quote:Op zondag 13 juli 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs daar kwam ik niet in het verledenDus yats het kan altijd erger
Jij hebt wel iets gehad met haar.quote:
Er komt vanzelf wel iemand in je leven!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Sterkte gozer!quote:
Dan weet jij meer dan ik?quote:
Problemen die bij jezelf afspelen zijn altijd 'erger' omdat je de emoties zelf voelt. Maar ik snap tijn z'n opmerking wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel iemand in je leven!
[..]lief van je en knuf!
nu ga ik naar alanis morissette luisteren
Het kan altijd erger, wil niet zeggen dat je daarmee de ellende van een ander moet baggetaliseren
Ach je komt vanzelf op een punt, althans ik dan, dat je je er maar bij neer legt dat het zo is.quote:
Euh je hebt ermee gezoend en geneukt, dat is niet het geval vanYats. Voor hem is dat nog erger.quote:
Ik weet niet of dat 'erger' is Tijn. Dagelijks contact hebben met iemand die jou afgewezen heeft kan ik je niet aanraden.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou het misschien verzachten, afhankelijk van de omstandigheden.quote:
Niet die zin graagquote:
Oei Yats hoort dit niet graag.quote:
Het is ook zeker een zeer pijnlijke en zeer lief bedoelde opmerkingquote:Op zondag 13 juli 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik?
[..]
Problemen die bij jezelf afspelen zijn altijd 'erger' omdat je de emoties zelf voelt. Maar ik snap tijn z'n opmerking wel.
Dat zou ik nooit doen, maar soms is het goed om te horen dat andere ook vervelende dingen mee maken. Dus dat je niet de enige bent met shit.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel iemand in je leven!
[..]lief van je en knuf!
nu ga ik naar alanis morissette luisteren
Het kan altijd erger, wil niet zeggen dat je daarmee de ellende van een ander moet baggetaliseren
Dat is een helquote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat 'erger' is Tijn. Dagelijks contact hebben met iemand die jou afgewezen heeft kan ik je niet aanraden.
Denk je dat? Ik weet niet of dat erger is of niet. Het is sowieso wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je hebt ermee gezoend en geneukt, dat is niet het geval vanYats. Voor hem is dat nog erger.
Dat is serieus ook een kut opmerking. Dat zou je ook niet tegen een sporter zeggen die op 1 punt de finale niet heeft gehaald.quote:
Hoe lang duurt dat?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach je komt vanzelf op een punt, althans ik dan, dat je je er maar bij neer legt dat het zo is.
Ik zou het hem graag nazeggenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je hebt ermee gezoend en geneukt, dat is niet het geval vanYats. Voor hem is dat nog erger.
Dank jequote:
Welkom in mijn wereldquote:
Die heeft dan andere zorgen dan een vrouw in zijn leven krijgen, ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is serieus ook een kut opmerking. Dat zou je ook niet tegen een sporter zeggen die op 1 punt de finale niet heeft gehaald.
Graag gedaan.quote:
Nee echtquote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Die heeft dan andere zorgen dan een vrouw in zijn leven krijgen, ja.
Euh ja , jouw situatie zou leuker geweest zijn voor Yats, hoor. Hij bevestigt het zelf :quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik weet niet of dat erger is of niet. Het is sowieso wat je er zelf van maakt.
Ik durf uit de grond van mijn hart te zeggen dat dit echt het pijnlijkste is wat ik ooit heb mee gemaakt (emotioneel dan).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |