SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
Maak zelf een OP dan, Etha die edit wel.quote:
neh, sryquote:Op maandag 14 juli 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maak zelf een OP dan, Etha die edit wel.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
dude really ik heb een collega die zo heet. En mijn moeder heet Antoinette. Hier die ik niet aan mee
Dat je een manlet bent hoeft nog niet te betekenen dat je je gedraagd als een klein etterbakje, etterbak!quote:
Daarom toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Antoinette is wel de ultieme naam voor pitjes.
Wat is je mening over de naam Antoine dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Antoinette is wel de ultieme naam voor pitjes.
Subtiel, Antoine. Heel subtiel.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat is je mening over de naam Antoine dan?
Is Bouke een mannennaam?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
Haha een Ron.
Klokov is een Bouke, daar durf ik geld op te zetten.
Jupquote:
Broer van Froukequote:
Sanderquote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet een barkie op dat THEFXR Jos heet. Sowieso.
Ben je een wizard? Zo heet ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov zou ook best eens een Leon kunnen zijn.
Ja klopt en seks met een 12 jarige chick die ik heb gered.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Leon the Professional is that you ? Heb je ook zo'n dope zonnebrilletje en een polenmutsje?
True, maar ik val op die hockeynamen. Wanneer kunnen we weer nieuwe recepten en motivationals verwachten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
Hoe zouden jullie je dochter noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind Kirsten een hele geile naam, maar denk niet dat dat handig is bij je dochter dan.
Ben van plan het weer op te pakken, eerst nog druk bezig met het huis in orde brengen. Home gym volgende week bestellen en er moeten nog 2 slaapkamer geverfd worden. Daarna ben ik van plan om filmpjes te maken enz.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
True, maar ik val op die hockeynamen. Wanneer kunnen we weer nieuwe recepten en motivationals verwachten?
SUCK IT UP NOW AND YOU WON'T HAVE TO SUCK IT IN LATERquote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben van plan het weer op te pakken, eerst nog druk bezig met het huis in orde brengen. Home gym volgende week bestellen en er moeten nog 2 slaapkamer geverfd worden. Daarna ben ik van plan om filmpjes te maken enz.
Hoe zouden jullie je dochter noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yasmin. Of als ze half neger is Jazmin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yasmin. Of als ze half neger is Jazmin.
Hey Bradquote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
Wel leuk hoor joonges elke maand ff namen raden ahah
Kirstenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Kirsten, Anne-Fleur, Juliette, Claire, zoiets gaat t worden. Mn eerstgeboren zoon sowieso naar mezelf
Magdaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Agatha of Acacia dan?
http://www.bounty.com/baby-names/name-origin/Greek
Ik ken een Isabel irl en dat is een shemale.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Srs. of Isabel. Hoe tuttiger, hoe beter
Dat is dan wel weer een goede naam maar als je haar Semmy wil noemen kan je haar beter direct Priscilla noemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Srs. of Isabel. Hoe tuttiger, hoe beter
Die is dus niet als Isabel geboren.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ken een Isabel irl en dat is een shemale.
srs
wel leuke naam
Waar ligt de grens tussen travestiet en shemale eigenlijk Sap? Er lopen in Groningen twee travestieten rond maar voor het zelfde geld heb ik het fout en zijn het low class trannies.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
ik ken eigenlijk helemaal geen shemales irl. fuck.
Die grote vent met die zwarte jurk aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar ligt de grens tussen travestiet en shemale eigenlijk Sap? Er lopen in Groningen twee travestieten rond maar voor het zelfde geld heb ik het fout en zijn het low class trannies.
Die draagt elke keer wat anders vriend maar volgens mij hebben wij het over dezelfde ventquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die grote vent met die zwarte jurk aan.
Kom maandag naar Tilburg en kijk je ogen uitquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waar ligt de grens tussen travestiet en shemale eigenlijk Sap? Er lopen in Groningen twee travestieten rond maar voor het zelfde geld heb ik het fout en zijn het low class trannies.
Loopt vaak met fiets door het centrum. Stond er laatst een keer achter in de Albert Heijn naast de Konditorei. Begon hij helemaal een gesprek met het kassameisje over hoe zijn / haar naam was en dat dat misschien raar leek omdat hij eerst man was geweest o.i.d.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die draagt elke keer wat anders vriend maar volgens mij hebben wij het over dezelfde vent
Kut! Dat is ook weer ja. Helemaal vergeten dit jaar..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Kom maandag naar Tilburg en kijk je ogen uit
Hoe zouden jullie je dochter noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik ben echt allergisch voor trannies. Haat die dubbelzinnigheid. Daarom haat ik ook clowns bv. Chagrijnige vent met een grote rode lach geschminkt. Trauma's man. Bij trannies is hetzelfde. Kan mn brein niet aan.quote:
Hoe zouden jullie je dochter noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goed gebruik van je stufiquote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben van plan het weer op te pakken, eerst nog druk bezig met het huis in orde brengen. Home gym volgende week bestellen en er moeten nog 2 slaapkamer geverfd worden. Daarna ben ik van plan om filmpjes te maken enz.
Tot die tijd gewoon ff een beetje kettlebellen, ja togquote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Stel, ik ben hier in geïnteresseerd, is er dan een plek op FOK! waar ik terecht zou kunnen met vragen omtrent dit onderwerp?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Tot die tijd gewoon ff een beetje kettlebellen, ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |