Geeft aan hoeveel ze geven om hun eigen volk: aan hun kant vallen slachtoffers en na 1000 raketten hebben ze nog geen één keer massale schade kunnen aanrichten, maar een wapenstilstand accepteren ze niet. Wat een dappere vrijheidstrijders zijn het toch ook!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Staakt het vuren zou pas over een uur of 12 ingaan, las ik net.
Daarnaast heeft Hamas niet ingestemd met een wapenstilstand.
Het gewone volk heeft het meest te lijden onder de haatdragende extremisten aan Israëlische en Palestijnse zijde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Geeft aan hoeveel ze geven om hun eigen volk: aan hun kant vallen slachtoffers en na 1000 raketten hebben ze nog geen één keer massale schade kunnen aanrichten, maar een wapenstilstand accepteren ze niet. Wat een dappere vrijheidstrijders zijn het toch ook!
Yup, I agreequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gewone volk heeft het meest te lijden onder de haatdragende extremisten aan Israëlische en Palestijnse zijde.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Geeft aan hoeveel ze geven om hun eigen volk: aan hun kant vallen slachtoffers en na 1000 raketten hebben ze nog geen één keer massale schade kunnen aanrichten, maar een wapenstilstand accepteren ze niet. Wat een dappere vrijheidstrijders zijn het toch ook!
Het is helaas de trieste realiteit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gewone volk heeft het meest te lijden onder de haatdragende extremisten aan Israëlische en Palestijnse zijde.
sadpanda is een irritant trolletje. lekker negeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:53 schreef cr4ne het volgende:
SadPanda, ik kan je aanraden om een keer naar Israël te gaan. Dan zie je met je eigen ogen dat het allemaal echt niet zo erg is als het afstotende beeld dat jij vanuit je luie stoel voor de PC hebt zitten kweken.
En dan straks weer huilie huilie doen als het IDF hun aanvallen weer, terecht, gaan intensiveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Dit is lekker makkelijk he, niet stoppen met de bezettingen maar wel met het staakt het vuren...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:37 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)staakt-het-vuren-af/
Ben benieuwd, Egypte is natuurlijk boos op Hamas ivm steun aan Morsi, kan zo maar het einde van Hamas betekenen.quote:
Er zijn toch geen nederzettingen in Gaza meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is lekker makkelijk he, niet stoppen met de bezettingen maar wel met het staakt het vuren...![]()
In Gaza niet nee, maar jij weet donders goed dat het niet zo werkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Er zijn toch geen nederzettingen in Gaza meer?
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Gaza niet nee, maar jij weet donders goed dat het niet zo werkt.
Zo lang Israël met de bezettingen door blijft gaan , zal Hamas daarop reageren.
Je snapt het niet, zolang Israël delen van Palestina blijft bezetten zal Hamas hierop reageren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:36 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Hamas heeft de macht in Gaza daar zijn helemaal geen nederzettingen?
Maar waarom zou Hamas dat doen als ze zelf geen zeggenschap hebben buiten Gaza?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt het niet, zolang Israël delen van Palestina blijft bezetten zal Hamas hierop reageren.
Let op: hiermee praat ik de daden van Hamas niet goed, integendeel. Hamas is een smerige terroristische organisatie.
Omdat ze willen dat Israël stopt met de nederbezettingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:02 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas dat doen als ze zelf geen zeggenschap hebben buiten Gaza?
Waarom vallen ze de nederzettingen dan niet aan, ik vind Hamas zo raar, provoceren de hele tijd en maken voor hun eigen bevolking geen enkel verschil behalve de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Israël stopt met de nederbezettingen.
Zoals ik eerder zei:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:53 schreef cr4ne het volgende:
SadPanda, ik kan je aanraden om een keer naar Israël te gaan. Dan zie je met je eigen ogen dat het allemaal echt niet zo erg is als het afstotende beeld dat jij vanuit je luie stoel voor de PC hebt zitten kweken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef SadPanda het volgende:
Israël is een prima plek om te wonen, gaat in vergelijking met buurlanden erg goed om met haar EIGEN bevolking en is een democratie.
Maar dat verandert 0,0 aan wat Israël met de Palestijnen doet.
Hamas is een hersenloze terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Waarom vallen ze de nederzettingen dan niet aan, ik vind Hamas zo raar, provoceren de hele tijd en maken voor hun eigen bevolking geen enkel verschil behalve de verkeerde kant op.
Ja, iemand met een andere mening is een troll.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
sadpanda is een irritant trolletje. lekker negeren.
Nee, want Egypte heeft Hamas nooit gesteund ook Morsi niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:34 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ben benieuwd, Egypte is natuurlijk boos op Hamas ivm steun aan Morsi, kan zo maar het einde van Hamas betekenen.
hersenloos zou ik niet zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas is een hersenloze terroristische organisatie.
Ik geef enkel en alleen de actie-reactie principe aan.
Volgens mij hebben Morsi en Hamas aardig samengewerkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, want Egypte heeft Hamas nooit gesteund ook Morsi niet.
Alleen Iran levert wapens aan Hamas.
Ah ok, maar ik denk toch dat er meer speelt, daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas is een hersenloze terroristische organisatie.
Ik geef enkel en alleen de actie-reactie principe aan.
Hamas zou kunnen profiteren van een samenwerking met Fatah die recent tot stand is gekomen in een regering van eenheid, door deze acties zijn ze eigenlijk weer terug bij af, Hamas heeft kansen gehad om van Gaza iets te maken of toenadering te zoeken, dus logisch nee, tenzij je in chaos en onrust wilt leven het zal ongetwijfeld enkele Hamas-leden wat macht geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hersenloos zou ik niet zeggen
gewetenloos wel maar wat ze doen is vanuit hun standpunt niet heel onlogisch
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:01 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
En dan straks weer huilie huilie doen als het IDF hun aanvallen weer, terecht, gaan intensiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |