Het bedrog van Rio de Janeiro.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Duitsland oogt tien keer fitter dan Nederland
Tegen Algerije en Ghana vond ik van nietquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Algerije en Ghana vond ik van niet
Veel matchen gezien, maar die nietquote:Op zondag 13 juli 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Algerije en Ghana vond ik van niet
Stil danquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Veel matchen gezien, maar die niet
Laten we die kneus maar niet meer aandacht geven.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
Messi kan in zijn eentje een wedstrijd beslissen.
Inzanity
Ik heb volgens mij weinig goede velden gezien dit WK.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
Is dat veld zo slecht of waarom hobbelt die bal constant zo raar
Niet tegen België, geraakte Kompany niet voorbij en Courtois ook niet. Dus hij kan het niet altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
Messi kan in zijn eentje een wedstrijd beslissen.
Inzanity
En tegen Nederland had Vlaar hem volledig in zijn zak.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet tegen België, geraakte Kompany niet voorbij en Courtois ook niet. Dus hij kan het niet altijd.
Brazilië - Colombia zatten op het eind zelfs putten inquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij weinig goede velden gezien dit WK.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
En tegen Nederland had Vlaar hem volledig in zijn zak.
Nog altijd beter dan Braafheidquote:
Beglie?quote:
En Pep speelde bij Barcelona onder Louis. Pep ging naar Bayern. Kortom Duitsland = Louisquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
Mocht Duitsland vanavond wereldkampioen worden, dan zullen we JUICHEN voor Louis, want hij heeft Bayern München aanzienlijk opgebouwd, en er spelen een behoorlijk aantal Bayern spelers voor Duitsland, dus eigenlijk is dit allemaal de verdienste van LOUISGOD
Daarom zei ik ook 'kan'.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet tegen België, geraakte Kompany niet voorbij en Courtois ook niet. Dus hij kan het niet altijd.
Jij snapt het potverdikkie.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Pep speelde bij Barcelona onder Louis. Pep ging naar Bayern. Kortom Duitsland = Louis
Maar dat is dan weer niks vergeleken met de kraters die Nederland en met name Duitsland in het Braziliaanse voetbal hebben geslagen, dat wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Brazilië - Colombia zatten op het eind zelfs putten inKwam wel door de voetbaloorlog
Goh.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:12 schreef remlof het volgende:
Pfff, Argentinië valt me helemaal niet tegen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Pep speelde bij Barcelona onder Louis. Pep ging naar Bayern. Kortom Duitsland = Louis
Exact hetzelfde team.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:11 schreef Wespensteek het volgende:
Is dit hetzelfde Argentinië als tegen Nederland?
Meer ruimte bij Duitsland en Nederland stond goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:10 schreef Stiggie het volgende:
Argentinie creert meer in 10min tegen de duitsers dan in 90min tegen nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |