Wnat ik heb het niet over hem gehad?quote:
Daarna bemoei ik me er wel weer meequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan zo'n amoebe ding. Of zo'n amfibie of waar we ook vandana komen. Of de oerknal!
Waarom?quote:
Honey, Imma gonna show you some big bangquote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik jezelf de oerknal toeeigenen ook weer tever gaan
Ik ben al lief verklaard door je. Dus boeiequote:Op maandag 14 juli 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom?kom je hem dan stelen? Dat is niet lief
Wat is een jordy en hoe verdelg je het?quote:
Ach hij is toch niet te stelenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al lief verklaard door je. Dus boeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ach hij is toch niet te stelen
Als mannen mij eenmaal geproeft hebben zijn ze hookedOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwNee maar hij appte weer bedoel ik! Hij is volhardendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Is ie leuk dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar hij appte weer bedoel ik! Hij is volhardend
Mwah, gezien zaterdag, waanzinnige outfit had ze aan, was weer gezellig, tot dr vriendje opeens "even" op bezoek kwam in de rust, onaangekondigdquote:Op maandag 14 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
He HW .. hoe is het afgelopen met je WK meisje?
Haar vriend kwam ineens aankakken? Lol , dat lijkt me ook wel vreemdquote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, gezien zaterdag, waanzinnige outfit had ze aan, was weer gezellig, tot dr vriendje opeens "even" op bezoek kwam in de rust, onaangekondigd. Awkward....
Zouden gisteren ook nog de finale gaan kijken, maar dat ging niet door. Wel afgesproken dat we samen Ajax gaan kijken, maar voorlopig, resultaat : 0.
weet ik veel. Het was 1 datequote:
Ja, daar had ze ook niet op gerekend merkte ik. Maar goed, ik moet natuurlijk ook geen vreemdgangster, dus in dat opzicht is het niet zo heel ergquote:Op maandag 14 juli 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar vriend kwam ineens aankakken? Lol , dat lijkt me ook wel vreemd
Hmm jammer
ach dat is het nooit. Ik ben gewoon een sloeriequote:
Maar ik dacht dat je echt verliefd was?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar voorlopig kan het project in de koelkast.
Ze moet het gewoon uitmakenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar had ze ook niet op gerekend merkte ik. Maar goed, ik moet natuurlijk ook geen vreemdgangster, dus in dat opzicht is het niet zo heel erg.
Maar voorlopig kan het project in de koelkast.
Ja, dus? Wat heeft het voor zin dan verder?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je echt verliefd was?
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder gevalquote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat heeft het voor zin dan verder?
Stoken in een relatie vind je een beter idee?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder geval
Zij zet de deur wijd open en als je echt verliefd bent zou ik wel een poging doen jaquote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoken in een relatie vind je een beter idee?
Meer dan afwachten of ze daadwerkelijk wel weer wil afspreken, zoals ze gisteren wel zei, kan ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder geval
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zij zet de deur wijd open en als je echt verliefd bent zou ik wel een poging doen ja
Dat dus, ik had het idee dat het misschien op zijn einde liep en dat ze wel interesse had. En idd, ik hoef geen meisje dat met mij vreemdgaat want dat doet ze ook weer bij jouquote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.
Ja, maar dat heeft ze toch niet gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?
En ik geloof niet zo in het 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'
En er zijn dus ook mensen die dat juist willen he, want dan weet je zeker dat het een goede is, als hij al een vriendin heeft. 'een man gooit zijn oude schoenen niet weg tot hij nieuwe heeft', serieuze quotequote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, ik had het idee dat het misschien op zijn einde liep en dat ze wel interesse had. En idd, ik hoef geen meisje dat met mij vreemdgaat want dat doet ze ook weer bij jou.
Iemand die bewezen heeft het één keer gedaan te hebben, vertrouw ik nou eenmaal minder dan iemand die eerst netjes de relatie beeindigt. En ja, dat kan nog, maar ik denk dan zelf al: jammer helaas, verkeerde tijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?
En ik geloof niet zo in het 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'
Ach, er zijn opzich geen regels, ik heb het ook 1 keer gedaan tijdens een relatiequote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er zijn dus ook mensen die dat juist willen he, want dan weet je zeker dat het een goede is, als hij al een vriendin heeft. 'een man gooit zijn oude schoenen niet weg tot hij nieuwe heeft', serieuze quote
Dat heeft ze nog niet gedaan inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet wel zou doen of zoquote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ze toch niet gedaan?.
Het is geen wet, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Nou ja, meer omdat hij niet verwacht wasquote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef Tally het volgende:
En daarbij, als het echt goed zou zitten in die relatie waarom vind ze het dan vreemd vinden als haar vriend in ene langs kwam. Als mijn man langs zou komen als ik ergens was zou ik het leuk vinden. Of je moet iets te verbergen hebben.
Dit, Dat bedoel ik met 'ze zet de deur open'quote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef Tally het volgende:
En daarbij, als het echt goed zou zitten in die relatie waarom vind ze het dan vreemd vinden als haar vriend in ene langs kwam. Als mijn man langs zou komen als ik ergens was zou ik het leuk vinden. Of je moet iets te verbergen hebben.
Geen cut off dag, maar ik ga dus geen stalker worden oid, ik heb wel kenbaar gemaakt dr leuk te vinden, ze heeft daar geen bezwaar tegen kenbaar gemaakt, want ze spreekt met mij af. Maar verder is het aan haar nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heeft ze nog niet gedaan inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet wel zou doen of zo
Ik bedoel meer: waarom is vandaag zeg maar cut off dag?
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat hij niet verwacht was.
En ze had niets te verbergen, min of meer, helaas.
Ik denk dat het voor haar ook niet akward hoeft te zijn. Maar als je HW bent, en je bent gek op die meid, en haar kerel komt erbij, reken maar dat dat akward isquote:Op maandag 14 juli 2014 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.
Verwacht of niet, ik zou er geen awkward moment van hebben gemaakt.
En verbergen hoeft niet te zijn dat jullie zoenden of handjea beethouden hè.
Kan ook alleen een blik zijn
Ach, awakward is ook weer zo'n term he? Het was gewoon dat we buiten stonden te roken en lachen etc en opeens, "oh, hoi, eeehmm, moest jij niet werken?"quote:Op maandag 14 juli 2014 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.
Verwacht of niet, ik zou er geen awkward moment van hebben gemaakt.
En verbergen hoeft niet te zijn dat jullie zoenden of handjea beethouden hè.
Kan ook alleen een blik zijn
Meer dat idd, ze deed niet opeens heel raar tegen mij of hem ofzo, maar het was wel ff raar. En het deed ook wel een beetje pijn natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar ook niet akward hoeft te zijn. Maar als je HW bent, en je bent gek op die meid, en haar kerel komt erbij, reken maar dat dat akward is
Nee, we hebben zaterdag gekeken he?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Goed, belangrijke dingen dan. Hebben jullie de Duitse overwinning in gepaste stijl gevierd? Je weet wel, mooi pak, grote pet, hard schreeuwen
Niet gevierd. Vond het ook een matige wedstrijd. Wel afgekeken en daarna gedoucht en serie gekeken en toen een keer gaan slapenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Goed, belangrijke dingen dan. Hebben jullie de Duitse overwinning in gepaste stijl gevierd? Je weet wel, mooi pak, grote pet, hard schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |