Om wat?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben mensen om minder een ban gehad.
wie en waarom dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
Pfff... Er zijn wel mensen op wiens graf ik letterlijk zou willen dansen.
jij ook, wie en waarom dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar ken ik er ook wel een paar van ja
[..]
Dat zeker ja.
En je experiment dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Het is niet zo dat ik je de treintijden, tips om te krassen of een touw en krukje heb aangeboden.
Ik las iets verkeerd, maakte een opmerking en dat was dus geen doodsverwensing.
Maar ja, de kans dat jij iets begrijpt is toch al heel klein.
Een deelnemer is niet echt een experiment te noemen. Bij 10 mensen kan je tenminste zeker zijn dat het werktquote:
Op zich vind ik het niet nodig alles maar op internet te plempenquote:
De man van mijn moeder bijvoorbeeld.quote:
Ik vroeg of je daaraan wilde meewerken en jij was vrij om daarop te antwoorden. Is nog steeds geen doodsverwensing.quote:
Ja maar als ik dood ben kan je niet meer experimenteren met mequote:Op zondag 13 juli 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg of je daaraan wilde meewerken en jij was vrij om daarop te antwoorden. Is nog steeds geen doodsverwensing.
Dan zoek ik toch gewoon verder naar een proefpersoon? Doe ik toch al natuurlijk!quote:Op zondag 13 juli 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als ik dood ben kan je niet meer experimenteren met me
Of nouja, niet dat ene experiment
Begrijpend lezen toch?
Genoeg mannen op Fok! die willenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zoek ik toch gewoon verder naar een proefpersoon? Doe ik toch al natuurlijk!
Alsof er iets is dat warm wordt van jou.quote:
Soms is haten gewoon leukquote:Op zondag 13 juli 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
Zonde van je tijd al die negatieve energie.
Dat valt nog vies tegenquote:
Hoe lang blijf je nog in België? Of is dat nog niet bekend?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ik baal dat ik m'n rode nagellak hier niet heb. Ik ben in de mood voor rood.
Ach ik hang ook maar een beetje de zen meester uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms is haten gewoon leuk. Maar meestal ben ik echt een heel lief meisje
.
Wel jammerquote:
hoerquote:Op zondag 13 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ik baal dat ik m'n rode nagellak hier niet heb. Ik ben in de mood voor rood.
Ik ben best wel gehecht aan mijn gammele knieschijven hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik hang ook maar een beetje de zen meester uit.
Terwijl ik genoeg mensen graag de knieschijven zou breken.
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best wel gehecht aan mijn gammele knieschijven hoor
Onbepaalde tijdquote:Op zondag 13 juli 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog in België? Of is dat nog niet bekend?
Doesn't suit you.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik hang ook maar een beetje de zen meester uit.
Terwijl ik genoeg mensen graag de knieschijven zou breken.
quote:
Ik gun jou heel veel maar ik wil ook nog wel normaal op handen en knieën kunnen zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |