Is goed, ik ben er wel tegen 23:00.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag, kom je me dan nu een lekker stukje kipfilet brengen?
En maandagquote:
Ik wacht welquote:Op zondag 13 juli 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is goed, ik ben er wel tegen 23:00.
Vergeet je witte shirtje nietquote:Op zondag 13 juli 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is goed, ik ben er wel tegen 23:00.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat Huppel die drilboor kan gebruiken om die ontiegelijk dikke betonplaat voor je kop weg te boren. Misschien dat het dan duidelijk wordt.quote:
Dat is vast door een negerin geschrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Charmant.quote:
quote:
Die plaat is van grafeen gemaaktquote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat Huppel die drilboor kan gebruiken om die ontiegelijk dikke betonplaat voor je kop weg te boren. Misschien dat het dan duidelijk wordt.
Ik las eerst grafsteen en wilde alquote:Op zondag 13 juli 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die plaat is van grafeen gemaaktSucces met je boor
Dat denk ik bijna altijd bij dat soort posts.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is vast door een negerin geschreven. Denk ik.
Ik zie nu wel voor me hoe ze met haar hart zuigt.quote:
Ik weet niet Roy, ik was er niet bij,quote:
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die plaat is van grafeen gemaaktSucces met je boor
Doodsverwensing, tr gemachtquote:Op zondag 13 juli 2014 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las eerst grafsteen en wilde alposten
Oh? Begrijpend lezen is echt niet aan jou besteed hequote:
Juichen om een grafsteenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh? Begrijpend lezen is echt niet aan jou besteed he
Dus?quote:
Oh daar ken ik er ook wel een paar van jaquote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
Pfff... Er zijn wel mensen op wiens graf ik letterlijk zou willen dansen.
Dat zeker ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben mensen om minder een ban gehad.
Zoals?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben mensen om minder een ban gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |