Pijpsletje.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik zuig dan zijn penis gewoon helemaal leeg tot hij niet meer weet wat zijn naam is.![]()
#liefdevoor1man
hou je van gelikt worden?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Same here. doe me maar 1 piemel met liefde, zal ik eens zijn zaad tot in het diepste van mijn hart beminnen.
De liefde van de man gaat door de maag.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik zuig dan zijn penis gewoon helemaal leeg tot hij niet meer weet wat zijn naam is.![]()
#liefdevoor1man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Het is allemaal uit liefde hoor.quote:
Zeker wetenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag.FabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
"Ik ben complicate en ik ben loodgieter van beroep. Ach, is je buis verstopt? Kom maar hier, dan zorg ik wel dat hij zo weer open is."quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? Het is allemaal uit liefde hoor.
Nee, ik pijp alleen mijn vriend.quote:
quote:
Ik zou nooit loodgieter worden, ik ben daarvoor veel te vrouwelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben complicate en ik ben loodgieter van beroep. Ach, is je buis verstopt? Kom maar hier, dan zorg ik wel dat hij zo weer open is."
Kan er nog gesolliciteerd worden naar die positie?quote:
Jij wil haar vriend pijpen?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan er nog gesolliciteerd worden naar die positie?
Oh bef-expert?quote:
Ach, jij ontstopt maar al te graag die puddingbuksquote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou nooit loodgieter worden, ik ben daarvoor veel te vrouwelijk.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha.quote:
Volgens mijn exen wel. Ze werden helemaal gek en meermaals een handdoek moeten pakken.quote:
hijquote:
SPOILER: pas op het volgend beeld materiaal kan oogaidsveroorzakenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Dat kan ook nog, maar nee dat bedoelde ik nietquote:
Nee, probeert u het later nog eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
afgelopen weekend nog . drie x bed moeten verschonenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mijn exen wel. Ze werden helemaal gek en meermaals een handdoek moeten pakken.
Pudding bhaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, jij ontstopt maar al te graag die puddingbuks
Mooi is dat. Draaiende ogen, schokken... boh gek.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mijn exen wel. Ze werden helemaal gek en meermaals een handdoek moeten pakken.
Thijs?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
afgelopen weekend nog . drie x bed moeten verschonen
Met je film date?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
afgelopen weekend nog . drie x bed moeten verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |