En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij kreeg volgens mij niet direct een topsalaris.
- Hij was geen 32
- Hij was niet chronisch geblesseerd
- Toen hadden we helemaal geen cent te makken
- Voor zijn positie hadden we geen fatsoenlijke back up.
Dat lijkt me een uiterst pijnlijke ervaring.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef Caland het volgende:
Als ik nog één keer het woord ervaring hoor ga ik in mezelf snijden.
Als je niet verder komt dan compleet onzinnige woorden in m'n mond te leggen kan je beter gelijk opsodemieteren, idioot.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:21 schreef satecl het volgende:
[..]
En we hebben nu wel het geld om topspelers aan te trekken?
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel. Later verdiende hij zelfs 1,3 miljoen per jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Van Pelle was het even hard afwachten of hij er wat van zou bakken als Boulahrouz.
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
Pelle werd eerst gehuurd.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echter:
- hij werd gehuurd
- Hij was geen 32
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Pellè kon er ook geen reedt van voor hij bij ons was, maar hij verdiende wel meteen 800.000. Voor een spits die tegen het einde van zijn loopbaan zit is dat wel veel, zeker voor Pellè destijds.
Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Boula heeft ook maar een contract voor een jaar.
Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle kreeg dat salaris nadat hij indruk had gemaakt.
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Cara het volgende:
Ondertussen in Manchester;
adidas komende 10 jaar nieuwe shirtsponsor
ze betalen 1 miljard euro.
[ afbeelding ]
Hij beweerde dat Pelle direct 8 ton kreeg zonder ook maar iets gepresteerd te hebben, flauwekul natuurlijk. Daar ging het mij meer om.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boulahrouz krijgt ook geen topsalaris. Dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij bij Brondy al genoegen moest nemen met 6 ton. Wat overigens ook geen slecht salaris is.
Adidas => De Vrijquote:Op maandag 14 juli 2014 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Adidas?
Adidas => Messi...... ??
Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch op de transfer van Boulahrouz, maar ik vind je hier toch wat te ongenuanceerd:
- Boulahrouz wordt maar voor 1 seizoen vastgelegd, dus bevalt hij niet dan ben je er ook zo weer vanaf.
- Het is onwaarschijnlijk dat Boulahrouz een topsalaris gaat verdienen. Ik heb op internet voorbij zien komen dat hij bij Brondby schijnbaar zo'n 6 ton verdiende. Bij Feyenoord gaat hij vast niet meer verdienen.
- Hij is inderdaad 32, maar Mathijsen is dat ook en doet het toch vrij aardig - met name het laatste half jaar onder Koeman.
- Mochten er 3 verdedigers vertrekken dan is een ervaren kracht erbij, voor de breedte, mooi meegenomen. Dan moet er echter nog wel één jongere verdediger worden bijgehaald naar mijn mening, aangezien we met Kongolo en Van Beek alleen niet het seizoen kunnen ingaan.
Edit; begin maar vast met snijden Caland.
Think again.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef De_Pel het volgende:
Als je 2 centrale verdedigers verkoopt voor 16-18 miljoen, heb kun je best voor een bescheiden bedrag een redelijke vervangende verdediger vinden.
Ik denk dan ook niet dat we beiden vaak naast elkaar in de basis zullen zien spelen. Ik verwacht meer dat Kongolo en Van Beek het vaste koppel worden, met Mathijsen en Boulahrouz erachter als vervangers (of Boulahrouz als rechtsback). Ik verwacht sowieso nog een verdedigende aankoop, maar wil Feyenoord niet te ver terugvallen / meeblijven doen in de top, dan moeten alle posities dubbel bezet zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Aan "ervaring" heb je niets als je chronisch geblesseerd ben. De gemiddelde 24-jarige heeft meer wedstrijden gespeeld. Daarbij is een verdedigend duo Mathijsen - Boulahrouz samen niet 'ervaren', maar 'bejaard'. Zijn nou beiden niet de meest soepele en snelle spelers. Ajax heeft hem sowieso meerdere keren laten lopen en PSV ook minimaal 1 keer, beiden omdat hij teveel salaris eiste, die komt echt niet voor minder dan een half miljoen ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |