Hier geen ervaring.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Goede vraag. Trio-ervaringen moeten gedeeld worden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet gehad.
Die heb ik destijds afgeslagen met mijn stomme kop
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet gehad.
Die heb ik destijds afgeslagen met mijn stomme kop
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is aequeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voldoende geprikt?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wil ik het niet over hebben aangezien die gene mee zou kunnen lezenquote:
oke coolquote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar een trio met een man er bij zou wel kunnen.
waarom geen vvm trio voor jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Trio zie ik al niet eens heel erg zitten, maar met een vent er bij al helemaal niet.
Door het sporten kan ik een man fysiek wel waarderen mits goed uitziend en zo, maar seks/liefde....no thanks.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is aequeMuhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Same here.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Trio zie ik al niet eens heel erg zitten, maar met een vent er bij al helemaal niet.
Door het sporten kan ik een man fysiek wel waarderen mits goed uitziend en zo, maar seks/liefde....no thanks.
Ah, het was dus met een man en vrouw?quote:
Dus jij wil meedoen?quote:
Dealquote:
Same here. doe me maar 1 piemel met liefde, zal ik eens zijn zaad tot in het diepste van mijn hart beminnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
Doe mij maar gewoon met 1 vrouw, kan ik daar tenminste al mijn aandacht aan geven.
Rrrrrrrquote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Same here. doe me maar 1 piemel met liefde, zal ik eens zijn zaad tot in het diepste van mijn hart beminnen.
Neequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Same here. doe me maar 1 piemel met liefde, zal ik eens zijn zaad tot in het diepste van mijn hart beminnen.
Misschien teveel dat idee in het hoofd dat als ik voor iemand ga ik dan ook echt alleen voor die persoon ga, met trouw zijn etc.quote:
[..]
[..]
Kan ik me ook wel in vinden. Maar als ze het zou aanbieden met een vriendin van d'r, zou ik het niet afslaan denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien teveel dat idee in het hoofd dat als ik voor iemand ga ik dan ook echt alleen voor die persoon ga, met trouw zijn etc.
Zelfs met goedkeuring van haar zou het denk ik toch niet goed voelen.
Misschien ouderwets, maar so be it.
Dat had ik toen ook, en daarom dus afgeslagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien teveel dat idee in het hoofd dat als ik voor iemand ga ik dan ook echt alleen voor die persoon ga, met trouw zijn etc.
Zelfs met goedkeuring van haar zou het denk ik toch niet goed voelen.
Misschien ouderwets, maar so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |