ook welquote:
Wist niet dat ze in België ook zo geilen op Duitsers...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:44 schreef Marie30 het volgende:
Mooi mooi de titel is in Europa...
Jezus Christus in Duitse kleuren
Jammer wel, had nog pingels gewillen.
Jep.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
Maar die streaker was dus Vitaly?
https://www.facebook.com/Vitalyzdtv?fref=nf
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, wie begint er nou met WO2 vergelijkingenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Demoniseren van mensen behoort wel tot jouw kunsten.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Cee het volgende:
Happy.
Omdat het 't enige lied op de wereld is.
In jouw geval spreek ik gewoon de waarheid. Je bent een vervelende moslim-extremist die hier zou moeten wegblijven. Zowel van FOK! als uit Nederland. Hoepel fijn een eind op.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Demoniseren van mensen behoort wel tot jouw kunsten.
Mag je hier niet zeggen, dan word je meteen uitgelachen dat je er zo laat achterkomt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
Niet per se... Duitsland is morele winnaar en dus terecht. Titel in Europa is sowieso mooi.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wist niet dat ze in België ook zo geilen op Duitsers...
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In jouw geval spreek ik gewoon de waarheid. Je bent een vervelende moslim-extremist die hier zou moeten wegblijven. Zowel van FOK! als uit Nederland. Hoepel fijn een eind op.
* Elfletterig past vanaf hier stevige zelfcensuur toe om een langdurige forumban te voorkomen
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef BB-King het volgende:
Waar blijft de tijd dat er nog We Are The Champions werd gedraaid.
Nee dat blijkt vaak.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mag je hier niet zeggen, dan word je meteen uitgelachen dat je er zo laat achterkomt.
Hadden ze allang verwacht joh.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
tering wat vieren die Duitsers slapjes feest.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef BB-King het volgende:
Mwah een Neuertje.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef tralalala het volgende:
Geen nieuw finalemomentje na Zidane & De Jong
Met wat?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nee, met 1 gehandicapte kan je nooit winnen natuurlijk dat weet Messi ook
Weet iemand de verhouding in wereldtitels tussen Europa en Zuid-Amerika?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet per se... Duitsland is morele winnaar en dus terecht. Titel in Europa is sowieso mooi.
En Messi op zijn bakkes zien krijgen vind ik sowieso wel lachwekkend.
Want Vi is beterquote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Vasion het volgende:
Ik ga vi kijken. Hoef die pleuris duitsers niet met de beker te zien gatverdamme ey
Dat heb je soms. Ik heb het ook liever weer over voetbal.quote:
Daarom Darten kijken, daar krijg je nog ouderwetse krakers als Eye Of The Tiger als Barney speeltquote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef BB-King het volgende:
Vind ik ook... Oh ik zie Italië nog met Canavaro, Buffon en consorten uitbundig over dat veld lopen... bekers kussen. ... Komt dadelijk wel nadat ze de beker hebben gekregen, hoop ik ..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
A.s. zaterdag weer darts!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom Darten kijken, daar krijg je nog ouderwetse krakers als Eye Of The Tiger als Barney speelt
Het ziet er wat ongemakkelijk uit ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Bal is rond dat je dit plaatje post.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
Mooi dit![]()
Happy met die gezichten die op janken staan.
BZV herinneringen![]()
[ afbeelding ]
jaloers no?quote:
Nog nooit in Duitsland geweest?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Akilla het volgende:
Waarom hebben al die Duitsers zo'n lekker wijf?? Jezus...
Geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Akilla het volgende:
Ja iedereen behalve Mats. Ze zal wel heel aardig zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Akilla het volgende:
Straks pas. Als ze Masspullen vom Fass gaan wegtikken...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Jeugdvriendin of?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve Mats. Ze zal wel heel aardig zijn.
Ik zit erover na te denken om er 1 te wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
Was ik maar een spelersvrouw. Lekker makkelijk WKwedstrijden kijken
Het is een uitruil: geld en macht versus lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Akilla het volgende:
Vreselijk die commentator.. toen straks ook "En zo ziet het eruit vanaf de maan"quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef rachieee het volgende:
'Die weet niet dat het hier winter is'. Haha.
Ik zou ze allemaal gevenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
Die voetbalvrouwen zijn net Koreanen, ze lijken allemaal op elkaar.
Ben je een beetje lekker? Ik wil wel op voetbal gaan anders.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om er 1 te worden.
arme maximaquote:
Ik kan me toch niet voorstellen dat dat nu moeilijk voor je isquote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
Was ik maar een spelersvrouw. Lekker makkelijk WKwedstrijden kijken
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iedereen behalve Mats. Ze zal wel heel aardig zijn.
Zo hoort 't toch ook?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat zijn die Duitsers toch een saai, preuts volk.
De dagelijkse struggles van welke winkel je nu wilt shoppen. Weet je zeker dat je dat zware leven wilt?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef rachieee het volgende:
[..]
Of niet he. Gratis shirts, gratis tickets. Beetje het veld op gaan met de kids.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef rachieee het volgende:
[..]
Allemaal standaardtypes inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
Duitser wordt getroost door een lekker wijf. Argentijn wordt getroost door een ouwe kerel met een baard.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind Messi eigenlijk best wel, blauw staat 'm goed.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Cee het volgende:
Een beetje spelersvrouw heeft daar een Personal Assistant voorquote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De dagelijkse struggles van welke winkel je nu wilt shoppen. Weet je zeker dat je dat zware leven wilt?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Een hoogblonde Argentijn met blauwe ogen die huilt, die had gehoopt dat zijn Duitse grootvader na de oorlog niet naar Argentinie was gevlucht
Ik hoop op een gif van dezequote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Een hoogblonde Argentijn met blauwe ogen die huilt, die had gehoopt dat zijn Duitse grootvader na de oorlog niet naar Argentinie was gevlucht
Sponsorquote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben ze stewardessen ingehuurd?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Meisjes met koffertjes![]()
Miljoenenjacht
Hij lijkt me zo nietszeggend sufquote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
Wat laat jij je kennen zegquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Van sponsor Emirates.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben ze stewardessen ingehuurd?
Messi tegenwoordig wel, vroeger zag ie er vies uit..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Messi tegenwoordig wel, vroeger zag ie er vies uit..
[ afbeelding ]
Zijn vrouwquote:
Vroeger hadden ze toch flink veel sexfilmsquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Islamisering van de FIFA, ik zeg het je!!quote:
quote:
Die tirolers op 8mmquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze toch flink veel sexfilms
Dat zou me een partij schandalig zijn zegquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Maver24 het volgende:
Messi best speler van het toernooi ? waarom liep hij anders mee
Dat bloempotkapsel, geweldigquote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Messi tegenwoordig wel, vroeger zag ie er vies uit..
[ afbeelding ]
En toch is het zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou me een partij schandalig zijn zeg
Echt hequote:Op zondag 13 juli 2014 23:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zou me een partij schandalig zijn zeg
Ja, ik weet niet hoe ik zo'n voetballer regel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Of niet he. Gratis shirts, gratis tickets. Beetje het veld op gaan met de kids.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
Messi verdient dit. Sonder hem was in de groepsfase al voorbij.
scouten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik zo'n voetballer regel.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef plerda het volgende:
Volgens mij is Messi het er ook niet mee eens
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Confetti het volgende:
Messi verdient dit. Sonder hem was in de groepsfase al voorbij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef plerda het volgende:
Volgens mij is Messi het er ook niet mee eens
Echt he. Uitgefloten worden door een stel nobody''s. Lekker boeiendquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou ook wel uitgefloten willen worden als ik zoveel m'n zakken zou kunnen vullen.
Lekker boeien verder dan
Mijn overbuurmeisje van vroeger is nu een voetbalvrouw.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
scouten.
De kunst is een talentvolle boy op het veld al spotten, Robben heeft ook nog zijn Jeugdvriendin.
Na de wedstrijd met ze gaan douchenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ik zo'n voetballer regel.
Hahahaha, Alberto Dopingdor, Are you fucking kidding me?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Alberto_Contador het volgende:
Haha, raap me op mensen. Messi beste speler? Are you fucking kidding me?
Thanksquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Amarantha
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-je-niet-mocht-zien
beelden van de streaker
Blatter mag straks de mossel van Roussef leegslurpenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik bid nu voor een kogel door het hoofd van Blatter...wat een corrupte tering bende
Ik heb gepraat en vervolgens een poosjd gepingt met Depay, maar ik heb hem afgewezen. Toen was ik zestien. Dom dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
scouten.
De kunst is een talentvolle boy op het veld al spotten, Robben heeft ook nog zijn Jeugdvriendin.
Da's meer op basis van zijn totale verdiensten als voetballer dan op basis van dit toernooi. Messi was zowel in de halve finale als de finale onzichtbaar. Of in elk geval NIET bepalend.quote:
Eigenlijk is brons idd veel leuker ja, lekker in de roes van een winstpartij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef hottentot het volgende:
Mooi kut altijd, het zilver in ontvangst nemen. Keken wij toch blijer met brons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |