Trek jij de witte streep of ik?quote:
Als dit een subtiele manier is om mij daarvoor dan maar in te schakelen.... Nee, dank je!quote:
Ik heb geen grote tieten, helaas.quote:
Dank uquote:
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.quote:
Jij hebt je spuitbusje al bij je toch?quote:
Nooit meegemaakt. Dat staat nog op 'het lijstje'.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks tijdens het rijden?
Mannen hebben al moeite om op de weg te letten als je ze zuigt tijdens het rijden
Maar ik maak geen kans in een wedstrijd met slechts een C cup.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.
Immer, en net als Vlaar staat 'ie er altijd als 'ie er moet staan.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.
Dat ligt dan meer aan je mentaliteit dan aan je cupmaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
Maar ik maak geen kans in een wedstrijd met slechts een C cup.
De A15 bij rotterdam-sliedrecht is geen aanrader met al zijn hobbels enz.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Dat staat nog op 'het lijstje'.
Ik ben niet zo creatief met tieten.quote:
Natuurlijk wel!!quote:
Geen ervaring in de regio Arnhem?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De A15 bij rotterdam-sliedrecht is geen aanrader met al zijn hobbels enz.
De A37 bij Emmen gaat wat soepeler.
De A10 rond Amsterdam is ook geen aanrader.
Wat moet ik doen dan?quote:
Dit is dan ook geen tietenbotswedstrijd lieve schat.quote:
Zijn er nog gewichtsklassen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je best doen, inzet is ook belangrijk.
Nee, daar hebben we gewoon de auto ergens langs de kant gezetquote:
Een origineel filmpje maken van je borsten tijdens een 'botsmoment en ter beoordeling hier voorleggen?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen tietenbotswedstrijd lieve schat.Met een per ongeluk, doch goed gemikte, priemende tepel in de ogen van je tegenstander, schakel je ook met een C cup je tegenstander wel uit hoor.
quote:
En staand in een bad gevuld met olie zeker?quote:
Overigens kun je ook prima rondjes op een (afgesloten) parkeerplaats rijden en het dan doen. Dan is er minder risico op ongelukkenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we gewoon de auto ergens langs de kant gezet
Zeg ballenjongen, ga jij es lekker spelen met je ballen i.p.v. je bemoeien met de arbitrage.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef yats het volgende:
Een origineel filmpje maken van je borsten tijdens een 'botsmoment en ter beoordeling hier voorleggen?
Ah. Gewoon een simpele chestbump.quote:
Wie weet ...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Die Argentijnen staan erbij alsof ze zo uit een vliegtuig worden geflikkerd
Nadeel aan de meeste parkeerplaatsen is dat die vaak zo hobbelig zijn en dat kan nadelig werken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens kun je ook prima rondjes op een (afgesloten) parkeerplaats rijden en het dan doen. Dan is er minder risico op ongelukken
Samen met de Brazilianenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Pas maar op, straks ben ik over een paar jaar net zoals Klose nu terwijl ik nu ben zoals Klose was toen hij net kwam en een aanvaring met Maradona hadquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg ballenjongen, ga jij es lekker spelen met je ballen i.p.v. je bemoeien met de arbitrage.
In Noord Korea word je eerst nog weken gemarteld, moeten ze maar denken ter opbeuring.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezierenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Gewoon een simpele chestbump.Maar dan is een grotere cup toch wel een voordeel, lijkt me.
En dat mag ook op andere manieren natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezieren
Ik laat het je weten mocht het me ooit lukken. Ik weet wel een goede denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel aan de meeste parkeerplaatsen is dat die vaak zo hobbelig zijn en dat kan nadelig werken.
Als er maar naakt bij komt kijken natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat mag ook op andere manieren natuurlijk.
Ook daarin stellen we creativiteit op prijs.
Dan maar Roy overtuigen. Hij kan een mede Maas en Waler niet in de steek laten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezieren
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
Ah. Gewoon een simpele chestbump.Maar dan is een grotere cup toch wel een voordeel, lijkt me.
Whehehehehe.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.
Roy is slechts ballenjongen. Air is de echte baasquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan maar Roy overtuigen. Hij kan een mede Maas en Waler niet in de steek laten.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Pertinent onwaar!!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.
Dit ruikt naar omkopingquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hè, jammer weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy is slechts ballenjongen. Air is de echte baas![]()
* Huppelmuts gaat vast uitzoeken hoe ze Air kan omkopen
Ik ben niet de enige.quote:
Iemand moet dan doen zeg ik altijd maarquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is de winnaar nu al bekend. Samzz, van harte!quote:
Wat doen dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand moet dan doen zeg ik altijd maar
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn pogingen ondermijnen om Fera onder valse voorwendselen de competitie in te lokken, werkt in elk geval niet in je voordeel.quote:
Hmpfquote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mijn pogingen ondermijnen om Fera onder valse voorwendselen de competitie in te lokken, werkt in elk geval niet in je voordeel.
En een beetje masseren met olie enz?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ballen elke keer goed leggen en oppoetsen.
Eigenlijk is dat de belangrijkste rol in deze competitiequote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ballen elke keer goed leggen en oppoetsen.
Uiteraard, ze moeten wel in optimale conditie zijn he.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een beetje masseren met olie enz?
Nee, dan glijden ze langs elkaar weg in plaats van dat je van dat schurende vel krijgt.quote:
Mits nakend, anders ben je niet welkom.quote:
Dan eis ik wel nazorg!!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan glijden ze langs elkaar weg in plaats van dat je van dat schurende vel krijgt.
Niemand wil mij naakt zien, geloof me.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits nakend, anders ben je niet welkom.
Mijn hemel, de Robben van de tietenbots. Je valt al neer als iemand naar je kijkt.quote:
Wat een onzin!!quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, de Robben van de tietenbots. Je valt al neer als iemand naar je kijkt.
Je hoort achteraf wel hoe het is geweest dan. Of niet.quote:
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.quote:
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer begint deze competitie eigenlijk?
Ik ben ook geen maatje 34 hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.
Tsss, jij bent echt niet chubbyquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.
Omdat je tieten daar niet in passen.quote:
Selectie is per direct geopend. Inschrijvingen kunnen naar de PM van Royco en mij worden gestuurd. De rest van de regels bedenken we daarna wel, we willen ons vooralsnog niet in de vingers snijden door mogelijke beperkingen op te leggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer begint deze competitie eigenlijk?
Echt wel. Ik ben maat 42.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.
Nee, we kunnen geen mensen voortrekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Samzz en ik zijn al door de kwalificatie heen natuurlijk.
Sinds onze gecensureerde demonstratie 3 jaar terug.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je tieten daar niet in passen.Maar je bent wel slank hoor, van wat ik heb gezien.
Ik maatje 38/40quote:
Oh ja, sorry.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.
Wat een lul hequote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.
Nou ja, het is overgewicht. Wat niet gezond is.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je niet chubby.
En ik heb altijd gelijk.
De zwaartekracht heeft in die tijd vast wel enig effect gehad. Dus actueel materiaal is nodig om te kijken of je al rijp bent voor de veteranencompetitie.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Samzz en ik zijn al door de kwalificatie heen natuurlijk.
Sinds onze gecensureerde demonstratie 3 jaar terug.
Ik was vroeger ook 38. Wat mis ik dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik maatje 38/40![]()
En als ik goed mn best doe kan ik mij in een 36 wurmen maar dan is ademen alleen nog maar een droom
Zo, deze doet even pijnquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft in die tijd vast wel enig effect gehad. Dus actueel materiaal is nodig om te kijken of je al rijp bent voor de veteranencompetitie.
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, sorry.
En uiteraard naar de DM van Air.
We zullen uiterst concreet er mee omgaan natuurlijk.
Ik mis mijn vet, toen had ik het nooit koudquote:
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.
Dat krijg je als je je onder de selectie probeert uit te praten.quote:
Ik heb nog wel een beetjequote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vet, toen had ik het nooit koud
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vet, toen had ik het nooit koud
Slaap lekker collega.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
Dat bedoelde ik.
Zo maar eens gaan slapen denk ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je onder de selectie probeert uit te praten.
Ik ook, op borsthoogte vooralquote:
Ik net daar onderquote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijzelf straks in slaap huilen.
[..]
Ik ook, op borsthoogte vooral
Ik weet nog dat ik 5 jaar geleden gerust in de sneeuw buiten stond in een shirtje en nergens last van.quote:
De tranen die op je borsten plengen, dienen prima als bewijs voor de actualiteitswaarde van het beeldmateriaal bij de inschrijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik ga mijzelf straks in slaap huilen.
Daar heb ik ook nog een beetje.quote:
Je weet dat het buiten erg warm is nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 5 jaar geleden gerust in de sneeuw buiten stond in een shirtje en nergens last van.
Nu heb ik mijn winterjas nog steeds niet opgeborgen, gaat niet meer gebeuren ook vrees ik
Geldt dat ook voor de andere aanwezigen?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits nakend, anders ben je niet welkom.
Nou succes, ik doe niet meequote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een beetje.
Maar morgen ga ik aan de 30 day ab challenge beginnen
Niet liegen feer, hep is daar nog steeds erg heppie meequote:
Ik had het net best koud buitenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat het buiten erg warm is nu?
Je weet het mooi te brengenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tranen die op je borsten plengen, dienen prima als bewijs voor de actualiteitswaarde van het beeldmateriaal bij de inschrijven.
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het net best koud buiten
[..]
Je weet het mooi te brengen
Snap ikquote:
Enkel als ze vrouw zijn. Mannen moeten gewoon een onredelijk hoog bedrag betalen dat Royco en ik vervolgens gebruiken voor een luxe hotel met bubbelbad met alle deelneemsters.quote:
Mag ik me met mijn a-cup ook aanmelden?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Selectie is per direct geopend. Inschrijvingen kunnen naar de PM van Royco en mij worden gestuurd. De rest van de regels bedenken we daarna wel, we willen ons vooralsnog niet in de vingers snijden door mogelijke beperkingen op te leggen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als ze vrouw zijn. Mannen moeten gewoon een onredelijk hoog bedrag betalen dat wij vervolgens gebruiken voor een luxe hotel met bubbelbad met alle deelneemsters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Of het nou seks is of een goed gesprek...quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog wel een goede suitequote:Op maandag 14 juli 2014 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als ze vrouw zijn. Mannen moeten gewoon een onredelijk hoog bedrag betalen dat Royco en ik vervolgens gebruiken voor een luxe hotel met bubbelbad met alle deelneemsters.
quote:
quote:
Neuh, scherpe knieën, dat zie je zo.quote:
nee dank je, ik mis iets essentieels, wat was dat nu ook alweer?quote:
Godver droogklootquote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het geen mooie zonnebril.
Wat dan?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Niet liegen feer, hep is daar nog steeds erg heppie mee
Mijn eerste indruk is gewoon nee.quote:
Ik twijfel nog.quote:
Borsthaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn eerste indruk is gewoon nee.
Ik mis iets, geen idee wat.
Tatoeages!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Borsthaar?
Hij heeft een te klein hoofd in vergelijking met de rest van zijn lichaam?
Mooie woordspeling toch?quote:
Ja, maar ik heb daar even geen zin in. Sorry.quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 14 juli 2014 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar even geen zin in. Sorry.
In gesprek via andere kanalen.quote:
Leef je uit met een stiftquote:Op maandag 14 juli 2014 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeages!
Check de app. Roy zn schuld.
+1quote:
Ligt niet aan jou trouwens.quote:
quote:
Ik kan niet tekenenquote:
Daar ging ik ook niet vanuit.quote:
Ik vind dat altijd zo zielig. Zo'n beest snapt niet dat het goed voor hem is.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet vanuit.
Overigens net weer een pil toegediend bij mijn kat, wat een gedoe...
Hoop stress altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet vanuit.
Overigens net weer een pil toegediend bij mijn kat, wat een gedoe...
Je moet zo'n pil ook verstoppen in een stukje kipquote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig. Zo'n beest snapt niet dat het goed voor hem is.
Precies, dat je dan die bek met enige dwang open moet drukken. Ik wilde vroeger dierenarts worden, maar ik ben er denk ik niet zo geschikt voor.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig. Zo'n beest snapt niet dat het goed voor hem is.
Dan eet hij de kip op en laat de pil liggen, zo slim is hij wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet zo'n pil ook verstoppen in een stukje kip
Inderdaadquote:
Nog steeds honger verdomme.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet dat een slimme kat/poes dan alleen de kip opeet hequote:Op maandag 14 juli 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom honden. Die schrokken het in één keer weg, dom en gulzig als ze zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat een slimme kat/poes dan alleen de kip opeet he
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom honden. Die schrokken het in één keer weg, dom en gulzig als ze zijn.
Nee, katten zijn tofferquote:Op maandag 14 juli 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom honden. Die schrokken het in één keer weg, dom en gulzig als ze zijn.
Achter in de keel duwen werkt anders goed hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat een slimme kat/poes dan alleen de kip opeet he
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutzooi, zit je dan met 2,5 uur vertraging op het vliegveld, kun je geen geld pinnen..
Klinkt meer als slechte planning met je pillen.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klote pinautomaat
Gaat weer goed met m'n pillen zo..
Nee, ik moet die met ontbijt, lunch en diner slikken... Maar lunch gingen we hierheen, en diner zou ik in t vliegtuig zitten, en nu dus nog niet..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt meer als slechte planning met je pillen.
Dat heeft toch niks met pinnen te maken?quote:Op maandag 14 juli 2014 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik moet die met ontbijt, lunch en diner slikken... Maar lunch gingen we hierheen, en diner zou ik in t vliegtuig zitten, en nu dus nog niet..
Hij heeft geen lunch dan wel diner, dus hij kan z'n pillen niet met 't eten slikkenquote:Op maandag 14 juli 2014 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met pinnen te maken?
Alleen als je gepakt wordt.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het strafbaar om de stratenmakers te dwingen aan mijn experiment mee te doen?
Duidelijk.quote:
Hangt van de dwang af?quote:Op maandag 14 juli 2014 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het strafbaar om de stratenmakers te dwingen aan mijn experiment mee te doen?
Verduisteringsgordijnen dicht en stug doorgaan met FOK!ken.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is echt eng lekker weer vandaag geloof ik.
Ik wil eigenlijk naar het bos ofzo maar ik durf niet naar buitenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verduisteringsgordijnen dicht en stug doorgaan met FOK!ken.
Waarom niet? Bang dat je teveel D. krijgt?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil eigenlijk naar het bos ofzo maar ik durf niet naar buiten
Ik wil juist D.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat je teveel D. krijgt?
Drie tampons in, luier om en gaan!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil juist D.
Hoe meer hoe beter![]()
Maar uhm ja ranzig verhaal. Het bloed spuit eruit vandaag
quote:
En anders heb je woensdag donderdag en vrijdag/zaterdag ook nogquote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga maar gewoon hopen dat het morgen ook nog zulk lekker weer is!
Mooi!!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En anders heb je woensdag donderdag en vrijdag/zaterdag ook nog
vooral die laatste 3 dagen wordt het bokheet..
ZWEMMEN
Dat is te ver weg voor mijquote:
quote:
Natuurwater it is..quote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien ga ik wel dapper doen en in natuurwater zwemmen dan
Nee, die zitten alleen langs de kant te kwaken zodat ik bang wordquote:Op maandag 14 juli 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Natuurwater it is..
Daar zwemmen geen kikkers hoor ...
kikkers bestaan nietquote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die zitten alleen langs de kant te kwaken zodat ik bang word
is er geen buitenzwembad in de buurt?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die zitten alleen langs de kant te kwaken zodat ik bang word
Geen ideequote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is er geen buitenzwembad in de buurt?
Ik geloof nog in sprookjesquote:
Op de bonnefooi?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik gooi zaterdag gewoon mn koeltas vol, kleedje en handdoek mee, boek in de tas en gaan
Hoe bedoel je?quote:
quote:
Huppel the pub is ook in Den Haag.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Monopoly het volgende:
In Den Haag heb je ook een kroeg die de Kikker heet. Geweldige tent met elke avond bandjes, alleen als je binnenstapt krijg je spontante COPD door het rookgordijn.
Absoluut!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze bestaan wel. Ze hebben zelfs een kroeg met haar naam...
[ afbeelding ]
Volgens Google is café De Kikker gesloten.quote:
Whahahaquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Google is café De Kikker gesloten.Zit om de hoek bij de Huppel zie ik net. Dat kán geen toeval zijn.
Jammer hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha
Ik gok dat de kans klein is dat ik daar ooit zal gaan stappen
Aaah jawel joh, hey kroegbaas we gaan je kroegje slopenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Ik gok dat de kans klein is dat ik daar ooit zal gaan stappen
Herkenbaar!!quote:
Als ik een persoonlijke uitnodiging van jou krijg wordt die kans wel groter natuurlijkquote:
Ik ga even een touw knopenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Dus ik ga maar even douchen en boodschappen doen
Joh, als jij die kroegbaas ziet, glijd je zo van je barkruk af. Dan sloop je helemaal niks meer.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:46 schreef Evie het volgende:
Aaah jawel joh, hey kroegbaas we gaan je kroegje slopen
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een persoonlijke uitnodiging van jou krijg wordt die kans wel groter natuurlijk
Ooit gaat dat goedkomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik een persoonlijke uitnodiging van jou krijg wordt die kans wel groter natuurlijk
* Huppelmuts wacht op de persoonlijke uitnodigingquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, als jij die kroegbaas ziet, glijd je zo van je barkruk af. Dan sloop je helemaal niks meer.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, als jij die kroegbaas ziet, glijd je zo van je barkruk af. Dan sloop je helemaal niks meer.
Even iets TT-gerelateerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga even een touw knopen.
Nee, gekheid.
Jouw tepelsquote:
Kom maar een keer mee.quote:
Trouwens Mono, ik heb de foto's van die meet toen bij mij thuis terug en nu staat bips.jpg op mijn fbquote:
Ik ben mijn externe hd een beetje kwijt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens Mono, ik heb de foto's van die meet toen bij mij thuis terug en nu staat bips.jpg op mijn fb
Whahahaquote:
Dat was een prima foto van een prima bips.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens Mono, ik heb de foto's van die meet toen bij mij thuis terug en nu staat bips.jpg op mijn fb
Waarheid als één koe!!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was een prima foto van een prima bips.
Ik woon er niet meer, no worries. De straten zijn een stuk veiligerquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar ik durf helemaal niet in den haag te zijn
Zal straks eens kijken! Eerst nog even wakker worden enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheid als één koe!!
Maar album is openbaar, foto dus ook, je bent niet getagd
Straks weer werken?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken! Eerst nog even wakker worden enzo
Ik bescherm je wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Evie het volgende:
Maar ik durf helemaal niet in den haag te zijn
Ligt niet op de 'normale' plek, en geen idee waar ik moet beginnen verder.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Een beetje of gewoon helemaal
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer, no worries. De straten zijn een stuk veiliger
Hoe wou je dat doen?quote:
Niet eigenlijk. Het plan is om je met valse beloften deze kant op de te lokken. Dan zal het uiteindelijk vast wel loslopen.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet eigenlijk. Het plan is om je met valse beloften deze kant op de te lokken. Dan zal het uiteindelijk vast wel loslopen.
Tot zover de mythe van de onafhankelijke vrouw anno 2014.quote:
Jonge anders krijg je toch suffe seks, wil toch niet alleen bovenopquote:Op maandag 14 juli 2014 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover de mythe van de onafhankelijke vrouw anno 2014.
Dat is nog het minste waar ik mij zorgen over zou maken als ik jou was.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:06 schreef Evie het volgende:
Jonge anders krijg je toch suffe seks, wil toch niet alleen bovenop
Vind je me dan wel aantrekkelijk ?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]jij bent ook niet het probleem hoor, ben niet bang voor je
![]()
Een man kan niet zoeken, dat moet hij gewoon aan zijn vrouw vragenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt niet op de 'normale' plek, en geen idee waar ik moet beginnen verder.
O, dat doe ik ook vaak. Levert vaak een boel zuchten en gemopper van haar op.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man kan niet zoeken, dat moet hij gewoon aan zijn vrouw vragen
Logisch!!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dat doe ik ook vaak. Levert vaak een boel zuchten en gemopper van haar op.
Waaaat why?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog het minste waar ik mij zorgen over zou maken als ik jou was.
Jij bent een van de heetste fokkersquote:
instant stijfje.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaaat why?
[..]
Jij bent een van de heetste fokkers![]()
Kom naar Den Haag en ik vertel je alles...quote:
Jij bent niet 24/7 stijfquote:
Ik heb pas ontdekt dat zoiets blijkbaar wel kanquote:Op maandag 14 juli 2014 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet meer, ik kan moeilijk met een enorme monsterfallus over het station lopen
Ik werk op het spoor, ik heb in één jaar genoeg gezien dat niet onder zou doen voor een vunzige FOK!meetquote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb pas ontdekt dat zoiets blijkbaar wel kan
kom jij maar gewoon hier heenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom naar Den Haag en ik vertel je alles...
Ik hoef het niet te wetenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werk op het spoor, ik heb in één jaar genoeg gezien dat niet onder zou doen voor een vunzige FOK!meet
En pik mij dan even opquote:
Wij hebben camera's in de trein, ik draai veel late diensten dat de treinen vrij leeg zijn, you do the mathquote:
Ik zal nooit meer seks hebben in een treinquote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben camera's in de trein, ik draai veel late diensten dat de treinen vrij leeg zijn, you do the math
Jij hebt xhamster niet meer nodig?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hebben camera's in de trein, ik draai veel late diensten dat de treinen vrij leeg zijn, you do the math
Of pornhubquote:
Nopequote:
Oeps, station Rodeschool vergeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NopeVooral de dronken meiden zijn het leukst. Met de deur van de wc open plassen enzo
lastig concentreren soms
Na, kun je nagaan hoe lullig dat is als je het vergeet.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan sta ik in het grind, eindpunt van het spoor
Ik was er verleden week nog maar jij was weer nergens te vinden.quote:
Had je even moeten bellenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er verleden week nog maar jij was weer nergens te vinden.
Misschien heb ik weleens naar je gezwaaid in de cameraquote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is leuk, ja.quote:
Volgende keer zwaai ik terug :-)quote:Op maandag 14 juli 2014 16:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien heb ik weleens naar je gezwaaid in de camera![]()
Dat mocht tot op heden nooit van je.quote:
wijfjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
Mijn kapper is deze week zowat de hele week volgeboekt. Gaan alle wijfjes nog even snel voor de bouwvak naar de kapper of zo?
Oei dat duurt nog wel ff ja...quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Officieel over 2 weken maar waarschijnlijk over 3 weken.
Sorry dat ze niet volledig naakt was en je tegen mijn blote billen moest aankijkenquote:
Geniaal!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry dat ze niet volledig naakt was en je tegen mijn blote billen moest aankijken
Heb vorige maand een stelletje betrapt achter in mijn voertuig, waren bezig met wat handwerk en wisten niet dat er camera's hingen tot ik omriep of ze achterin niet teveel willen knoeien op de stoelen
Vrouwtjes binnen het menselijke ras.quote:
Als je dat als man zegt krijg je de wind van voren.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwtjes binnen het menselijke ras.
Wij doen het toch nooit goedquote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat als man zegt krijg je de wind van voren.
I know.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat als man zegt krijg je de wind van voren.
Baseer dat anders even op één persoon, zegquote:Op maandag 14 juli 2014 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover de mythe van de onafhankelijke vrouw anno 2014.
Kloptquote:
Tjah, de jeugd begint steeds jonger helaasquote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze waren wel erg jong vond ik 14/15 jaar ofzo
14/15 jaar en handwerk valt toch wel mee? Deed ik toen ook en das 20 (quote:Op maandag 14 juli 2014 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah, de jeugd begint steeds jonger helaas
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
14/15 jaar en handwerk valt toch wel mee? Deed ik toen ook en das 20 () jaar geleden.
Mwoah dat handwerk hebben ze vaak al een jaar of 2/3 onder de knie dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
14/15 jaar en handwerk valt toch wel mee? Deed ik toen ook en das 20 () jaar geleden.
Ik vind het voor beide veel te vroegquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah dat handwerk hebben ze vaak al een jaar of 2/3 onder de knie dan.
Hoor teveel over meisjes van 12 die al geen maagd meer zijn.
En ja, ik meet met 2 maten. Ik vind dat erger voor een meid dan voor een jongen. Heel fout ik weet het maar toch.
Goed idee wel, laat ik eens naar de koelkast lopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat als je in de buurt bent en me een lekker biertje wilt geven
Dat sowieso!!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het voor beide veel te vroeg. Maar ik ben dan ook een frigide burgerdoos.
Ik wil ook welquote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee wel, laat ik eens naar de koelkast lopen.
Kom mij ophalen danquote:
Je gunt mij ook niets ook hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |