x Organic Fresh Thai Mango E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt net zo goddelijk.
En dan hebben we nog zojuist 2 flesjes besteld in Nederland:
Peach Perfect - Virgin Vapor Deze heeft wat weinig smaak, maar het is wel lekker subtiel.
Nicotine 12mg
Inhoud 30ml
En om de voorraad coils weer aan te vullen:
Kanger Protank Coils 5st. 2 x 1.5 ohm
Hopelijk schiet het allemaal een beetje op. Om ook maar eens te zeiken: Ik vind dat online bestellen maar niks. Ik wou dat er een fatsoenlijke grote winkel in de buurt was, die alles verkocht..
180ML. Daar moet ik het tot en met de vakantie hopelijk wel mee volhouden (tot 28 augustus)

Oeh ik word wel benieuwd naar die goddelijke smaakjes van je!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ontopic:
4 flesjes van 30ml Virgin Vapor liggen bij de douane. Heerlijke smaakjes:
2x Organic Strawberry Lime Cooler E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt goddelijk.
2x Organic Fresh Thai Mango E-liquid - 1 Ounce Bottle - Nicotine Level: Medium (12 mg) - Base: 100% Vegetable Glycerin Deze is echt net zo goddelijk.
En dan hebben we nog zojuist 2 flesjes besteld in Nederland:
Peach Perfect - Virgin Vapor Deze heeft wat weinig smaak, maar het is wel lekker subtiel.
Nicotine 12mg
Inhoud 30ml
En om de voorraad coils weer aan te vullen:
Kanger Protank Coils 5st. 2 x 1.5 ohm
Hopelijk schiet het allemaal een beetje op. Om ook maar eens te zeiken: Ik vind dat online bestellen maar niks. Ik wou dat er een fatsoenlijke grote winkel in de buurt was, die alles verkocht..
180ML. Daar moet ik het tot en met de vakantie hopelijk wel mee volhouden (tot 28 augustus)

Wrm?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Whaha! Je gaat kei hard lachen om je eigen opmerking als je SD in levende lijve zou zien.

Daar ben ik het mee eens. Het is beginners soms echt een warboel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Het probleem met die online winkels is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik bestelde als eerste bij Supersmoker. Maar die blijken voor de rest erg weinig te verkopen. Dan ga je naar een forum over e roken en raak je helemaal in de war. Heel leuk dat iemand een smaak aangeeft......maar waar koop je het? Wat zijn de prijzen? Ik kocht pas iets met de smaak "Drum". 5 stuks. Het is gewoon een hele smerige zoete smaak en lijkt in niets op Drum.

Dat dacht ik ook altijd. Maar nu wil ik niet meer anders. Maat van me rookt ook graag 'belgische cholocade' en 'sigaarsmaak' enzo. Dat vind ik echt zo ontzettend goor. Maar ieder z'n ding!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:57 schreef picodealion het volgende:
Ik was juist bang dat al die smaakjes niks voor mij waren, geen idee waarom eigenlijk. Ik ga toch maar eens wat flesjes bestellen denk ik.

Die heeft helemaal 0,0 niks weg van een nerd of hipster.quote:
Wees blij dat ze zoveel keuze hebben, want als ze alleen Drum hadden gehad, was jij dus weer analoog gaan roken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Het probleem met die online winkels is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik bestelde als eerste bij Supersmoker. Maar die blijken voor de rest erg weinig te verkopen. Dan ga je naar een forum over e roken en raak je helemaal in de war. Heel leuk dat iemand een smaak aangeeft......maar waar koop je het? Wat zijn de prijzen? Ik kocht pas iets met de smaak "Drum". 5 stuks. Het is gewoon een hele smerige zoete smaak en lijkt in niets op Drum.

Ik heb er ook nog 1 die is ietwat zoutig, maar als ik veel fruit eet ook wel wat zoets heeft. Proberen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh ik word wel benieuwd naar die goddelijke smaakjes van je!

+quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Het is beginners soms echt een warboel.
Kun jij al je likes en dislikes eens onder elkaar zetten. Zonder onnodige info over geslachtsdelen en je mening over wat anderen doen?
Dan ga ik eens bedenken of ik iets goeds zou kunnen voorstellen.

Het gaat mij erom dat men het die naam geeft maar het totaal niet lijkt op Drum. Men roept maar iets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heeft helemaal 0,0 niks weg van een nerd of hipster.
[..]
Wees blij dat ze zoveel keuze hebben, want als ze alleen Drum hadden gehad, was jij dus weer analoog gaan roken.
Kwestie van proberen, proberen en proberen (en dus niet meteen 5 flesjes van een bepaalde smaak kopen). Misschien heb je pas over een jaar dé smaak voor jezelf gevonden. Maar zolang je het niet probeert, zul je er ook nooit achter gaan komen. Ga eens proefpakketten bestellen, reviews lezen, etcetera. Zo moeilijk is het allemaal niet; het kost alleen even een kleine investering, maar is waarschijnlijk uiteindelijk nog steeds goedkoper als roken-roken.
En daarnaast: Waarom stel je die (dikgedrukte) vragen daar niet op het forum?.

Misschien andersom doen dan. Eerst advies inwinnen en veel lezen en dan iets kopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Marzoen het volgende:
Ik ben pas een week bezig en heb al zo'n 4 x dingen besteld.

Als je je inleest, dan zul je lezen dat geen enkele tabakssmaak nagebootst kan worden; het kan er enkel in de buurt komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:07 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat men het die naam geeft maar het totaal niet lijkt op Drum. Men roept maar iets.
Die stel ik daar ook. Maar uiteindelijk is het iets persoonlijks. Heel veel mensen vinden die pro tank mini geweldig. Ik niet direct.

Achja het is ook een vooroordeel van mij natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heeft helemaal 0,0 niks weg van een nerd of hipster.

Ik vind het grote aanbod juist een dik pluspunt. Dat je teveel koopt is toch meer een eigenschap van jezelf dan een nadeel aan de e-sigaretten? Liever iets teveel aanbod en mezelf in bedwang moeten houden dan zeer beperkt aanbod en dus eigenlijk niet genoeg goede spullen/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:06 schreef Marzoen het volgende:
[..]
+
Je gaat duidelijk minder roken
Ik was verbaasd over de long/keel hit. Die is goed.
Geen gezeur meer met aanstekers of rekening houden met mensen die anti roken zijn
-
Gepiel met vullen.
Het lijkt (tot nu toe) toch te weinig op een echte sigaret kijkend naar smaak. Maar misschien is de Havanna iets voor mij.
Apparaten die echt goed af te stellen zijn zijn vaak ENORM groot. Al ziet dat er op een plaatje vaak anders uit.
Er is teveel te koop. Ik ben pas een week bezig en heb al zo'n 4 x dingen besteld.

Wat is de PG/VG verhouding daarvanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 die is ietwat zoutig, maar als ik veel fruit eet ook wel wat zoets heeft. Proberen?

Dat heb ik gedaan dus. En dan valt iets tegen. Maar dat is persoonlijk smaak dus. Het grappige is dus dat eigenlijk die goedkope EGO set het beste werkt. Behalve dat de air flow wat te groot is. Die heb ik dus afgeplakt. Maar je leest ook over mensen die dagelijks 4 setjes gebruiken. 1 voor bij vrienden. 1 voor op kantoor. 1 voor in de auto. 1 voor thuis. Dat gaat mij te ver. Ik wil gewoon 1 normale set die niet te groot is. Een supergrote tank hoef ik niet. Dan neem ik wel zo'n flesje mee. Ik stop alles in een mooie bril hoes trouwens. Want zo'n ego hoes is zo groot dat je bijna een tas moet meenemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien andersom doen dan. Eerst advies inwinnen en veel lezen en dan iets kopen.
Maar het hoort er ook wel een beetje bij. Ik heb een kwartaal gekloot met goedkope rommel uit de lokale winkel in de stad hier, voordat ik het zat was en iets goeds kocht (na advies van hier).
Smaakjes is echt een kwestie van héél veel proberen. Heb hier nog 20 flesjes staan die ik niet lekker vond (allemaal probeerflesjes van 5 of 7ml)

Veel P. gok ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is de PG/VG verhouding daarvan
Niet dat ik interesse heb, heur

Op tabaksgebied vond ik die avana (of althans sigaar smaak) behoorlijk goed. Al was de throat hit iets minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je je inleest, dan zul je lezen dat geen enkele tabakssmaak nagebootst kan worden; het kan er enkel in de buurt komen.

Poeh dat zal wel een throathit van jewelste geven danquote:

Je gaat je afvragen of je nu niet dat ene ringetje ook nog moet kopen. Of dat ene tankje. Ik kocht als laatste zo'n air flow ring van Kanger. Dat past kijkend naar grote totaal niet bij mijn set. En dan de keuzes in coils. Je zou toch verwachten dat een bepaalde coil gewoon het beste is. Nu 'moet' ik dubbele en enkele coils kopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind het grote aanbod juist een dik pluspunt. Dat je teveel koopt is toch meer een eigenschap van jezelf dan een nadeel aan de e-sigaretten? Liever iets teveel aanbod en mezelf in bedwang moeten houden dan zeer beperkt aanbod en dus eigenlijk niet genoeg goede spullen/

Maar je hoeft toch ook niet te doen wat een ander doet? Ik heb geen Vamo V5 met een Aerotank Mega, omdat ik het te groot vind en niet handig om mee te nemen, dus koop ik het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef Marzoen het volgende:
Dat gaat mij te ver. Ik wil gewoon 1 normale set die niet te groot is.

Volgens mij moet jij je echt eens gaan inlezen. Sommige mensen moeten niks hebben van dual coils, andere zweren erbij. Er is niks 'het beste'. Het is vrijwel allemaal persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:14 schreef Marzoen het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen of je nu niet dat ene ringetje ook nog moet kopen. Of dat ene tankje. Ik kocht als laatste zo'n air flow ring van Kanger. Dat past kijkend naar grote totaal niet bij mijn set. En dan de keuzes in coils. Je zou toch verwachten dat een bepaalde coil gewoon het beste is. Nu 'moet' ik dubbele en enkele coils kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |