voor nota bene duitslandquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef hottentot het volgende:
Belachelijk, Nederland speelt niet ééns en toch heb ik een heel sterk gevoel van opluchting.
Ik ben 1/8 Duitsquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederlanders die voor duitsland juichen? Waar is je eer !
Dat kunnen Duitsers als geen anderquote:
ein folk, ein....quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt!
watquote:
Diets...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 Duits![]()
En we zijn allemaal van Duits bloed toch?
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ik ben 1/8 Duits![]()
En we zijn allemaal van Duits bloed toch?
omdat je schele ogen hebt?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zien die Duitsers er zo autistisch uit?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef affa het volgende:
nederland zou wel een kans hebben tegen duitsland
Zwaar verdient als je het mijn vraagt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Vasion het volgende:
Lekker juichen voor Duitsland jongens..
Hier gaan wij Nederlanders nog 4 jaar last van krijgen sukkels
hehe iemand die het snaptquote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Zorro het volgende:
Nu hebben de Argentijntjes ineens haast he, nu wel.
PAUPERKRANTquote:
compleet terecht, maakt het toch primaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Vasion het volgende:
quote:
Dit, kut volkquote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Zorro het volgende:
duitse vrouwen neuken woeiiiiiquote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef hottentot het volgende:
Damn, wat zou ik graag in Berlijn of Hamburg zijn nu, feesten tot je erbij neervalt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste probleem worden nu al die Duitsland-geilers
Inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meid toch.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De samenvatting van dit toernooi voor Messi in een paar woorden: Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
De samenvatting van dit toernooi voor Messi in 1 woord: bijna
Nu nog op ingezet?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef eQuaL het volgende:
Kom op Argentinie, als jullie nog winnen verdien ik 240 euro
Ook datquote:
HEIL!!! HEIL!!! HEIL!!! HEIL!!!quote:
Hm nou ja, grootste kansen waren wel voor Argentinië deze wedstrijd..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was dinsdag in Berlijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef hottentot het volgende:
Damn, wat zou ik graag in Berlijn of Hamburg zijn nu, feesten tot je erbij neervalt.
Dijkshoorn vooropquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij moet is even lekker met een braadworst op de bank gaan zitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het Duitsland zelf best, maar jullie zijn toch Nederlanders? Ik weet nu al dat er een hoop mensenzijn die dit echt ronduit fantastisch vinden en een uur gaan juichenquote:
Zat jij niet in Amerika?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahahah
Het vuurwerk gaat al de lucht in hier bij de Duitse grens
Overdrijf nietquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het Duitsland zelf best, maar jullie zijn toch Nederlanders? Ik weet nu al dat er een hoop mensenzijn die dit echt ronduit fantastisch vinden en een uur gaan juichen
JAJAJAJAJA TOOOOOOOOOOOOOOR TOOOOOOOOOOOOOOOOR WIR SIND DIE BESTENquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het Duitsland zelf best, maar jullie zijn toch Nederlanders? Ik weet nu al dat er een hoop mensenzijn die dit echt ronduit fantastisch vinden en een uur gaan juichen
nog nietquote:
Dat niet alleen; hij is de uitvinder van de no-look-kopbal.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik bedenk me net dat fucking Edson Braafheid ooit in een WK-finale speelde.
Het is meer anti Argentiniequote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idd. Types die Duitsland zien als de grote, machtige broer, etcquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met die no-look terugspeelkopbalquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Argentijntjes kunnen weer goed tegen hun verliestwitter:pierrevh17 twitterde op zondag 13-07-2014 om 23:30:55Chaos in the stands, fights everywhere #duiarg reageer retweet
SWAGquote:
Met die bazige terugkopbal op Stekelenburgquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gelukkig begint de Eredivisie al weer snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja.quote:
Dat zijn ze ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Idd. Types die Duitsland zien als de grote, machtige broer, etc
Gelijk met Italië, dat is dan wel jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
dat is wereldtitel nummer 4 voor de duitsers
Ik heb geen hekel aan Duitsland, maar het is altijd prettiger om verloren te hebben van de toekomstig wereldkampioen. Bovendien, onze koningin kom uit Argentiniëquote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die geen hekel hebben aan Duitsland...!!!
Op vele vlakken doet Nederland het beter, dus nee.quote:
Kunnen we weer juichen om Ajax dat weer kampioen wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef plerda het volgende:
[..]
Gelukkig begint de Eredivisie al weer snel.
Huil huil, gewoon de beste ploeg van dit WK.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Vasion het volgende:
Tering Duitsers..
Nog erger al die Nederlandera die hierom juichen
Geen reden om tegen ze aan te gaan rijen. Maar goed, het maakt me verder niet zoveel uit. Beter Duitsland dan Argentinië.quote:
Neequote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Huil huil, gewoon de beste ploeg van dit WK.
Wij zijn niks zonder Deutschland.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op vele vlakken doet Nederland het beter, dus nee.
Voor jou wel voor mij nietquote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we weer juichen om Ajax dat weer kampioen wordt.
Jammer dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |