Oh wel? Sorryquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd. Ik werk hier, hé
. Maar dat betekent niet dat ik niet naar Nederland kan komen, hoor
.
[..]
Doesn't suit you.
[..].
Dat je daar werkt weet ik maar kon toch ook voor een bepaalde tijd zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[..]
Doesn't suit you.
[..].
Bij Turnhout in de buurt.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je daar werkt weet ik maar kon toch ook voor een bepaalde tijd zijn![]()
Waar ergens in België zit je?
Daar ben ik vorig jaar geweest!!! En is toch ook dicht bij TW classic?quote:
Dat is maar een uurtje met de autoquote:
Het Zen gedeelte?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[..]
Doesn't suit you.
[..].
TW Classic is in Werchter, is wel aardig in de buurt, ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest!!! En is toch ook dicht bij TW classic?
Kloptquote:
Ja.quote:
Wat ze doet het niet voor het geld?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha de bruid is haar geloften vergeten en moest dus improviseren. Zo slecht
Ik heb geen auto meerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
TW Classic is in Werchter, is wel aardig in de buurt, ja.
[..]
Klopt!
[..]
Ja.
De NS heeft er succesvol voor gezorgd dat ik waarschijnlijk nooit meer buiten Gorinchem zal komenquote:
Blijft lastig voor bejaarde mensen he al die veranderingen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De NS heeft er succesvol voor gezorgd dat ik waarschijnlijk nooit meer buiten Gorinchem zal komen
Nee hoor, ik kan het gewoon niet betalen meer.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft lastig voor bejaarde mensen he al die veranderingen.
Ah kut, ja dat papieren kaartje is weg, héquote:Op zondag 13 juli 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De NS heeft er succesvol voor gezorgd dat ik waarschijnlijk nooit meer buiten Gorinchem zal komen
Er schijnt een wegwerpdagkaart te zijn die maar 1 euro duurder is dan het kaartje vroeger was.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah kut, ja dat papieren kaartje is weg, hé. Ik zou ook niet weten hoe ik met de trein naar huis moet komen
.
Geloof het wel...quote:Op zondag 13 juli 2014 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er schijnt een wegwerpdagkaart te zijn die maar 1 euro duurder is dan het kaartje vroeger was.
Geen idee of arriva daar aan meewerkt, hier hebben we namelijk geen NS station maar arriva
Daar rijden de treinen toch ook gewoon als er een sneeuwvlokje uit de lucht valt?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het wel...
Ik vind het echt zot. In Engeland hebben ze dat systeem ook, maar daar werkt het tenminste.
Jij toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof er iets is dat warm wordt van jou.
Jup. En cheap-ass ook nog. Ik ging van Paddington station naar Watford station, ruim een half uur in de trein. Weet je wat een retourtje me gekost heeft? 4 pond.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar rijden de treinen toch ook gewoon als er een sneeuwvlokje uit de lucht valt?
Geen idee hoeveel euro dat isquote:Op zondag 13 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En cheap-ass ook nog. Ik ging van Paddington station naar Watford station, ruim een half uur in de trein. Weet je wat een retourtje me gekost heeft? 4 pond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |