Dat is serieus ook een kut opmerking. Dat zou je ook niet tegen een sporter zeggen die op 1 punt de finale niet heeft gehaald.quote:
Hoe lang duurt dat?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach je komt vanzelf op een punt, althans ik dan, dat je je er maar bij neer legt dat het zo is.
Ik zou het hem graag nazeggenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je hebt ermee gezoend en geneukt, dat is niet het geval vanYats. Voor hem is dat nog erger.
Dank jequote:
Welkom in mijn wereldquote:
Die heeft dan andere zorgen dan een vrouw in zijn leven krijgen, ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is serieus ook een kut opmerking. Dat zou je ook niet tegen een sporter zeggen die op 1 punt de finale niet heeft gehaald.
Graag gedaan.quote:
Nee echtquote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Die heeft dan andere zorgen dan een vrouw in zijn leven krijgen, ja.
Euh ja , jouw situatie zou leuker geweest zijn voor Yats, hoor. Hij bevestigt het zelf :quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik weet niet of dat erger is of niet. Het is sowieso wat je er zelf van maakt.
Ik durf uit de grond van mijn hart te zeggen dat dit echt het pijnlijkste is wat ik ooit heb mee gemaakt (emotioneel dan).
quote:
Hoe lang dat duurt? Dat is voor iedereen anders, er is geen vaste tijd voor zoiets. Hou je er niet teveel mee bezig.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat?
[..]
Ik zou het hem graag nazeggen
[..]
Dank je
[..]
Welkom in mijn wereld
True!quote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee echtals je dan volgende keer beter zegt. Denk ik dat je ruzie hebt
Deanquote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef complicate het volgende:
[..]
True!Zou je zo een reactie krijgen
:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Dus complicate, voordat je nog eens een oordeel geeft of iets beter is of niet, ga dan eens na of je dat wel zeker weet. Want in dit geval is het blijkbaar niet zo.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh ja , jouw situatie zou leuker geweest zijn voor Yats, hoor. Hij bevestigt het zelf :
[..]
Nogmaals Aeque, jullie delen niet hetzelfde "verdriet". Yats wil al langer dan een jaar seks. Dat is voor hem op dit moment het ergste! , wat dus niet jouw geval is.quote:
Ik krijg al steeds meer informatie.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals Aeque, jullie delen niet hetzelfde "verdriet". Yats wil al langer dan een jaar seks. Dat is voor hem op dit moment het ergste! , wat dus niet jou geval is.
Dat dus, het zijn gewoon compleet twee verschillende situatie. Vanuit Yats visie, snap ik wel dat hij graag in zijn plaats was geweest.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:40 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik krijg al steeds meer informatie.
En ik heb het erg met je te doen Yats
Oordeel dan ook niet of iets erger is of niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals Aeque, jullie delen niet hetzelfde "verdriet". Yats wil al langer dan een jaar seks. Dat is voor hem op dit moment het ergste! , wat dus niet jouw geval is.
Voor Yats wel .quote:Op zondag 13 juli 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oordeel dan ook niet of iets erger is of niet.
Geloof me, dat wil yats echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus, het zijn gewoon compleet twee verschillende situatie. Vanuit Yats visie, snap ik wel dat hij graag in zijn plaats was geweest.
Ieder persoon heeft zijn manier om met pijn om te gaan. Wat jij meemaakt had minder erg geweest voor Yats. Ach appels met peren vergelijken dit datquote:
Hoe weet je dat? Dus je wilt zeggen dat als yats in mijn situatie had gezeten was er niks aan de hand geweest?quote:
Die zou hem wel troost kunnen biedenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Die heeft dan andere zorgen dan een vrouw in zijn leven krijgen, ja.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh ja , jouw situatie zou leuker geweest zijn voor Yats, hoor. Hij bevestigt het zelf :
[..]
Eh, been there, done that, maar dan zonder de seks.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe lang dat duurt? Dat is voor iedereen anders, er is geen vaste tijd voor zoiets. Hou je er niet teveel mee bezig.
En je zou het me graag nazeggen? Geloof me, dat wil je echt niet. Je moet je eens voorstellen dat je de liefde van je leven tegenkomt en alles loopt lekker en leuk. Maar plotseling blijk je achteraf alleen maar gebruikt te zijn zodat zij zich niet zo alleen voelde.
Het enige wat overblijft is heel veel pijn, teleurstelling en jezelf minderwaardig voelen omdat je alleen maar goed was voor de aandacht en niet goed genoeg materiaal om een relatie mee te beginnen. Als dan de rest van je leven ook niet loopt dan krijg je 1 grote hoop depressiviteit wat al weken lang het volgende ritme heeft: slapen, werken, thuis zitten. Slapen werken, thuis zitten. Dag in dag uit en er komt geen einde aan.
Dus complicate, voordat je nog eens een oordeel geeft of iets beter is of niet, ga dan eens na of je dat wel zeker weet. Want in dit geval is het blijkbaar niet zo.
Ik ken Yats al veel langer dan je. Dus ja. daar ben ik zeker van. Hij ging het erg vinden, maar niet zo erg als zijn situatie nu, namelijk langer dan 1 jaar zonder seks.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dus je wilt zeggen dat als yats in mijn situatie had gezeten was er niks aan de hand geweest?
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Die zou hem wel troost kunnen bieden
[..]
[..]
Eh, been there, done that, maar dan zonder de seks.
Dus als ik het goed begrijp is het enige wat yats dwars zit is dat hij geen seks heeft?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ken Yats al veel langer dan je. Dus ja. daar ben ik zeker van. Hij ging het erg vinden, maar niet zo erg als zijn situatie nu.
Dat vooral ja. Jij begrijpt het nu.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het enige wat yats dwars zit is dat hij geen seks heeft?
Yats, no offense. Maar als dat alles is.. Dan moet je echt je prioriteiten gaan verleggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Jij begrijpt het nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |