quote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef DemonRage het volgende:
Beter een troostfinale winnen dan een finale verliezen.
Jaquote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The fuck, zijn dat nou stewardessen van Emirates daarachter?
Nooduitgang is dichterbijquote:
Geen Depaytwitter:FIFAWorldCup twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:57:56BREAKING - @Hyundai YOUNG PLAYER AWARD: Paul Pogba has won the Hyundai Young Player Award #WorldCup - http://t.co/y01o6OvY0H reageer retweet
Je moerquote:
Nee van Ryan airquote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The fuck, zijn dat nou stewardessen van Emirates daarachter?
De Braziliaanse presidente ...quote:
blaterquote:
moet gewoon konko hard poepen die gastquote:
CHANANTquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef beantherio het volgende:
Geen Depaytwitter:FIFAWorldCup twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:57:56BREAKING - @Hyundai YOUNG PLAYER AWARD: Paul Pogba has won the Hyundai Young Player Award #WorldCup - http://t.co/y01o6OvY0H reageer retweet
Deze duitsers hadden wij kunnen hebben! in 45 niet, maar 2014 wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef DemonRage het volgende:
Beter een troostfinale winnen dan een finale verliezen.
hij gaat iemand in elkaar rossenquote:
Het is niet Blatter maar hun presidente die ze uitjoelen hoor ...quote:
Het glas is halfvol, vriend. Je won zilver.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
You don't win silver, you lose gold
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef beantherio het volgende:
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het glas is halfvol, vriend. Je won zilver.
Hoe oud ben je? Meestal trouwen ze met hun jeugdvriendin dus je moet er voor je 20ste eigenlijk al bij zijn. Gewoon even uitzoeken wie de talentjes zijn in de A1 bij de plaatselijke BVO en uitzoeken waar ze uitgaan, wie hun vrienden zijn enzo.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik zo'n voetballer regel.
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Messi is niet eens beste argentijn, Mascherano verdient het nog meer.
Maar hij is een proffesionele speler, dus begrijp hem ook wel. Je wil winnen en niets anders.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
Wat een onsportief gedrag van Messi, tuurlijk verliezen is kut, maar een beetje professioneel gedragen moet toch niet zo moeilijk zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef CrashO het volgende:
Waarom moet iedereen omhoog komen voor die paupers en komen hun niet omlaag?
Het zijn gewoon sponsordingetjes aan het worden volgens mij. Ik vond Pogba weinig indrukwekkend.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef beantherio het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Meestal trouwen ze met hun jeugdvriendin dus je moet er voor je 20ste eigenlijk al bij zijn. Gewoon even uitzoeken wie de talentjes zijn in de A1 bij de plaatselijke BVO en uitzoeken waar ze uitgaan, wie hun vrienden zijn enzo.
Ik zou alles van adidas ook maar weg doen dan. En geen opel of bmw gaan rijdenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er ooit nog eens een Duitser mij de weg vraagt, stuur ik hem mooi de verkeerde kant op.
Messi moet dat ding gewoon naar James sturenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Messi is niet eens beste argentijn, Mascherano verdient het nog meer.
Ja serieus, niet de schuld bij Cillessen of Vlaar of Sneijder maar bij de scheidsquote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Verdiend!
Eigenlijk had het ned - ger moeten zijn natuurlijk maar hey, corrupte scheidsrechters he.
Dus dit is het beste alternatief.
Tevens is nederland eigenlijk sowieso de grote winnaar in het verslaan van zowel spanje als brazilië.
Sponsorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat doen die vliegtuigkutjes daar achter?
Mooi zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bij Blind hebben er zich een hoop op verkeken denk ikquote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Meestal trouwen ze met hun jeugdvriendin dus je moet er voor je 20ste eigenlijk al bij zijn. Gewoon even uitzoeken wie de talentjes zijn in de A1 bij de plaatselijke BVO en uitzoeken waar ze uitgaan, wie hun vrienden zijn enzo.
Is dat zo? Ik maakte ook maar een geintje, hoor. Ik wil geen spelersvrouw worden want dan moet je altijd meereizen en wonen waar je man speelt. Lijkt me best stom.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Maxima vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kun je je nog wel gedragen, een prijs in ontvangst nemen met zo'n ondankbare kop en de erehaag ontwijken, dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef rachieee het volgende:
[..]
Maar hij is een proffesionele speler, dus begrijp hem ook wel. Je wil winnen en niets anders.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Lahm op een Hup Holland Hamster lijken
Godverdomme.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Lahm op een Hup Holland Hamster lijken
Verkeken?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij Blind hebben er zich een hoop op verkeken denk ik
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef beantherio het volgende:
Robben had daar met de wereldbeker kunnen staan
Oh jij bent zoeen die blind was voor cilessen's geweldige doelmanschap, en natuurlijk ook voor alle grove overtredingen op zowel van persie(meerdere keren neerslaan) en robben (meerdere keren vasthouden en tegen de grond drukken welk niet eens een fluitje kregen, of moet ik je ook nog herinneren aan het uit de handen slaan van de bal bij cilessen? Ook geen fluitje.. nee hoor het kwam allemaal door cilessen in de penalties (die we anders nooit gehad hadden).quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ja serieus, niet de schuld bij Cillessen of Vlaar of Sneijder maar bij de scheids.
Man man man.
Van Ghana konden ze niet eens winnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Alberto_Contador het volgende:
Dit Duitsland is te waanzinnig goed voor woorden. Godverdriedrubbeltjes, wat is dat zeg? ONVERSLAANBAAR.
Niet doen. Kruisigen moeten ze die man. Oprotten.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef jamesdeen het volgende:
ik begin medelijden te krijgen met blatje
Want je zakken vullen is zielig? Die paar mensen die gaan joelen zal hem aan zijn kloten roestenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef jamesdeen het volgende:
ik begin medelijden te krijgen met blatje
Waarom heb je zelf geen voetballer dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef nattermann het volgende:
kan dat podium niet even instorten ofzo
Are you fucking kidding me? Het gaat om de EINDWINST.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Van Ghana konden ze niet eens winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |