SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
En de sluiting ceremonie dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan nog is dit wel erg vroegDoe het dan 7 uur.
De afsluitingsceremonie is voor de NOS heel belangrijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja die sluitingsceremonie is er ook nog helaas.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet toch echt wel 2,5 uur voorbeschouwen op een wedstrijd hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand zit op die fascistoïde ochtendgymnastiek te wachten.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afsluitingsceremonie is voor de NOS heel belangrijk.
Ik begrijp daar niets van, dat is de aids van elk sportevenement. Een ''ceremonie''.
Geldtrekkerij ook nog eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand zit op die fascistoïde ochtendgymnastiek te wachten.
Dan komt Rusland toch ook nog een showtje geven om het stokje over te nemenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand zit op die fascistoïde ochtendgymnastiek te wachten.
Dat zou verboden moeten worden idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afsluitingsceremonie is voor de NOS heel belangrijk.
Ik begrijp daar niets van, dat is de aids van elk sportevenement. Een ''ceremonie''.
Die is toch wel na de wedstrijd, neem ik aan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die sluitingsceremonie is er ook nog helaas.
Ervoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is toch wel na de wedstrijd, neem ik aan?
nee, voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is toch wel na de wedstrijd, neem ik aan?
Eigenlijk wel logisch, want op de OS zijn de eerste wedstrijden meestal ook voor de openingsceremonie.quote:
Anders kijkt er echt helemaal niemand meer.quote:
Dan zit iedereen weer in de favela of liggen ze op de Copacabana om chlamydia aan hun stemband te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Anders kijkt er echt helemaal niemand meer.
Mantova onder andere.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Ereinion het volgende:
Weet niet zeker meer of Bruseghin ooit officieel ergens bij betrokken was.
Ja, maar hij heeft veel power en zit erg aerodynamisch.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:49 schreef OProg het volgende:
Zodra dingen eigenlijk niet kunnen in het wielrennen is het meestal niet echt een lekker verhaal.
En oog voor details natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft veel power en zit erg aerodynamisch.
Dat zou wel echt iets voor hem zijn ja.quote:
Om hem daarna weer op te bouwen.quote:
Pff, wat flauw zeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt iets voor hem zijn ja.
Beetje de Wim Kieft look ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Thijs ziet er uit als een junk zo. Met die ogen.
Hboquote:Op zondag 13 juli 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thijs lijkt echt op mijn stagebegeleider vanuit het HBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |