Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja in je eentje is niet echt gebruikenlijk tja wel overbodige informatie dit lange verhaal
Nee, voetbal is dan ook een homootjessportquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zag je vanmiddag in het balotelli topic maar jij kende hem niet eens
Ja ze verdienen geld als water kopen 15 roll royses en 9 huizen want wat moet moet je met al dat geldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, voetbal is dan ook een homootjessport
Want rijke mensen kunnen geen homo zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja ze verdienen geld als water kopen 15 roll royses en 9 huizen want wat moet moet je met al dat geld
Echt hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want rijke mensen kunnen geen homo zijn
Ja dan heb je gewoon een kutlevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké manquote:
Homosexueliteit komt minder voor onder rijke mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt goed spellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Homosexueliteit komt minder voor onder rijke mensen
Dat ben ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké man
Ik ken je net drie posts en weet nu al dat je zo'n voetbaltokkie zonder hersencapaciteit bent
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb je daar ook cijfers bij?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
zou je denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef eend112 het volgende:
[..]Homo's zijn altijd rijk en welvarend
Niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee maar is echt zo als homo kun je geen carriere maken
Hij is hetero hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee zie cristiano ronaldo die komt na ze carriere uit de kast
en.hij heeft ook geen.carriere gemaakt zekerquote:
Jij gaat zeker altijd in je eendje naar de bios?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is het ook raar dat het raar is om in je eentje naar de bioscoop te gaan. Je bent de hele film stil, behalve in de pauze maar dat heb je in pathe al een tijdje niet meer. Het is niet echt sociaal te noemen. Wel heb je achteraf iets om te praten, maar als dat de reden is om naar bioscoop te gaan is ook wel triest.
nee ma ook als je loterij wint wand man dat ene keer gewonne en toen vroeg ik bende ge nog hommo maar hij zij zo van nee niet meer nu ben ik reik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee maar is echt zo als homo kun je geen carriere maken
Wrijf het er maar in...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:32 schreef Gregor1994 het volgende:
Boeien, enige reden waarom Fokkers niet vaak naar bios gaan is omdat ze niemand hebben.
Respect dat je alleen ging!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |