Meid. Het is een potje voetbal. Laat gaan joh.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Nog nooit heb ik Duitsland zo gehaat. Vind het dan ook walgelijk dat men hier zo pro-Duits.
Rest van het toernooi meenemen in de beoordeling.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet. Argentinië en Duitsland waren best gelijkwaardig.
Beste instelling!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Meid. Het is een potje voetbal. Laat gaan joh.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Nog nooit heb ik Duitsland zo gehaat. Vind het dan ook walgelijk dat men hier zo pro-Duits.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Haxballen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Blistering het volgende:
Het WK is voorbijWat moet ik nu met m'n avonden doen
NEIN KRIEG!!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ervaar ik niet zo, ik vind Duitsers saai en Nederlanders nietquote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
We zijn zelf halve duitsers hoor.
Eredivisie en CL.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Blistering het volgende:
Het WK is voorbijWat moet ik nu met m'n avonden doen
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef De_Ilias het volgende:
Daarom had Hitler zo makkelijk Nederland kunnen overnemen, logisch dat de NSB zo populair was..... wtf check die Nederlanders hier blij doen voor Duitsland.
Ooit uit geweest in Berlijn?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat ervaar ik niet zo, ik vind Duitsers saai en Nederlanders niet
ik zit niet de hele wedstrijd te FOK!en, sorry als ik iets gemist heb...jesus thundernerdquote:
Haha, ze zijn idd wel saai. degelijk, maar een saai volkje idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat ervaar ik niet zo, ik vind Duitsers saai en Nederlanders niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |