Typische hollywoodfilm. Het was niet de beste transformers film maar ik vond hem wel leuk. Je moet er maar net van houden, vechtende robots, explosies.quote:
Waarom ga je niet op een cursus koken etc? je lijkt niet zo comfortabel op je eentje. Daar moet je iets aan doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:
In mijn eentje. Ik wilde deze film echt graag in de bioscoop zien maar had niemand om mee te gaan dus toch maar alleen gegaan omdat ik dacht dat het me goed zou doen als ik eens een keertje weer buitenkwam... Iedereen was er met zijn matties of vriendin. Ik voelde me vooraf, tijdens en achteraf de film heel erg opgelaten. Ik vond het allemaal maar een sneue bedoening totdat ik een dikke neger zag die ik ook alleen was, dit deed me wel een beetje goed. Toen ik eenmaal thuis was en plaats naam achter de pc met een kopje thee voelde ik me opgelucht. Alle stress en nervositeit was verdwenen. Dat ik dit gevoel achter de pc zo heb ervaren voel ik me nog sneuer door.
Ja vorige was vet, dus ik wou d'r ook nog ff heenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Typische hollywoodfilm. Het was niet de beste transformers film maar ik vond hem wel leuk. Je moet er maar net van houden, vechtende robots, explosies.
Neejoh, op groot beeld isie juist veel vetter! Die actiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze moet ik ook zien. Maar is alleen niet bioscoopwaardig.
Ik heb een foto van jou gezien op /r9k/.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja in je eentje is niet echt gebruikenlijk tja wel overbodige informatie dit lange verhaal
Nee, voetbal is dan ook een homootjessportquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zag je vanmiddag in het balotelli topic maar jij kende hem niet eens
Ja ze verdienen geld als water kopen 15 roll royses en 9 huizen want wat moet moet je met al dat geldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, voetbal is dan ook een homootjessport
Want rijke mensen kunnen geen homo zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja ze verdienen geld als water kopen 15 roll royses en 9 huizen want wat moet moet je met al dat geld
Echt hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want rijke mensen kunnen geen homo zijn
Ja dan heb je gewoon een kutlevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké manquote:
Homosexueliteit komt minder voor onder rijke mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt goed spellen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Homosexueliteit komt minder voor onder rijke mensen
Dat ben ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké man
Ik ken je net drie posts en weet nu al dat je zo'n voetbaltokkie zonder hersencapaciteit bent
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb je daar ook cijfers bij?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
zou je denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef eend112 het volgende:
[..]Homo's zijn altijd rijk en welvarend
Niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee maar is echt zo als homo kun je geen carriere maken
Hij is hetero hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee zie cristiano ronaldo die komt na ze carriere uit de kast
en.hij heeft ook geen.carriere gemaakt zekerquote:
Jij gaat zeker altijd in je eendje naar de bios?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is het ook raar dat het raar is om in je eentje naar de bioscoop te gaan. Je bent de hele film stil, behalve in de pauze maar dat heb je in pathe al een tijdje niet meer. Het is niet echt sociaal te noemen. Wel heb je achteraf iets om te praten, maar als dat de reden is om naar bioscoop te gaan is ook wel triest.
nee ma ook als je loterij wint wand man dat ene keer gewonne en toen vroeg ik bende ge nog hommo maar hij zij zo van nee niet meer nu ben ik reik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee maar is echt zo als homo kun je geen carriere maken
Wrijf het er maar in...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:32 schreef Gregor1994 het volgende:
Boeien, enige reden waarom Fokkers niet vaak naar bios gaan is omdat ze niemand hebben.
Respect dat je alleen ging!
watquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien op /r9k/.
Was jij dat niet?quote:
As je loterij wint ben je niet rijk dan begint de ellende juiistquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma ook als je loterij wint wand man dat ene keer gewonne en toen vroeg ik bende ge nog hommo maar hij zij zo van nee niet meer nu ben ik reik.
Als je gewoon blij bent met jezelf dan weet ik zeker dat het je niks boeit...als je alleen gaat naar de bios met het gevoel van 'ik ga alleen oh my, wat zullen mensen wel niet denken', dan heb je jezelf ermee te pakkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
Eigenlijk is het ook raar dat het raar is om in je eentje naar de bioscoop te gaan. Je bent de hele film stil, behalve in de pauze maar dat heb je in pathe al een tijdje niet meer. Het is niet echt sociaal te noemen. Wel heb je achteraf iets om te praten, maar als dat de reden is om naar bioscoop te gaan is ook wel triest.
Oh, laat maar dan.quote:
Oh ik ga zelden naar de bioscoop. Alleen films als transformers, avengers e.d. vind ik leuk om de bioscoop te zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef Gregor1994 het volgende:
Om eerlijk te zijn...als je altijd alleen naar de bios gaat..ik weet niet hoor, maar ergens ook respect. Wellicht niet sociaal te noemen, maar betekent wel dat je durft, als je gelukkig bent met jezelf en meningen van andere mensen je geen zak doen dan kan je altijd in je eentje naar de bios
Je kunt ook gewoon een film downloaden en die thuis kijken....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Als je gewoon blij bent met jezelf dan weet ik zeker dat het je niks boeit...als je alleen gaat naar de bios met het gevoel van 'ik ga alleen oh my, wat zullen mensen wel niet denken', dan heb je jezelf ermee te pakken
Bioscoop is altijd leuker vind ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een film downloaden en die thuis kijken....
Nee joh, kijk wel thuisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij gaat zeker altijd in je eendje naar de bios?
Maar dan wel naar die teringbende van Michael Bay gaanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die gast heeft meer testosteron in z'n lichaam dan jij uren in je eentje achter je computer hebt. Mokerveel dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee zie cristiano ronaldo die komt na ze carriere uit de kast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |