De dagelijkse struggles van welke winkel je nu wilt shoppen. Weet je zeker dat je dat zware leven wilt?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om er 1 te worden.
Of niet he. Gratis shirts, gratis tickets. Beetje het veld op gaan met de kids.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om er 1 te worden.
Allemaal standaardtypes inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
Die voetbalvrouwen zijn net Koreanen, ze lijken allemaal op elkaar.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
Duitser wordt getroost door een lekker wijf. Argentijn wordt getroost door een ouwe kerel met een baard.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind Messi eigenlijk best wel, blauw staat 'm goed.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
Die voetbalvrouwen zijn net Koreanen, ze lijken allemaal op elkaar.
Een beetje spelersvrouw heeft daar een Personal Assistant voorquote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De dagelijkse struggles van welke winkel je nu wilt shoppen. Weet je zeker dat je dat zware leven wilt?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Een hoogblonde Argentijn met blauwe ogen die huilt, die had gehoopt dat zijn Duitse grootvader na de oorlog niet naar Argentinie was gevlucht
Ik hoop op een gif van dezequote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Een hoogblonde Argentijn met blauwe ogen die huilt, die had gehoopt dat zijn Duitse grootvader na de oorlog niet naar Argentinie was gevlucht
Sponsorquote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben ze stewardessen ingehuurd?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Meisjes met koffertjes![]()
Miljoenenjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |