Wnat ik heb het niet over hem gehad?quote:
Daarna bemoei ik me er wel weer meequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan zo'n amoebe ding. Of zo'n amfibie of waar we ook vandana komen. Of de oerknal!
Waarom?quote:
Honey, Imma gonna show you some big bangquote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik jezelf de oerknal toeeigenen ook weer tever gaan
Ik ben al lief verklaard door je. Dus boeiequote:Op maandag 14 juli 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom?kom je hem dan stelen? Dat is niet lief
Wat is een jordy en hoe verdelg je het?quote:
Ach hij is toch niet te stelenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben al lief verklaard door je. Dus boeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ach hij is toch niet te stelen
Als mannen mij eenmaal geproeft hebben zijn ze hookedOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwNee maar hij appte weer bedoel ik! Hij is volhardendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Is ie leuk dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar hij appte weer bedoel ik! Hij is volhardend
Mwah, gezien zaterdag, waanzinnige outfit had ze aan, was weer gezellig, tot dr vriendje opeens "even" op bezoek kwam in de rust, onaangekondigdquote:Op maandag 14 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
He HW .. hoe is het afgelopen met je WK meisje?
Haar vriend kwam ineens aankakken? Lol , dat lijkt me ook wel vreemdquote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, gezien zaterdag, waanzinnige outfit had ze aan, was weer gezellig, tot dr vriendje opeens "even" op bezoek kwam in de rust, onaangekondigd. Awkward....
Zouden gisteren ook nog de finale gaan kijken, maar dat ging niet door. Wel afgesproken dat we samen Ajax gaan kijken, maar voorlopig, resultaat : 0.
weet ik veel. Het was 1 datequote:
Ja, daar had ze ook niet op gerekend merkte ik. Maar goed, ik moet natuurlijk ook geen vreemdgangster, dus in dat opzicht is het niet zo heel ergquote:Op maandag 14 juli 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar vriend kwam ineens aankakken? Lol , dat lijkt me ook wel vreemd
Hmm jammer
ach dat is het nooit. Ik ben gewoon een sloeriequote:
Maar ik dacht dat je echt verliefd was?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar voorlopig kan het project in de koelkast.
Ze moet het gewoon uitmakenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar had ze ook niet op gerekend merkte ik. Maar goed, ik moet natuurlijk ook geen vreemdgangster, dus in dat opzicht is het niet zo heel erg.
Maar voorlopig kan het project in de koelkast.
Ja, dus? Wat heeft het voor zin dan verder?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je echt verliefd was?
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder gevalquote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat heeft het voor zin dan verder?
Stoken in een relatie vind je een beter idee?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder geval
Zij zet de deur wijd open en als je echt verliefd bent zou ik wel een poging doen jaquote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoken in een relatie vind je een beter idee?
Meer dan afwachten of ze daadwerkelijk wel weer wil afspreken, zoals ze gisteren wel zei, kan ik nietquote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan geef je toch niet zo snel op? Of zo nuchter in ieder geval
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zij zet de deur wijd open en als je echt verliefd bent zou ik wel een poging doen ja
Dat dus, ik had het idee dat het misschien op zijn einde liep en dat ze wel interesse had. En idd, ik hoef geen meisje dat met mij vreemdgaat want dat doet ze ook weer bij jouquote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan weet je gelijk of zij een vreemdganger is, en daar wil ik sowieso geen relatie mee.
Ja, maar dat heeft ze toch niet gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?
En ik geloof niet zo in het 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'
En er zijn dus ook mensen die dat juist willen he, want dan weet je zeker dat het een goede is, als hij al een vriendin heeft. 'een man gooit zijn oude schoenen niet weg tot hij nieuwe heeft', serieuze quotequote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, ik had het idee dat het misschien op zijn einde liep en dat ze wel interesse had. En idd, ik hoef geen meisje dat met mij vreemdgaat want dat doet ze ook weer bij jou.
Iemand die bewezen heeft het één keer gedaan te hebben, vertrouw ik nou eenmaal minder dan iemand die eerst netjes de relatie beeindigt. En ja, dat kan nog, maar ik denk dan zelf al: jammer helaas, verkeerde tijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? ze kan toch ook gewoon het eerst uit maken?
En ik geloof niet zo in het 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'
Ach, er zijn opzich geen regels, ik heb het ook 1 keer gedaan tijdens een relatiequote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er zijn dus ook mensen die dat juist willen he, want dan weet je zeker dat het een goede is, als hij al een vriendin heeft. 'een man gooit zijn oude schoenen niet weg tot hij nieuwe heeft', serieuze quote
Dat heeft ze nog niet gedaan inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet wel zou doen of zoquote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ze toch niet gedaan?.
Het is geen wet, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
Nou ja, meer omdat hij niet verwacht wasquote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef Tally het volgende:
En daarbij, als het echt goed zou zitten in die relatie waarom vind ze het dan vreemd vinden als haar vriend in ene langs kwam. Als mijn man langs zou komen als ik ergens was zou ik het leuk vinden. Of je moet iets te verbergen hebben.
Dit, Dat bedoel ik met 'ze zet de deur open'quote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef Tally het volgende:
En daarbij, als het echt goed zou zitten in die relatie waarom vind ze het dan vreemd vinden als haar vriend in ene langs kwam. Als mijn man langs zou komen als ik ergens was zou ik het leuk vinden. Of je moet iets te verbergen hebben.
Geen cut off dag, maar ik ga dus geen stalker worden oid, ik heb wel kenbaar gemaakt dr leuk te vinden, ze heeft daar geen bezwaar tegen kenbaar gemaakt, want ze spreekt met mij af. Maar verder is het aan haar nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heeft ze nog niet gedaan inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet wel zou doen of zo
Ik bedoel meer: waarom is vandaag zeg maar cut off dag?
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat hij niet verwacht was.
En ze had niets te verbergen, min of meer, helaas.
Ik denk dat het voor haar ook niet akward hoeft te zijn. Maar als je HW bent, en je bent gek op die meid, en haar kerel komt erbij, reken maar dat dat akward isquote:Op maandag 14 juli 2014 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.
Verwacht of niet, ik zou er geen awkward moment van hebben gemaakt.
En verbergen hoeft niet te zijn dat jullie zoenden of handjea beethouden hè.
Kan ook alleen een blik zijn
Ach, awakward is ook weer zo'n term he? Het was gewoon dat we buiten stonden te roken en lachen etc en opeens, "oh, hoi, eeehmm, moest jij niet werken?"quote:Op maandag 14 juli 2014 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je verkering heb dan hoef hij zich toch niet aan te kondigen.
Verwacht of niet, ik zou er geen awkward moment van hebben gemaakt.
En verbergen hoeft niet te zijn dat jullie zoenden of handjea beethouden hè.
Kan ook alleen een blik zijn
Meer dat idd, ze deed niet opeens heel raar tegen mij of hem ofzo, maar het was wel ff raar. En het deed ook wel een beetje pijn natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar ook niet akward hoeft te zijn. Maar als je HW bent, en je bent gek op die meid, en haar kerel komt erbij, reken maar dat dat akward is
Nee, we hebben zaterdag gekeken he?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Goed, belangrijke dingen dan. Hebben jullie de Duitse overwinning in gepaste stijl gevierd? Je weet wel, mooi pak, grote pet, hard schreeuwen
Niet gevierd. Vond het ook een matige wedstrijd. Wel afgekeken en daarna gedoucht en serie gekeken en toen een keer gaan slapenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Goed, belangrijke dingen dan. Hebben jullie de Duitse overwinning in gepaste stijl gevierd? Je weet wel, mooi pak, grote pet, hard schreeuwen
Mochten er ontwikkelingen zijn horen jullie het wel weerquote:
Gaat hem niet wordenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach hij is toch niet te stelen
Als mannen mij eenmaal geproeft hebben zijn ze hookedOnce you go Rhu......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat bij Jersey Boys. De finale was vast spannender.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Verder de finale thuis gekeken, voor kennisgeving aangenomen en gaan slapen.
Niet jullie, jij en dat deerntien, maar jullie, de mensen in dit topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we hebben zaterdag gekeken he?.
I know, ik was al bezig met mijn zin en geen zin om het af te kappenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet jullie, jij en dat deerntien, maar jullie, de mensen in dit topic.
Gelukkigquote:Op maandag 14 juli 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mochten er ontwikkelingen zijn horen jullie het wel weer.
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou wasquote:
Dat was ik dan ook niet van planquote:Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.
Mag ook hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ik dan ook niet van planMaar gweoon, let me have my lol
(en nee, daarmee bedoeling ik niet een negatieve uitkomst)
Eerst afgeslacht door Duitsland en nog een trap na door Nederland. Toch lullig, als gastlandquote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag was nog best een leuke pot eigenlijk. En het is niet slim om als braziliaanse in de kroeg te gaan zitten midden in Amsterdam als ze zo'n naaiploeg hebben, wat werden brazalianen en brazilie met de grond gelijk gemaakt zeg, je zeg het meisje wegkruipen langzaam.
Er waren geen piemels. Dan is t saai ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef Tally het volgende:
Ik ben gaan slapen bij beide wedstrijden
Zaterdag het meeste gezien maar kon mn ogen niet meer open houden. En gister heb ik de eerste 30 minuten gezien.
Idd.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren geen piemels. Dan is t saai ja.
Sja, volkomen terecht, slecht voetbal, rollende en jankende spelers om niets. En maar vragen om kaarten etc. Enorm onsportief en dus waren de "wat een *&%#%volk is het toch ook!!' niet van de luchtquote:Op maandag 14 juli 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst afgeslacht door Duitsland en nog een trap na door Nederland. Toch lullig, als gastland
Zijn alle Zuid Amerikaanse en Zuid Europese landen dat niet als ze niet kunnen winnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, volkomen terecht, slecht voetbal, rollende en jankende spelers om niets. En maar vragen om kaarten etc. Enorm onsportief en dus waren de "wat een *&%#%volk is het toch ook!!' niet van de lucht.
Tuurlijk, maar dit was dit WK wel heel erg bij Brazilie, omdat ze zelf ook wel wisten dat het op basis van kwaliteit nooit zou lukken.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn alle Zuid Amerikaanse en Zuid Europese landen dat niet als ze niet kunnen winnen?Van die niet tegen hun verlies kunnende macho gladde nep-haantjes.
Zo. Lekker ff generaliserenHoort bij voetbal.
Hell to the fuck no, kutlandquote:
Sucks dude, snel wegzuipen!quote:
Euhm..... moet er niet aan denken nuquote:
JE GAAT DOOD!!!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm..... moet er niet aan denken nuOH GOD IK BEN ECHT ZIEK, NEEEEEEEEE
![]()
Ik doe mijn uiterste best om je niet aan te steken, ok? Kan er tenminste eentje hier bier drinken.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Figures. Ik zal volgende week ook wel ziek zijn.
Ik was ok en RIP aan mijn nabestaandenquote:
Voorlopig even geen bier, mn buikomvang loopt uit de hand.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste best om je niet aan te steken, ok? Kan er tenminste eentje hier bier drinken.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig even geen bier, mn buikomvang loopt uit de hand.
HET IS HET EINDE DER TIJDEN!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
What's next, kikkers die uit de lucht komen vallen en een ongestelde Rijn?
Mijn buikomvang loopt altijd uit de hand en het heeft mij nog nooit ergens in beperktquote:Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig even geen bier, mn buikomvang loopt uit de hand.
Jij gaat trouwen dus jij mag datquote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn buikomvang loopt altijd uit de hand en het heeft mij nog nooit ergens in beperktDus ook niet in alcoholinname
Viel allemaal wel mee, paar Guinnessjes per wedstrijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
HET IS HET EINDE DER TIJDEN!!
Maar met het WK ging het erg snel, zeker als je daar bier uit bekers van 0,8 liter drinkt.
Ik heb een jurk gekocht dus ik mag niet meer aan komenquote:
Nou, zo ging het hier nietquote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel allemaal wel mee, paar Guinnessjes per wedstrijd.
Issie mooi ja?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een jurk gekocht dus ik mag niet meer aan komen
Nu nog niet. Maar als hij straks op maat is gemaakt voor mijn goddelijke lijf en ik er in zit is hij echt WOWquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zo ging het hier niet
[..]
Issie mooi ja?
Was tijdens de "echte" wedstrijden ook te druk en te spannend om te bestellen somsquote:Op maandag 14 juli 2014 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, zo ging het hier niet
[..]
Issie mooi ja?
Ik wil foto's danquote:Op maandag 14 juli 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nu nog niet. Maar als hij straks op maat is gemaakt voor mijn goddelijke lijf en ik er in zit is hij echt WOW![]()
Hmmmm, hier was het een rivier van bier en shots.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was tijdens de "echte" wedstrijden ook te druk en te spannend om te bestellen soms.
Neuh, doe niet zo gek manquote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm, hier was het een rivier van bier en shots.Zou ik daarom misschien ziek zijn?
What was I thinking, silly mequote:
Dan moet je nog een jaar wachtenquote:
2 mensen los van elkaar, of met elkaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Totaal niet gerelateerd, maar wel weer toevallig dat er net weer 2 mensen op FB "in a relationship" zijn gegaan vandaag.
[ afbeelding ]
Nee, niet letterlijk nu.
Okquote:
Arme HWquote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Totaal niet gerelateerd, maar wel weer toevallig dat er net weer 2 mensen op FB "in a relationship" zijn gegaan vandaag.
[ afbeelding ]
Nee, niet letterlijk nu.
By the time I hit 30, I'll have enoughquote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet letterlijk nu.
quote:
quote:
Als applicaties het niet ondersteunen ben je snel klaar. Dan heb je geen keuze.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:58 schreef Q. het volgende:
We zitten hier nog op IE8, men was van plan naar IE11 te migreren maar dat is afgeblazen, ze verwachten daarentegen nu over een jaar (!!!) naar IE10 te kunnen migreren.!
Wij hebben ook nog 8quote:Op maandag 14 juli 2014 12:58 schreef Q. het volgende:
We zitten hier nog op IE8, men was van plan naar IE11 te migreren maar dat is afgeblazen, ze verwachten daarentegen nu over een jaar (!!!) naar IE10 te kunnen migreren.!
Nou, hopen dan maar dat je er voor die tijd uitvliegt in een volgende ontslagronde. Ben je direct van je IE8-ergernis af.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:03 schreef Q. het volgende:
Ik vond IE11 al wat ambitieus voor deze organisatie en het grote scale aan slecht ondersteunde applicatie wat ze hier gebruiken. Maar zit ik nog een jaar vast aan dat ellendige en trage IE8..
Dan kan ik de hele dag slapen en Schultenbrau drinken. Dat zou tof zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, hopen dan maar dat je er voor die tijd uitvliegt in een volgende ontslagronde. Ben je direct van je IE8-ergernis af.
Apple natuurlijk, einde discussie.quote:
Met rechte hoeken, scheelt weer een rechtszaak met Apple.quote:
Apple is zo 2005.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met rechte hoeken, scheelt weer een rechtszaak met Apple.
Hmm da's het enige waar ik over te klagen heb dan, dat het een afdankertje is.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ik heb gewoon precies wat ik hebben wil, in een PC die ik zelf heb samengesteld (met wel wat budgetbeperkingen uiteraard).
Maar ja, ik snap dus prima dat gebruikers dat niet mogen.
Welk meisje?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind de gesprekken over HW's meisje interessanter
Ach, ligt er aan wat het isquote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm da's het enige waar ik over te klagen heb dan, dat het een afdankertje is.
Ramptoerist.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind de gesprekken over HW's meisje interessanter
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm da's het enige waar ik over te klagen heb dan, dat het een afdankertje is.
Het had íétsje meer dan de bare-minimum aan grafische capaciteit mogen hebben. En een SSD. Maar met een 2,4GHz Xeon quad-core valt prima te werken.quote:
Kan je de zomer weer doorquote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Oops.
Had wat basic t-shirts nodig, dus zocht op de Fruit of the Loom aanbieding van Groupon oid, maar die hadden niets, kwam uit bij een webshop die ze ook verkoopt, maar per 6. Dus ik had wat kleuren aangeklikt en klaar.
Komt er nu net een doos binnen hier, 48 shirts in 6 kleuren, voor 2.70 per stuk.
Ik heb me in kunnen houden zojuist. Het station staat in de fik hier, maar volgens mij is er weinig te zien.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Oops.
Had wat basic t-shirts nodig, dus zocht op de Fruit of the Loom aanbieding van Groupon oid, maar die hadden niets, kwam uit bij een webshop die ze ook verkoopt, maar per 6. Dus ik had wat kleuren aangeklikt en klaar.
Komt er nu net een doos binnen hier, 48 shirts in 6 kleuren, voor 2.70 per stuk.
Graphisch is voor mij niet interessant hier, het is "gewoon" een i7 3,40Ghz, 16GB ram, 512SSD en een 3TB extra disk, 3 schermen eraan en klaarquote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het had íétsje meer dan de bare-minimum aan grafische capaciteit mogen hebben. En een SSD. Maar met een 2,4GHz Xeon quad-core valt prima te werken.
2 maanden niet wassenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Oops.
Ik hoef gewoon bijna 2 maanden geen shirt te wassen zoquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef gewoon bijna 2 maanden geen shirt te wassen zo.
Zijn het er meer met je eensquote:
Nee voor mij ook niet, maar wat hier in zit komt in de verte niet in de buurt van een IGP van een i5 ofzo. Snel scrollen is soms al teveel.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graphisch is voor mij niet interessant hier, het is "gewoon" een i7 3,40Ghz, 16GB ram, 512SSD en een 3TB extra disk, 3 schermen eraan en klaar.
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Oops.
Gewoon.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graphisch is voor mij niet interessant hier, het is "gewoon" een i7 3,40Ghz, 16GB ram, 512SSD en een 3TB extra disk, 3 schermen eraan en klaar.
het is lichtelijk overdreven iddquote:
Nu maar hopen dat je niet te veel aankomt/afvalt het komende jaarquote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is lichtelijk overdreven idd.
Maar goed, scheelt toch een bak met geld en ik heb toch bijna altijd wel een tshirt aan.
ja, das wel kut, hier zijn ze sowieso wel van het uitleveren van geschikte apparatuur hoor, gewone medewerkers krijgen een redelijk basissysteem uiteraard, maar het stikt ook van de PowerMacs en andere dikke werkstations, waar nodig dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon.Ik zit me dood te ergeren aan mn trage i5-laptop met 4 gig geheugen (en 32 bit Windows dus maar 3.2 bruikbaar) met die grote bestanden die ik gebruik. En hij moet nog 2 jaar mee.
Sorry, saaie technobabble, maar ik ben door de smeuige zaken heen op het momentquote:
PowerMac? Die zijn dus minimaal 8 jaar oud.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das wel kut, hier zijn ze sowieso wel van het uitleveren van geschikte apparatuur hoor, gewone medewerkers krijgen een redelijk basissysteem uiteraard, maar het stikt ook van de PowerMacs en andere dikke werkstations, waar nodig dan.
TIETEN!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, saaie technobabble, maar ik ben door de smeuige zaken heen op het moment.
Nouja bedoelde het ook letterlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, saaie technobabble, maar ik ben door de smeuige zaken heen op het moment.
Mac Pro danquote:Op maandag 14 juli 2014 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
PowerMac? Die zijn dus minimaal 8 jaar oud.
Met gratis prullenbak er bij.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mac Pro dan.
Eindelijk 1 van de nieuwe lijn binnen, wat een mooi ding is dat weer zeg.
51.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
HW! Hoe kom ik van Zuid het snelt op Centraal? (met OV)
5 zit vol vervelende touristen en is voor mijn gevoel een heel stuk trager.quote:
Sneltram heet dat ding. En ja, hij is volgens mij wel vaak kapoet. Als je nog 5 jaar wacht kan je met de N-Z-lijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Bus? Tram? Metro?
En die rijd wel? Dat is niet de metro met verstoring?
valt wel mee vanaf daarquote:Op maandag 14 juli 2014 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
5 zit vol vervelende touristen en is voor mijn gevoel een heel stuk trager.
Staat aangegeven in de hal benedenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee waar hier die trams zitten, maar dat is wel te vinden
Zal idd wel. Metro's en bussen zie ik altijd wel. Trams nog nooit echt naar gekekenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Staat aangegeven in de hal beneden. Je moet er ff uit.
Ik heb zo'n hekel aan dat gehobbel door de Leidsestraat.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt wel mee vanaf daar. En het scheelt echt niets, ik heb er 4 jaar gewerkt
.
Is buiten, richting de stad zeg maar, even het station uitlopen, plein oversteken en de trap naar boven nemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal idd wel. Metro's en bussen zie ik altijd wel. Trams nog nooit echt naar gekeken
Als je Station Zuid uit loopt aan de stadskant stoppen ze op het viaduct na 100 meter.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal idd wel. Metro's en bussen zie ik altijd wel. Trams nog nooit echt naar gekeken
True, maar het uitzicht is prima met dit weerquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat gehobbel door de Leidsestraat.
wat doe je daar nou weerquote:Op maandag 14 juli 2014 14:12 schreef nixxx het volgende:
Hoi Q CL, Airwin en rhubarbje, groeten uit zonnig Saoedi-Arabiëik was Noorwegen alweer zat.
Hebben ze daar wel internet?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:12 schreef nixxx het volgende:
Hoi Q CL, Airwin en rhubarbje, groeten uit zonnig Saoedi-Arabiëik was Noorwegen alweer zat.
Bier is verboden.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfect land, vrouwen hebben er geen enkel recht.
Ik dacht dat je onderweg wasquote:
Ik krijg altijd hele andere foto's als mensen zeggen "zal ik je mijn trots laten zien?"quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Ineens die praatzuchtige collega "zal ik je eens mijn trots laten zien"
Krijg foto te zien van haar dochter/zoon
- "sorry, ik kan hier niets mee, kan wel zeggen schattig enzo, maar .."
"niet jouw ding? *showt het aan de mannen met kinderen
Mensen = mannen danquote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg altijd hele andere foto's als mensen zeggen "zal ik je mijn trots laten zien?"
mensen zijn niet zo mijn ding,...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Jij neukt geiten?quote:
zo'n scherpe comeback had ik niet verwacht op een maandagquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik kinders bij de hand had, zou ik ze met alle liefde naar je toe gooien.
Ik ook niet. Maar weet... ik ben beter dan een geitquote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef clevy het volgende:
[..]
zo'n scherpe comeback had ik niet verwacht op een maandag
Zo kom je nooit in d'r broekje hequote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik kinders bij de hand had, zou ik ze met alle liefde naar je toe gooien.
Ik zou dan gewoon foto's van mijn PlayStation laten zien in return.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik gewoon een dickpic.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon foto's van mijn PlayStation laten zien in return.
De 1, 2, 3 of 4?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb onlangs alle foto's van m'n telefoon gegooid.. en heb sowieso geen playstationquote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor wie is dat een minpunt?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft een grote mond, maar hij wil t stiekem echt niet
Jezus, zul jij ff uitgescheurd zijn!quote:
De barkruk zit in mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, zul jij ff uitgescheurd zijn!
Hoe zit jij op een barkruk?!
Je moet ze uberhaupt niet in mijn buurt brengenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gooien, ermee prikken. Potato/potato.
Stel het dan niet voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ze uberhaupt niet in mijn buurt brengen
Neuh, ik ga de Ps2 en de eerste Xbox ook wegdoen bij de terugverhuizing.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
quote:
Ging hieromquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hele andere foto's als mensen zeggen "zal ik je mijn trots laten zien?"
Tis saai hierquote:Op maandag 14 juli 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
Waar is de rest.. ik moet nog 5 kwartier vermaken
Maar hier moet het leuk wordenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Tis saai hier. Hamas afzeiken is veel leuker
.
Te weinig vaste gasten op het momentquote:
Ik ben niet voldoende?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Te weinig vaste gasten op het moment. Waar is iedereen?
Blijkbaar niet, anders zou je geen oproep hoeven doenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet voldoende?
Ik heb geen idee, babsie heeft vakantie,.. barb is vast in een hoekje aan het huilen omdat babs vakantie heeft.
rhub uhm zit te verzinnen wat ze gaat doen de komende jaren
Ik alleen is natuurlijk niet voldoendequote:Op maandag 14 juli 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou je geen oproep hoeven doen.
Euhj!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:55 schreef nixxx het volgende:
Werken dus, moest even in de bus terug naar waar ik woon. En er is wel internet, mét Facebook... En voor bier moet je naar Bahrein, dat wel..
Hoe kan een newbie dat weten van te voren?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euhj!Wie ben jij?
MENSEN! Jullie weten toch... eerst ontgroening door Ang3l
Ik had t dan ook tegen jullie *handen op de heup*quote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan een newbie dat weten van te voren?.
Sinds wanneer luisteren wij naar wat jij wil? Als we dat deden konden we allemaal niet meer normaal lopenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had t dan ook tegen jullie *handen op de heup*
Ik snap dat t woord "mensen" wat verwarrend was
*trekt je aan je oor*quote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren wij naar wat jij wil? Als we dat deden konden we allemaal niet meer normaal lopen.
En trouwens!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren wij naar wat jij wil? Als we dat deden konden we allemaal niet meer normaal lopen.
"ineens"quote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt je aan je oor*
Gaan we nou ineens brutaal doen?
(love you!Samen PS'en?)
JIJ kan wel iets hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En trouwens!
Hoezo kunnen jullie dan niet meer normaal lopen
(Nee, ik voel eerlijk gezegd nog niet echt de behoeftequote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ineens".
(terechtHeb je al een 4 dan?)
En dan noemen ze MIJ een mietje!quote:
Ik niet hoor, veels te mildquote:
Sta je om bekend hequote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sta je om bekend he
*trekt belmeisjes outfit vast aan*
Hallo goedemiddag, met Debby. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Oh cool, had iets besteld bij een webshop, nieuwe daglenzen, krijg ik er een set op mijn sterkte felblauwe kleurlenzen bij..
morgen mensen eens outfreaken hier.
Welke sterkte heb je?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil ik ook.
De mijne zijn namelijk zo goed als versleten inmiddels
-10, die zijn er bijna nietquote:
Kolerequote:
Ik had nog oude, van m'n maandlenzen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kolere.
Nee, dan heb je hier vrij weinig aan.
Ik heb alleen helemaal geen lenzenpotjes etc meer thuis.
Moest ie huilen om de konijntjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef nixxx het volgende:
Newbie...tsk, ik ben zo oud dat ik heatwave nogals jonge god heb meegemaakt toen hij brighteyes deed!
Nee, ik was ook niet van plan ze nu op dagelijkse basis in te doen, maar wil het wel ff een keer proberenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had nog oude, van m'n maandlenzen.
Maar die kleurlenzen... je doet ze niet vaak in, maar moet ze toch regelmatig zuiver maken.
Dat vergat ik echt steeds hoorOogontsteking waiting to happen
Ja, maar als je ze opbergt dan moet dat dus in vloeistof en die vloeistof moet je eigenlijk om de zoveel tijd verversen. En juist OMDAT je ze niet vaak in doet vergeet je dat wel eensquote:Op maandag 14 juli 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik was ook niet van plan ze nu op dagelijkse basis in te doen, maar wil het wel ff een keer proberen.
Nou ja, ik kijk wel even hoe en watquote:Op maandag 14 juli 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze opbergt dan moet dat dus in vloeistof en die vloeistof moet je eigenlijk om de zoveel tijd verversen. En juist OMDAT je ze niet vaak in doet vergeet je dat wel eens
Ik heb al blauwe ogen, maar deze waren echt HEEL fel. Onnatuurlijk eigenlijk. Dus dat viel wel opquote:Op maandag 14 juli 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kijk wel even hoe en wat.
Zal morgen wel niemand opvallen natuurlijk.
Ik heb moeraskleurige ogen, dus het zal wel een verschil zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al blauwe ogen, maar deze waren echt HEEL fel. Onnatuurlijk eigenlijk. Dus dat viel wel op
waarom?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een nachtje doorhalen, wie doet mee?
Ja dan moeten we toch juist niet mee doen?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenavond een tentamen waar ik veel te weinig voor heb gedaan. Eigen schuld dus.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Dat snap ik
Trein rijd niet en vriendin is gelijk mega chagrijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |