Los daarvan had Romeo het best ver kunnen schoppen. Zoveel potentie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest die zich maar niet als een stumper gedragenWat Adam deed was zo slim. Handen omhoog en weglopen
Met zijn gedrag was hij toch niet ver gekomen, los van de potentie want die zagen we allemaal. Maar ja, als je je als een kutmongool gedraagt kan je het alsnog op je buik schrijven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Los daarvan had Romeo het best ver kunnen schoppen. Zoveel potentie.
Jup daarmee verneuk je het iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Met zijn gedrag was hij toch niet ver gekomen, los van de potentie want die zagen we allemaal. Maar ja, als je je als een kutmongool gedraagt kan je het alsnog op je buik schrijven.
Waren al die tattoos niet ook een nadeel geweest? Volgens mij zie ik zelden modellen met tattoos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Met zijn gedrag was hij toch niet ver gekomen, los van de potentie want die zagen we allemaal. Maar ja, als je je als een kutmongool gedraagt kan je het alsnog op je buik schrijven.
Ze hadden al een beetje bij hem laten doorschemeren dat het bij hem minder uitmaakte omdat ie best goed was als model.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren al die tattoos niet ook een nadeel geweest? Volgens mij zie ik zelden modellen met tattoos.
Hij had ook best wel heftige tattoo's..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren al die tattoos niet ook een nadeel geweest? Volgens mij zie ik zelden modellen met tattoos.
Nou....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
Wat een slechte vergelijking. Romeo zat er volledig onder, deze modellen hebben allemaal één schattige tattoo ergens staanquote:
http://watchtvseries.to/season-21/americas_next_top_modelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef ato het volgende:
Waar kan je de afleveringen kijken?
Ik heb een stukje gezien dat Tara iemand op de kop gaf vanwege Homofobisch.
Goede actie van Tara...
Die Mirjana en Kari vond ik echt geen reet aan hoor, wat een dombo's.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 04:16 schreef Anonymousz het volgende:
Mirjanawat een raar wijf
Adam wordt steeds beter iedere week![]()
ANTM is sowieso de beste versie (en originele)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:23 schreef Valerie. het volgende:
Hollands Next Top Model loopt nu ook. Dat kan je echt niet serieus nemen als je vervolgens ANTM gaat kijken.
eensquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ANTM is sowieso de beste versie (en originele)
Ik vond het wel heel toevallig hoe alles bij haar pasttequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Net de nieuwste gezienBen benieuwd wanneer ze naar het buitenland gaat. Einde met Tyra was wel leuk om te zien/horen, ben nu stiekem wel nieuwsgierig hoe dat bij mij zit haha
Ja oke misschien welquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel toevallig hoe alles bij haar pastte
En dat de twee die ruzie hadden ineens zoveel gemeen hadden qua DNA en shit
Ja dat wel. Hmm zo'n test kan je denk ik niet zomaar laten doen ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke misschien welMaar toch wel leuk om van jezelf een keer te weten te komen. Ben wel benieuwd of er meer in zit dan Duits en Nederlands bloed in mijn familieachtergrond
Vast wel maar kost wel veel geld denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat wel. Hmm zo'n test kan je denk ik niet zomaar laten doen ?
Jep rond de 350 euroquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast wel maar kost wel veel geld denk ik![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |