abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142315357
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:30 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Lijkt me erg warm de komende dagen. Je hebt ook van die waterdichte molton gevallen bij de action (tip van mijn tante die kraamverzorgster). Is alleen wel per 1 matras. Ik heb er toen de tijd 2 aan elkaar genaaid. Maar geloof dat de kruidvat ook wel van die beschermers had/heeft
Oh dat komt goed uit, wij hebben allebei een matras. Goede tip, thanks!
pi_142315361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phaidra, balen is dat. Wil je nog even lekker soezen, lukt het niet meer..

LL, bijnad onderdag! Hoelaat moet je er zijn?

En mijn matrasbeschermer uit de stoute doos, daar is nagenoeg weinig meer van over :') Wat zal ik ervoor in de plaats leggen? Vuilniszak ofzo?
Is er een Action of Ikea bij je in de buurt? Ik zou persoonlijk daar een waterdichte matrasbeschermer halen. Dat zweet ook stukken minder en ze zijn niet duur.
Sowieso ook handig als je je kleintje straks op bed wil voeden en bij spuugongelukjes.
pi_142315384
hmm wij hebben een splittopper op het bed, toch maar eens tijdig gaan zoeken naar een waterdichte oplossing zie ik nu! :{ en als het warmer wordt in bed ervan gaat (8> vast klagen, hij heeft het altijd al zo warm (en ik zo koud).. gelukkig is het dan najaar.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:36:47 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_142315409
Crumpette, dat heb je echt pas op het laatst nodig hoor! Dan is het al winter :)
disclaimer
pi_142315417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:32 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Is er een Action of Ikea bij je in de buurt? Ik zou persoonlijk daar een waterdichte matrasbeschermer halen. Dat zweet ook stukken minder en ze zijn niet duur.
Sowieso ook handig als je je kleintje straks op bed wil voeden en bij spuugongelukjes.
Ja, allebei zelfs :D Zal vandaag eens kijken!
pi_142315625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, dat heb je echt pas op het laatst nodig hoor! Dan is het al winter :)
ohja dat scheelt. kun je niet toe met tenten en kraamverband? :') lijkt me wat makkelijker
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:54:58 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_142315679
Cholula, Risu, Cygne, Phaidra en alle andere pril zwangeren: ik hoop zo dat jullie snel mooie echo's mogen hebben en hier vol gas mee kunnen gaan posten! :*

Nadat ik de hele nacht heb gedroomd over huizen vol exotische spinnen en aangevallen ben door een T-Rex ben ik ook nog wat gammel deze ochtend :')
Vanavond naar de VK, dan heb ik ze alle vier gehad. Ben benieuwd hoe deze is! (vind het zo maf dat vrijwel al mijn vk's een stuk jonger zijn dan ik ben. Maar ik moet er maar eens aan gaan wennen dat ik niet overal meer de jongste ben :D)
En morgen naar een borstvoedingscursus! :o Oh ja, ik heb ook nog gedroomd over borstvoeding geven. Maar mijn baby was erg narrig en had eigenlijk de hele dag geen honger en wilde alleen slapen. En dat vertelde ze me ook in zeer correct Nederlands. Denk ik eindelijk eens aan het voederen van mijn kint in mijn slaap, wil ze het niet ;(
disclaimer
  dinsdag 15 juli 2014 @ 09:55:18 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_142315683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:51 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ohja dat scheelt. kun je niet toe met tenten en kraamverband? :') lijkt me wat makkelijker
Ik weet niet, heb je een duur matras? :P
disclaimer
pi_142315712
Ik heb er 1 van ikea idd. Verkrijgbaar in alle maten. En kraakt niet vooral, dat bozedoosding was echt niet fijn.
Crumpette 3 weken met kraamverbanden voor als de bevalling misschien begint lijkt me ook geen aanrader :D

En ik hoop ook op goede echo's voor iedereen :*
pi_142315716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Cholula, Risu, Cygne, Phaidra en alle andere pril zwangeren: ik hoop zo dat jullie snel mooie echo's mogen hebben en hier vol gas mee kunnen gaan posten! :*

Nadat ik de hele nacht heb gedroomd over huizen vol exotische spinnen en aangevallen ben door een T-Rex ben ik ook nog wat gammel deze ochtend :')
Vanavond naar de VK, dan heb ik ze alle vier gehad. Ben benieuwd hoe deze is! (vind het zo maf dat vrijwel al mijn vk's een stuk jonger zijn dan ik ben. Maar ik moet er maar eens aan gaan wennen dat ik niet overal meer de jongste ben :D)
En morgen naar een borstvoedingscursus! :o Oh ja, ik heb ook nog gedroomd over borstvoeding geven. Maar mijn baby was erg narrig en had eigenlijk de hele dag geen honger en wilde alleen slapen. En dat vertelde ze me ook in zeer correct Nederlands. Denk ik eindelijk eens aan het voederen van mijn kint in mijn slaap, wil ze het niet ;(
_O- hier ook weer wilde dromen vannacht. Al mijn vk's zijn van mijn leeftijd ongeveer, das ook gek hoor, als je ook vriendinnen had kunnen zijn en samen had kunnen slempen in de kroeg. Wil je dan nu mn hoo-hah zien? :')
pi_142315722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik weet niet, heb je een duur matras? :P
:D ja ok, ik ga wel zoeken..
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:02:29 #237
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142315787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:
hmm wij hebben een splittopper op het bed, toch maar eens tijdig gaan zoeken naar een waterdichte oplossing zie ik nu! :{ en als het warmer wordt in bed ervan gaat (8> vast klagen, hij heeft het altijd al zo warm (en ik zo koud).. gelukkig is het dan najaar.
Wij hebben een bed van 180x200cm met spittopper en ik heb toen bij de Action een waterdichte molton van 90x200cm gekocht. Onder de split heb ik toen de rand van de molton ingeknipt zodat deze vlak op de topper lag. Aan de achterkant spande ik hem op en met een veiligheiddspeld speldde ik hem vast aan de topper. Zo kon de molton niet wegschuiven en manlief had er geen last van (hij is ook zo'n heetgebakerde in bed ;) )
pi_142315812
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Wij hebben een bed van 180x200cm met spittopper en ik heb toen bij de Action een waterdichte molton van 90x200cm gekocht. Onder de split heb ik toen de rand ingeknipt zodat deze vlak op de topper lag. Aan de achterkant spande ik hem op en met een veiligheiddspeld speldde ik hem vast aan de topper. Zo kon de molton niet wegschuiven en manlief had er geen last van (hij is ook zo'n heetgebakerde in bed ;) )
hmm helaas is onze topper 180-210.. dat is voor gewone lakens al lastig :'). maar het is wel een idee ja! gewoon een bed-hack maken :D
pi_142315865
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef Cholula het volgende:
Bevallen; het is echt een ver van mijn bed show nog.
Ik lees heel trouw mee, maar het lukt me niet om te reageren. Ik heb namelijk nogal wat moeite met geloven dat ik zwanger ben. Dat gevoel was vanmiddag zo sterk dat ik nog een test heb gedaan ( teststreep knalde er gelukkig binnen twee seconden vanaf).
Ik heb geen noemenswaardige klachten, behalve gevoelige borsten. En ik weet rationeel gezien echt wel dat ik niet alle kwalen hoef te hebben om zwanger te zijn, maar gevoelsmatig wil ik ook een aversie tegen sommige etenswaren hebben :@

Tot zover mijn ego geneuzel.

Phaidra ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt.

Cygne: het lijkt me moeilijk om zulk goed nieuws voor jou te brengen naar je broer en vrouw die ook zo graag een kindje willen. Fijn dat jullie daarover kunnen praten. En wat een vreemde tante heb je!
Die aversie komt zo opzetten tussen de 6e en 7e week heb ik ergens gelezen, met mazzel komt ie helemaal niet. Want zo leuk vind ik dat deel niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:37 schreef Heliotrope het volgende:
Voor de net-zwangerdames hoop ik op mooie echo's straks. Die eerste paar weken zijn ook maar stom onzeker. Zijn jullie eigenlijk van de februari- of al van de maartkindjes?
Als ik het goed onthouden heb, zij phaidra en cygne nog van februari, en dan zitten cholula en ik al in maart. Maar ik kan me vergissen. Ik weet alleen zeker dat ik zelf 3 maart heb, voorlopig.
Nog 9 dagen tot de echo.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:09:57 #240
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142315909
Die moltons van action hebben een vrij brede rand (iets van 15cm) geloof ik als ik me dat goed herinner. Misschien past het alsnog met een kleine aanpassing? In de andere hoek eventueel ook inknippen en daarna vastspelden?

Ik zou haast zeggen leen de mijne maar ik weet totaal niet waar hij gebleven is. In één van de 40 verhuisdozen schat ik zo :') .
pi_142315928
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:09 schreef NotTheSame het volgende:
Die moltons van action hebben een vrij brede rand (iets van 15cm) geloof ik als ik me dat goed herinner. Misschien past het alsnog met een kleine aanpassing? In de andere hoek eventueel ook inknippen en daarna vastspelden?

Ik zou haast zeggen leen de mijne maar ik weet totaal niet waar hij gebleven is. In één van de 40 verhuisdozen schat ik zo :') .
ik ga het gewoon proberen :) action hebben we hier wel!
pi_142315968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ik ga het gewoon proberen :) action hebben we hier wel!
Ikea heeft tweepersoons waterdichte moltons. Scheelt werk. :)
pi_142315986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phaidra, balen is dat. Wil je nog even lekker soezen, lukt het niet meer..

LL, bijnad onderdag! Hoelaat moet je er zijn?

En mijn matrasbeschermer uit de stoute doos, daar is nagenoeg weinig meer van over :') Wat zal ik ervoor in de plaats leggen? Vuilniszak ofzo?
Dat is afhankelijk van het onderzoek morgen, als ze meteen het infuus aanzetten dan kan ik om 7 uur bellen of er plek is en als ze met een ballon gaan werken kan het iets later worden :D

Ik zit one born every minute te kijken en ik hou het bij geen enkele bevalling droog :')
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 15 juli 2014 @ 10:16:32 #244
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142316018
ons bed is 220 lang ook zo'n fijne maat om daar iets voor te vinden.
vorige keer heb ik van die matras beschermers van dry nites is voor kinderen erop gedaan die kraakte ook niet zo, toen een strandlaken erop daaroverheen een 1 persoons hoeslaken want 2 aparte matrassen en toen het 2 persoons hoeslaken erop en geen last gehad van gekraak en extra gezweet. :)

ik zie dat de t-rexen in opmars zijn in de dromen :D

en dat een aantal prille zwangere op hun echo zitten te wachten.
wachten is stom en duurt lang :{w

net bij de VK geweest, ik was als 3e en ze was al een half uur uitgelopen gelukkig heb ik toch niks beters te doen :')
bloeddruk was weer mooi alleen mijn kint ligt nu opeens weer met d'r hoofd rechtsboven en d'r benen linksonder :')
net als d'r zus met deze termijn, maar die draaide met 36 weken, hopelijk deze ook
over 2 weken terug en dan zullen we zien.
W
Z
E
pi_142316020
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:14 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van het onderzoek morgen, als ze meteen het infuus aanzetten dan kan ik om 7 uur bellen of er plek is en als ze met een ballon gaan werken kan het iets later worden :D

Ik zit one born every minute te kijken en ik hou het bij geen enkele bevalling droog :')
echt? ik zit het ook te kijken en ik zit echt met groeiende verbazing te kijken naar alle domheid :'). Ook, die vrouwen zijn bijna allemaal totaal verdoofd dus ik vind het weinig realistisch..
pi_142316066
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Crumpette het volgende:

[..]

echt? ik zit het ook te kijken en ik zit echt met groeiende verbazing te kijken naar alle domheid :'). Ook, die vrouwen zijn bijna allemaal totaal verdoofd dus ik vind het weinig realistisch..
Ik zit het nou ook te kijken en mijn mond valt open bij die vergelijking die ze net maakte. 'Zou je je tanden laten trekken zonder verdoving?' Say whut? Das toch geen vergelijking man.
pi_142316067
:o !!! die verloskundige in dat programma zegt als het over de epiduraal gaat: Zou je een tandarts je tanden laten trekken zonder verdoving? (no..) nou dan.

zo anders daar :{
pi_142316068
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:14 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik had een aflevering vorige week gezien. Dat was een stelletje die een douma (of hoe heet dat?) hadden ingehuurd voor de bevalling. Elke keer als de verpleegkundige met ideeen kwam om de bevalling wat sneller te laten verlopen, had die vrouw een weerwoord. Of die partner. Die vond dat zijn vrouw maar elke keer moest gaan douchen tegen de pijn :') Ze wilden absoluut geen ingrepen o.i.d.
Na ruim een dag was ze eindelijk bevallen...
pi_142316083
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja en daarom vind ik het zo gek, omdat ik weet dat het niet realistisch is, maar als dat kindje er dan uitkomt.... :'( :'( gekke hormonen :P
In life, every ending is a new beginning..
pi_142316091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik had een aflevering vorige week gezien. Dat was een stelletje die een douma (of hoe heet dat?) hadden ingehuurd voor de bevalling. Elke keer als de verpleegkundige met ideeen kwam om de bevalling wat sneller te laten verlopen, had die vrouw een weerwoord. Of die partner. Die vond dat zijn vrouw maar elke keer moest gaan douchen tegen de pijn :') Ze wilden absoluut geen ingrepen o.i.d.
Na ruim een dag was ze eindelijk bevallen...
Haha, zullen ze blij mee geweest zijn daarzo, met hun lopende band van bevallingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')