quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk ervaring.
Het is jammer dat haar lokale Henrico Drost het niet zo ver schopte
Echt CHANANT.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Het grappige vind ik altijd dat de spelers die geen minuut speelden bij zo'n huldiging vooraan staan
Was natuurlijk ook wel lullig geweest als Robben voor dat flutprijsje in Brazilie moest blijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben verbijsterd dat Messi die gouden bal heeft gewonnen. Die gast heeft echt niks gepresteerd dit WK, helemaal niks
Aan de hoogste boom die man... hopelijk word ie vanavond die favela's ingetrokken en overhoop gestokenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Niet doen. Kruisigen moeten ze die man. Oprotten.
Arrogante kwal is hetquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben verbijsterd dat Messi die gouden bal heeft gewonnen. Die gast heeft echt niks gepresteerd dit WK, helemaal niks
Bij Nederland zou er niemand vooraan staan.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Het grappige vind ik altijd dat de spelers die geen minuut speelden bij zo'n huldiging vooraan staan
Zij aast op ene Tom Dumoulinquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf geen voetballer dan?
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Niet doen. Kruisigen moeten ze die man. Oprotten.
ik kan het niet helpenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want je zakken vullen is zielig? Die paar mensen die gaan joelen zal hem aan zijn kloten roesten
Dan moet je je gewoon schamen, net als van die egoistische spelers die de cup uit de handen trekken zodat ze hem eerder krijgen dan de sterspelers die de prijsgewonnen hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Sponsorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef donald_dick het volgende:
Tering, wat doen die vliegtuigbediendes daar.
Cynisme toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Alberto_Contador het volgende:
Dit Duitsland is te waanzinnig goed voor woorden. Godverdriedrubbeltjes, wat is dat zeg? ONVERSLAANBAAR.
Oh ja want we hebben niet gewoon verloren omdat we geen reet gecreëerd hebben die 2 wedstrijden en je niet altijd geluk kunt hebben in een penaltyreeks.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh jij bent zoeen die blind was voor cilessen's geweldige doelmanschap, en natuurlijk ook voor alle grove overtredingen op zowel van persie(meerdere keren neerslaan) en robben (meerdere keren vasthouden en tegen de grond drukken welk niet eens een fluitje kregen, of moet ik je ook nog herinneren aan het uit de handen slaan van de bal bij cilessen? Ook geen fluitje.. nee hoor het kwam allemaal door cilessen in de penalties (die we anders nooit gehad hadden).
Er is wielrennen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben nog energiequote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ja zekers. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat Nederland dit Duitsland totaal lam had gemaakt.quote:
Nou ik weet wel dat er meisjes zijn die bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in die jongens en dondersgoed weten wie ze moeten hebben en ook bewust naar de plekken gaan waar zij uitgaan. Daar wordt dan uiteraard ook weer misbruik van gemaakt door die jongensquote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef rachieee het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik maakte ook maar een geintje, hoor. Ik wil geen spelersvrouw worden want dan moet je altijd meereizen en wonen waar je man speelt. Lijkt me best stom.
ik ga de nachtwedstrijden het meeste missenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
RIP WK 2014 , HET WAS GEWELDIG#zaljemissen
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is wielrennen...
Meest suffe kutsport, en dat moet het wk gaan vervangen? neverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dat vuurwerk hadden honderden kindjes in de favela kunnen etenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Tjezus, het vuurwerk kost al meer dan het wk in zuid afrika
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
RIP WK 2014 , HET WAS GEWELDIG#zaljemissen
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is wielrennen...
Ik probeer het soms te kijken maar het kan me echt net zoveel boeien als het staren naar gras dat groeit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat ze niet leuk zijn? Alhoewel er wel een leuke was, maar die was al bezet.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf geen voetballer dan?
Die jongens hebben het voor het uitkiezen, zonder topmodel looks kom je niet zo ver.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat er meisjes zijn die bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in die jongens en dondersgoed weten wie ze moeten hebben en ook bewust naar de plekken gaan waar zij uitgaan. Daar wordt dan uiteraard ook weer misbruik van gemaakt door die jongens
Dat laatste is ook niet waar. Messi is in alle groepsduels en in de achtste finale van groot belang geweest voor Argentinië, door bepalende doelpunten en assists te geven.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |