Oh dat komt goed uit, wij hebben allebei een matras. Goede tip, thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Lijkt me erg warm de komende dagen. Je hebt ook van die waterdichte molton gevallen bij de action (tip van mijn tante die kraamverzorgster). Is alleen wel per 1 matras. Ik heb er toen de tijd 2 aan elkaar genaaid. Maar geloof dat de kruidvat ook wel van die beschermers had/heeft
Is er een Action of Ikea bij je in de buurt? Ik zou persoonlijk daar een waterdichte matrasbeschermer halen. Dat zweet ook stukken minder en ze zijn niet duur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phaidra, balen is dat. Wil je nog even lekker soezen, lukt het niet meer..
LL, bijnad onderdag! Hoelaat moet je er zijn?
En mijn matrasbeschermer uit de stoute doos, daar is nagenoeg weinig meer van overWat zal ik ervoor in de plaats leggen? Vuilniszak ofzo?
Ja, allebei zelfsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:32 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Is er een Action of Ikea bij je in de buurt? Ik zou persoonlijk daar een waterdichte matrasbeschermer halen. Dat zweet ook stukken minder en ze zijn niet duur.
Sowieso ook handig als je je kleintje straks op bed wil voeden en bij spuugongelukjes.
ohja dat scheelt. kun je niet toe met tenten en kraamverband?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, dat heb je echt pas op het laatst nodig hoor! Dan is het al winter
Ik weet niet, heb je een duur matras?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:51 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja dat scheelt. kun je niet toe met tenten en kraamverband?lijkt me wat makkelijker
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Cholula, Risu, Cygne, Phaidra en alle andere pril zwangeren: ik hoop zo dat jullie snel mooie echo's mogen hebben en hier vol gas mee kunnen gaan posten!![]()
Nadat ik de hele nacht heb gedroomd over huizen vol exotische spinnen en aangevallen ben door een T-Rex ben ik ook nog wat gammel deze ochtend
Vanavond naar de VK, dan heb ik ze alle vier gehad. Ben benieuwd hoe deze is! (vind het zo maf dat vrijwel al mijn vk's een stuk jonger zijn dan ik ben. Maar ik moet er maar eens aan gaan wennen dat ik niet overal meer de jongste ben)
En morgen naar een borstvoedingscursus!Oh ja, ik heb ook nog gedroomd over borstvoeding geven. Maar mijn baby was erg narrig en had eigenlijk de hele dag geen honger en wilde alleen slapen. En dat vertelde ze me ook in zeer correct Nederlands. Denk ik eindelijk eens aan het voederen van mijn kint in mijn slaap, wil ze het niet
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb je een duur matras?
Wij hebben een bed van 180x200cm met spittopper en ik heb toen bij de Action een waterdichte molton van 90x200cm gekocht. Onder de split heb ik toen de rand van de molton ingeknipt zodat deze vlak op de topper lag. Aan de achterkant spande ik hem op en met een veiligheiddspeld speldde ik hem vast aan de topper. Zo kon de molton niet wegschuiven en manlief had er geen last van (hij is ook zo'n heetgebakerde in bedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:
hmm wij hebben een splittopper op het bed, toch maar eens tijdig gaan zoeken naar een waterdichte oplossing zie ik nu!en als het warmer wordt in bed ervan gaat
vast klagen, hij heeft het altijd al zo warm (en ik zo koud).. gelukkig is het dan najaar.
hmm helaas is onze topper 180-210.. dat is voor gewone lakens al lastigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Wij hebben een bed van 180x200cm met spittopper en ik heb toen bij de Action een waterdichte molton van 90x200cm gekocht. Onder de split heb ik toen de rand ingeknipt zodat deze vlak op de topper lag. Aan de achterkant spande ik hem op en met een veiligheiddspeld speldde ik hem vast aan de topper. Zo kon de molton niet wegschuiven en manlief had er geen last van (hij is ook zo'n heetgebakerde in bed)
Die aversie komt zo opzetten tussen de 6e en 7e week heb ik ergens gelezen, met mazzel komt ie helemaal niet. Want zo leuk vind ik dat deel niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef Cholula het volgende:
Bevallen; het is echt een ver van mijn bed show nog.
Ik lees heel trouw mee, maar het lukt me niet om te reageren. Ik heb namelijk nogal wat moeite met geloven dat ik zwanger ben. Dat gevoel was vanmiddag zo sterk dat ik nog een test heb gedaan ( teststreep knalde er gelukkig binnen twee seconden vanaf).
Ik heb geen noemenswaardige klachten, behalve gevoelige borsten. En ik weet rationeel gezien echt wel dat ik niet alle kwalen hoef te hebben om zwanger te zijn, maar gevoelsmatig wil ik ook een aversie tegen sommige etenswaren hebben![]()
Tot zover mijn ego geneuzel.
Phaidra ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt.
Cygne: het lijkt me moeilijk om zulk goed nieuws voor jou te brengen naar je broer en vrouw die ook zo graag een kindje willen. Fijn dat jullie daarover kunnen praten. En wat een vreemde tante heb je!
Als ik het goed onthouden heb, zij phaidra en cygne nog van februari, en dan zitten cholula en ik al in maart. Maar ik kan me vergissen. Ik weet alleen zeker dat ik zelf 3 maart heb, voorlopig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:37 schreef Heliotrope het volgende:
Voor de net-zwangerdames hoop ik op mooie echo's straks. Die eerste paar weken zijn ook maar stom onzeker. Zijn jullie eigenlijk van de februari- of al van de maartkindjes?
ik ga het gewoon proberenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:09 schreef NotTheSame het volgende:
Die moltons van action hebben een vrij brede rand (iets van 15cm) geloof ik als ik me dat goed herinner. Misschien past het alsnog met een kleine aanpassing? In de andere hoek eventueel ook inknippen en daarna vastspelden?
Ik zou haast zeggen leen de mijne maar ik weet totaal niet waar hij gebleven is. In één van de 40 verhuisdozen schat ik zo.
Ikea heeft tweepersoons waterdichte moltons. Scheelt werk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik ga het gewoon proberenaction hebben we hier wel!
Dat is afhankelijk van het onderzoek morgen, als ze meteen het infuus aanzetten dan kan ik om 7 uur bellen of er plek is en als ze met een ballon gaan werken kan het iets later wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phaidra, balen is dat. Wil je nog even lekker soezen, lukt het niet meer..
LL, bijnad onderdag! Hoelaat moet je er zijn?
En mijn matrasbeschermer uit de stoute doos, daar is nagenoeg weinig meer van overWat zal ik ervoor in de plaats leggen? Vuilniszak ofzo?
echt? ik zit het ook te kijken en ik zit echt met groeiende verbazing te kijken naar alle domheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:14 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het onderzoek morgen, als ze meteen het infuus aanzetten dan kan ik om 7 uur bellen of er plek is en als ze met een ballon gaan werken kan het iets later worden
Ik zit one born every minute te kijken en ik hou het bij geen enkele bevalling droog
Ik zit het nou ook te kijken en mijn mond valt open bij die vergelijking die ze net maakte. 'Zou je je tanden laten trekken zonder verdoving?' Say whut? Das toch geen vergelijking man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? ik zit het ook te kijken en ik zit echt met groeiende verbazing te kijken naar alle domheid. Ook, die vrouwen zijn bijna allemaal totaal verdoofd dus ik vind het weinig realistisch..
Ik had een aflevering vorige week gezien. Dat was een stelletje die een douma (of hoe heet dat?) hadden ingehuurd voor de bevalling. Elke keer als de verpleegkundige met ideeen kwam om de bevalling wat sneller te laten verlopen, had die vrouw een weerwoord. Of die partner. Die vond dat zijn vrouw maar elke keer moest gaan douchen tegen de pijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:14 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het onderzoek morgen, als ze meteen het infuus aanzetten dan kan ik om 7 uur bellen of er plek is en als ze met een ballon gaan werken kan het iets later worden
Ik zit one born every minute te kijken en ik hou het bij geen enkele bevalling droog
Ja en daarom vind ik het zo gek, omdat ik weet dat het niet realistisch is, maar als dat kindje er dan uitkomt....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? ik zit het ook te kijken en ik zit echt met groeiende verbazing te kijken naar alle domheid. Ook, die vrouwen zijn bijna allemaal totaal verdoofd dus ik vind het weinig realistisch..
Haha, zullen ze blij mee geweest zijn daarzo, met hun lopende band van bevallingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had een aflevering vorige week gezien. Dat was een stelletje die een douma (of hoe heet dat?) hadden ingehuurd voor de bevalling. Elke keer als de verpleegkundige met ideeen kwam om de bevalling wat sneller te laten verlopen, had die vrouw een weerwoord. Of die partner. Die vond dat zijn vrouw maar elke keer moest gaan douchen tegen de pijnZe wilden absoluut geen ingrepen o.i.d.
Na ruim een dag was ze eindelijk bevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |