Ga jij zo kijken?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je kan niet alles weten
Archeologie in Leiden bekeken natuurlijk!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Want wat heeeft het je dit weekend gebracht.. ?
Voetbal? Ach, mijn man kijkt wel, dus ik krijg het wel mee, maar verder zal het me roesten wie er gaat winnen.quote:
AH OK Leiden is daar wel weer geschikt voor iddquote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie in Leiden bekeken natuurlijk!
Mij ook, maar ik ben solidair met Duitsland want onze buren. En nee, ik ga niet kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetbal? Ach, mijn man kijkt wel, dus ik krijg het wel mee, maar verder zal het me roesten wie er gaat winnen.
Ga jij kijken?
Misschien wordt er vanavond een kalfje geboren, dat vind ik veel leuker.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik ben solidair met Duitsland want onze buren. En nee, ik ga niet kijken.
Oh, ik las ergens dat het nog niet zo ver is? Zou wel heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wordt er vanavond een kalfje geboren, dat vind ik veel leuker.
Zeker, en deze tentoonstelling wil ik zelfs nog wel een keer bekijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
AH OK Leiden is daar wel weer geschikt voor iddHet is je iig bevallen dus top
10 van de 12 mensen hier hebben geen idee waar je het over hebt...quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik net de deur uit ging was er onrust in de COS, omdat er slijm uit Bief zou komen, ik heb nog niet bijgelezen. Dus het was loos alarm?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat het nog niet zo ver is? Zou wel heel leuk zijn.
Dat is beter voor die 10quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
10 van de 12 mensen hier hebben geen idee waar je het over hebt...
Er komt inderdaad slijm uit, en boer John heeft via de streams gekeken, en een bericht op zijn FB geplaatst. Het kwam er zo ongeveer op neer dat het er goed uitziet, maar dat het nog niet zover is.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik net de deur uit ging was er onrust in de COS, omdat er slijm uit Bief zou komen, ik heb nog niet bijgelezen. Dus het was loos alarm?
Oke, dus nog geen kalfje vandaag, jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt inderdaad slijm uit, en boer John heeft via de streams gekeken, en een bericht op zijn FB geplaatst. Het kwam er zo ongeveer op neer dat het er goed uitziet, maar dat het nog niet zover is.
Dat is veel leuker, ken iemand die had er van de week zelfs 2!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie beestjes zijn het.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, ken iemand die had er van de week zelfs 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |