Ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar kom je dan ook niet compleet bezweet bij klanten aan?
Dat zijn gewoon mietjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef Gewas het volgende:
Wel zuur voor de mensen in de tuinbouw. Dat is amper uit te houden met dit weer (heb er vroeger zelf gewerkt).
Gewoon nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Snikheet
Hittegolf
Dit noemt men doodnormaal zomerweer.
ik naar letlandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik vind alles boven de 10 graden te warm.
Ik houd van strenge winters.
Ik ga verhuizen naar Ijsland denk ik.
Ik vind het nu al zwaar buiten. Laat staan als je niet kan drinken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef wickedmen het volgende:
Teregte klacht natuurlijk.
Met de Ramadan ook zo duf als een vogeltje.
gemiddeld 17 graden en juli en augustus maar 30 kan ook wel, ik ga er wel vanuit dat het s,nachts veel vlugger afkoeltquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
De zomer zijn daar niet veel minder warm dan hier toch?
Waar in Letland dan? Ik zoek altijd naar vakantiebestemmingen die geringe kans op hitte bieden. Ik heb wel eens gekeken naar Letland, maar daar werd toen gemeld dat het daar in de zomer gemiddeld 22 graden is. Nauwelijks koeler dan Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:31 schreef Sorella het volgende:
[..]
gemiddeld 17 graden en juli en augustus maar 30 kan ook wel, ik ga er wel vanuit dat het s,nachts veel vlugger afkoelt
Eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik vind alles boven de 10 graden te warm.
Ik houd van strenge winters.
Ik ga verhuizen naar Ijsland denk ik.
Ga ik straks ook doen bij een BBQ.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:54 schreef Hallojo het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik goed moet zuipen met deze temperaturen. Ik ga haar advies maar opvolgen en ga zo de kroeg in. Het is niet anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |