ik eet meestal een ribeye van 350quote:Op maandag 14 juli 2014 20:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja die had ik in gedachten*kwijl*
ze hebben er ook ossehaas van 1 kg, maar dat gaat me wat ver. ben er 1 keer geweest, toen was er ook een gezin met een peuter en een kleuter. Pa nam 1 kg, ma 500 gram (samen voerden ze peuter stukjes), kleuter nam een steak van 300 gram.
ik vond mezelf al zo'n barbaar met mijn 300 grams steak
Ik wilde eerst gokken meisje, maar deze post heeft mijn antwoordt doen veranderen in jongen!!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik eet meestal een ribeye van 350, vriendje onbeperkte ribs (schijnen daar lekker te zijn maar ik lust dat niet), en dan steel ik zijn onbeperkte patat
oh en ooit hebben we met zn tweeen wel eens een steak van een kilo gedeeld, in een chophouse in london. was echt hemels maar daarna wel in vleescoma![]()
Hihi, ik had dat met een vriend in Dijon. We zaten op een terras op een prime spot aan t plein maar die tent was net nieuw ofzo. Stond een cote de boeuf voor 2 personen op de kaart, voor 32 euro (samen, niet pp!) dus wij dat nemen, kregen we serieus een kilo vlees. Bleek ook ergens in kleine letters te staan.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik eet meestal een ribeye van 350, vriendje onbeperkte ribs (schijnen daar lekker te zijn maar ik lust dat niet), en dan steel ik zijn onbeperkte patat
oh en ooit hebben we met zn tweeen wel eens een steak van een kilo gedeeld, in een chophouse in london. was echt hemels maar daarna wel in vleescoma![]()
noh, omdat ik van eten hou?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gokken meisje, maar deze post heeft mijn antwoordt doen veranderen in jongen!!!!
tuurlijk!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:28 schreef StarDust_ het volgende:
Maar Crumpette...jongens zijn toch ook heel leuk!!!
Toch...?
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:48 schreef Radyhyn het volgende:
SD gefeliciteerd met je 'waarschijnlijk jongetje'![]()
Blijft nog even spannend dus
GM fijn dat je bloeddruk goed was en je meissie het zo goed doet!![]()
Ik was een echte vleeseter, maar nu sla ik het meeste gebakken vlees over. Was gisteren wel verlekkerd aan het kijken hoe broodjes filet 'd american werden gemaakt voor de dame voor me in de rij bij de broodjeszaak(maar verder is het niet zo'n probleem om t te laten staan hoor)
Mijn man is nog steeds trots dat hij een tijdje terug een 900 grams tbone op had. Heeft hij zelfs opgeschreven in 't 9 maanden dagboekje![]()
Hahahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 20:48 schreef Radyhyn het volgende:
Ik was een echte vleeseter, maar nu sla ik het meeste gebakken vlees over. Was gisteren wel verlekkerd aan het kijken hoe broodjes filet 'd american werden gemaakt voor de dame voor me in de rij bij de broodjeszaak(maar verder is het niet zo'n probleem om t te laten staan hoor)
Mijn man is nog steeds trots dat hij een tijdje terug een 900 grams tbone op had. Heeft hij zelfs opgeschreven in 't 9 maanden dagboekje
Sowieso vaders die schrijven in het 9 maanden boekje!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:48 schreef Radyhyn het volgende:
Mijn man is nog steeds trots dat hij een tijdje terug een 900 grams tbone op had. Heeft hij zelfs opgeschreven in 't 9 maanden dagboekje
Wat ik hier heb meegekregen is dat dat vanzelf overgaat en dat je je er niet rot om moet voelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef StarDust_ het volgende:
Ik merk dat ik enorm om moet schakelen... Heb me nooit zo verdiept in jongens dingen, alleen maar in meiden. Nu nog een naam bedenken, die hadden we ook alleen maar voor een meisje.
Het schaamteloos toegeven dat je na een 'vreetavond' in een vleescoma geraakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
noh, omdat ik van eten hou?![]()
is dat labiel genoeg om het weer om te doen slaan?
bij mij zijn ze niet boven geweest...quote:Op maandag 14 juli 2014 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk niet dat dat raar is hoor skittles! Maar ik weet niet of ze wel kijken naar hoe af de kamer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |