Trek jij de witte streep of ik?quote:
Als dit een subtiele manier is om mij daarvoor dan maar in te schakelen.... Nee, dank je!quote:
Ik heb geen grote tieten, helaas.quote:
Dank uquote:
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.quote:
Jij hebt je spuitbusje al bij je toch?quote:
Nooit meegemaakt. Dat staat nog op 'het lijstje'.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks tijdens het rijden?
Mannen hebben al moeite om op de weg te letten als je ze zuigt tijdens het rijden
Maar ik maak geen kans in een wedstrijd met slechts een C cup.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.
Immer, en net als Vlaar staat 'ie er altijd als 'ie er moet staan.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee doet.
Dat ligt dan meer aan je mentaliteit dan aan je cupmaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
Maar ik maak geen kans in een wedstrijd met slechts een C cup.
De A15 bij rotterdam-sliedrecht is geen aanrader met al zijn hobbels enz.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt. Dat staat nog op 'het lijstje'.
Ik ben niet zo creatief met tieten.quote:
Natuurlijk wel!!quote:
Geen ervaring in de regio Arnhem?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De A15 bij rotterdam-sliedrecht is geen aanrader met al zijn hobbels enz.
De A37 bij Emmen gaat wat soepeler.
De A10 rond Amsterdam is ook geen aanrader.
Wat moet ik doen dan?quote:
Dit is dan ook geen tietenbotswedstrijd lieve schat.quote:
Zijn er nog gewichtsklassen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je best doen, inzet is ook belangrijk.
Nee, daar hebben we gewoon de auto ergens langs de kant gezetquote:
Een origineel filmpje maken van je borsten tijdens een 'botsmoment en ter beoordeling hier voorleggen?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen tietenbotswedstrijd lieve schat.Met een per ongeluk, doch goed gemikte, priemende tepel in de ogen van je tegenstander, schakel je ook met een C cup je tegenstander wel uit hoor.
quote:
En staand in een bad gevuld met olie zeker?quote:
Overigens kun je ook prima rondjes op een (afgesloten) parkeerplaats rijden en het dan doen. Dan is er minder risico op ongelukkenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we gewoon de auto ergens langs de kant gezet
Zeg ballenjongen, ga jij es lekker spelen met je ballen i.p.v. je bemoeien met de arbitrage.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef yats het volgende:
Een origineel filmpje maken van je borsten tijdens een 'botsmoment en ter beoordeling hier voorleggen?
Ah. Gewoon een simpele chestbump.quote:
Wie weet ...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Die Argentijnen staan erbij alsof ze zo uit een vliegtuig worden geflikkerd
Nadeel aan de meeste parkeerplaatsen is dat die vaak zo hobbelig zijn en dat kan nadelig werken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens kun je ook prima rondjes op een (afgesloten) parkeerplaats rijden en het dan doen. Dan is er minder risico op ongelukken
Samen met de Brazilianenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Pas maar op, straks ben ik over een paar jaar net zoals Klose nu terwijl ik nu ben zoals Klose was toen hij net kwam en een aanvaring met Maradona hadquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg ballenjongen, ga jij es lekker spelen met je ballen i.p.v. je bemoeien met de arbitrage.
In Noord Korea word je eerst nog weken gemarteld, moeten ze maar denken ter opbeuring.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezierenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah. Gewoon een simpele chestbump.Maar dan is een grotere cup toch wel een voordeel, lijkt me.
En dat mag ook op andere manieren natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezieren
Ik laat het je weten mocht het me ooit lukken. Ik weet wel een goede denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel aan de meeste parkeerplaatsen is dat die vaak zo hobbelig zijn en dat kan nadelig werken.
Als er maar naakt bij komt kijken natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat mag ook op andere manieren natuurlijk.
Ook daarin stellen we creativiteit op prijs.
Dan maar Roy overtuigen. Hij kan een mede Maas en Waler niet in de steek laten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, het gaat niet om het winnen het gaat om de arbitrage plezieren
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
Ah. Gewoon een simpele chestbump.Maar dan is een grotere cup toch wel een voordeel, lijkt me.
Whehehehehe.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.
Roy is slechts ballenjongen. Air is de echte baasquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan maar Roy overtuigen. Hij kan een mede Maas en Waler niet in de steek laten.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Pertinent onwaar!!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, die slaan zichzelf direct knock out met hun eigen memmen als ze omhoog springen in de aanloop.
Dit ruikt naar omkopingquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hè, jammer weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy is slechts ballenjongen. Air is de echte baas![]()
* Huppelmuts gaat vast uitzoeken hoe ze Air kan omkopen
Ik ben niet de enige.quote:
Iemand moet dan doen zeg ik altijd maarquote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is de winnaar nu al bekend. Samzz, van harte!quote:
Wat doen dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand moet dan doen zeg ik altijd maar
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn pogingen ondermijnen om Fera onder valse voorwendselen de competitie in te lokken, werkt in elk geval niet in je voordeel.quote:
Hmpfquote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mijn pogingen ondermijnen om Fera onder valse voorwendselen de competitie in te lokken, werkt in elk geval niet in je voordeel.
En een beetje masseren met olie enz?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ballen elke keer goed leggen en oppoetsen.
Eigenlijk is dat de belangrijkste rol in deze competitiequote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ballen elke keer goed leggen en oppoetsen.
Uiteraard, ze moeten wel in optimale conditie zijn he.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een beetje masseren met olie enz?
Nee, dan glijden ze langs elkaar weg in plaats van dat je van dat schurende vel krijgt.quote:
Mits nakend, anders ben je niet welkom.quote:
Dan eis ik wel nazorg!!quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan glijden ze langs elkaar weg in plaats van dat je van dat schurende vel krijgt.
Niemand wil mij naakt zien, geloof me.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits nakend, anders ben je niet welkom.
Mijn hemel, de Robben van de tietenbots. Je valt al neer als iemand naar je kijkt.quote:
Wat een onzin!!quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, de Robben van de tietenbots. Je valt al neer als iemand naar je kijkt.
Je hoort achteraf wel hoe het is geweest dan. Of niet.quote:
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.quote:
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer begint deze competitie eigenlijk?
Ik ben ook geen maatje 34 hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.
Tsss, jij bent echt niet chubbyquote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Een paar mensen dan. Maar ik ben nogal chubby.
Omdat je tieten daar niet in passen.quote:
Selectie is per direct geopend. Inschrijvingen kunnen naar de PM van Royco en mij worden gestuurd. De rest van de regels bedenken we daarna wel, we willen ons vooralsnog niet in de vingers snijden door mogelijke beperkingen op te leggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer begint deze competitie eigenlijk?
Echt wel. Ik ben maat 42.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
Eerst even je registratie regelen door middel van pics in mijn DM.
Nee, we kunnen geen mensen voortrekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Samzz en ik zijn al door de kwalificatie heen natuurlijk.
Sinds onze gecensureerde demonstratie 3 jaar terug.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je tieten daar niet in passen.Maar je bent wel slank hoor, van wat ik heb gezien.
Ik maatje 38/40quote:
Oh ja, sorry.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.
Wat een lul hequote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam wel genoemd verrader.
Nou ja, het is overgewicht. Wat niet gezond is.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je niet chubby.
En ik heb altijd gelijk.
De zwaartekracht heeft in die tijd vast wel enig effect gehad. Dus actueel materiaal is nodig om te kijken of je al rijp bent voor de veteranencompetitie.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Samzz en ik zijn al door de kwalificatie heen natuurlijk.
Sinds onze gecensureerde demonstratie 3 jaar terug.
Ik was vroeger ook 38. Wat mis ik dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik maatje 38/40![]()
En als ik goed mn best doe kan ik mij in een 36 wurmen maar dan is ademen alleen nog maar een droom
Zo, deze doet even pijnquote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft in die tijd vast wel enig effect gehad. Dus actueel materiaal is nodig om te kijken of je al rijp bent voor de veteranencompetitie.
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, sorry.
En uiteraard naar de DM van Air.
We zullen uiterst concreet er mee omgaan natuurlijk.
Ik mis mijn vet, toen had ik het nooit koudquote:
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek enkel voor mijzelf, maar ik ga er ook nog discreet mee om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |