SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Dan zit ik op Lowlands. Ik mis dus sowieso veel van het EKquote:Op maandag 14 juli 2014 23:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrijdagochtend 15 augustus 09:00 moet je voor de buis zitten hoor, de50 km
staat dan op het programma.
Strani houdt van snorrenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
Vos is helemaal niet lelijk
TS is pas lelijk.
Ik vrees dat ik ook veel ga missen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit ik op Lowlands. Ik mis dus sowieso veel van het EK
Hopelijk is 1 van de 2 meerkampen de eerste 2 dagen dus
altijd softbalquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef Grifte het volgende:
De buitengymlessen op de middelbare school waren echt gouden tijden. Plus de balsporten in de zaal uiteraard.
Zouden gymleraren dat in het geheim allemaal met elkaar afspreken? Ik snap de keuze ook echt niet. Kwa materiaal en organisatie is het niet eens makkelijker dan andere sporten.quote:
EK Atletiek komt ook niet in de buurt van het WK, een WK-jaar bloedt helaas altijd dood na de Tour doordat er geen grote atletiek- en zwemcompetitie is. (Het EK voelt toch niet als 'groot'.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook veel ga missen.
En sommige onderdelen is het EK ook wel een beetje huilen met atletiek, maar een paar onderdelen genoeg concurrentie.Wel maar 6 dagen...
Ze hebben op die manier hele generaties kapot gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zouden gymleraren dat in het geheim allemaal met elkaar afspreken? Ik snap de keuze ook echt niet. Kwa materiaal en organisatie is het niet eens makkelijker dan andere sporten.
Gelukkig is er altijd nog de Vuelta en de US Openquote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK Atletiek komt ook niet in de buurt van het WK, een WK-jaar bloedt helaas altijd dood na de Tour doordat er geen grote atletiek- en zwemcompetitie is. (Het EK voelt toch niet als 'groot'.
Welke onderdelen bedoel je dan?
Ik voel me niet eens meer echt 'mens' sinds die tijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben op die manier hele generaties kapot gemaakt
Dat is toch alweer in september. Dan ben ik gewoon weer aan de opleiding bezigquote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog de Vuelta en de US Open
Daar lijkt het wel op. Nouja wij spraken altijd collectief af om niet ons best te doen en de regels niet te willen snappen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zouden gymleraren dat in het geheim allemaal met elkaar afspreken? Ik snap de keuze ook echt niet. Kwa materiaal en organisatie is het niet eens makkelijker dan andere sporten.
Grand Slams zijn eigenlijk alleen leuk wanneer Sharapova nog meedoet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd nog de Vuelta en de US Open
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Nouja wij spraken altijd collectief af om niet ons best te doen en de regels niet te willen snappen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Nouja wij spraken altijd collectief af om niet ons best te doen en de regels niet te willen snappen.
Meerkampen zijn op de EK's vaak wel spannend, in de breedte is het niveau in Europa wel hoog vind ik. Al is Eaton natuurlijk de echte baas die er ver bovenuit steekt...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK Atletiek komt ook niet in de buurt van het WK, een WK-jaar bloedt helaas altijd dood na de Tour doordat er geen grote atletiek- en zwemcompetitie is. (Het EK voelt toch niet als 'groot'.
Welke onderdelen bedoel je dan?
Tijdenlang was het veel erger inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Vos wel redelijk opgeknapt eigenlijk vergeleken met een aantal jaren terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |