watquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien op /r9k/.

Was jij dat niet?quote:

As je loterij wint ben je niet rijk dan begint de ellende juiistquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma ook als je loterij wint wand man dat ene keer gewonne en toen vroeg ik bende ge nog hommo maar hij zij zo van nee niet meer nu ben ik reik.

Als je gewoon blij bent met jezelf dan weet ik zeker dat het je niks boeit...als je alleen gaat naar de bios met het gevoel van 'ik ga alleen oh my, wat zullen mensen wel niet denken', dan heb je jezelf ermee te pakkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is het ook raar dat het raar is om in je eentje naar de bioscoop te gaan. Je bent de hele film stil, behalve in de pauze maar dat heb je in pathe al een tijdje niet meer. Het is niet echt sociaal te noemen. Wel heb je achteraf iets om te praten, maar als dat de reden is om naar bioscoop te gaan is ook wel triest.

Oh, laat maar dan.quote:

Oh ik ga zelden naar de bioscoop. Alleen films als transformers, avengers e.d. vind ik leuk om de bioscoop te zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Gregor1994 het volgende:
Om eerlijk te zijn...als je altijd alleen naar de bios gaat..ik weet niet hoor, maar ergens ook respect. Wellicht niet sociaal te noemen, maar betekent wel dat je durft, als je gelukkig bent met jezelf en meningen van andere mensen je geen zak doen dan kan je altijd in je eentje naar de bios

Je kunt ook gewoon een film downloaden en die thuis kijken....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Als je gewoon blij bent met jezelf dan weet ik zeker dat het je niks boeit...als je alleen gaat naar de bios met het gevoel van 'ik ga alleen oh my, wat zullen mensen wel niet denken', dan heb je jezelf ermee te pakken

Bioscoop is altijd leuker vind ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een film downloaden en die thuis kijken....

Nee joh, kijk wel thuisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij gaat zeker altijd in je eendje naar de bios?

Maar dan wel naar die teringbende van Michael Bay gaanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze moet ik ook zien. Maar is alleen niet bioscoopwaardig.

Die gast heeft meer testosteron in z'n lichaam dan jij uren in je eentje achter je computer hebt. Mokerveel dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee zie cristiano ronaldo die komt na ze carriere uit de kast

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |