tl; drquote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/krant/article1519493.ece
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Persie werd door de coach naar de reservebank verbannen, omdat hij tot ontzetting van de ploegleiding bleek vergeten dat de zomertijd zaterdagnacht was ingegaan.
Hier zit een grap in.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:19 schreef tralalala het volgende:
Best knap dat ze de goal van Blind gewoon helemaal niet hebben laten zien in de nabeschouwing
Eng mannetje, die Pierre.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/krant/article1519493.ece
"Ksssshhh"quote:
Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je mijn zonnebril van 2,50 nou al gezien>
Geef mij maar Bassie en Adriaan DVD'tjes, rechtstreeks uit de kofferbak van Bassie.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de kofferbak wat reservematrassen en Lion King-dvd's.
Bij de Belg op de achtergrond zaten ook een paar tyfuskinderen, niet normaal. Kutgebaartjes maken, hartjes, golf bewegingen, echt. Vieze vuile kut kinderen.quote:
Gewoon daarom. En bv ook dat afscheid van Mark van Bommel, dat hij al ging vertellen dat hij was gepolst voor de afscheidswedstrijd voordat Mark het zelf bekend had gemaakt, zodat hij het kon primeurenquote:
Uit de Honda Preludequote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar Bassie en Adriaan DVD'tjes, rechtstreeks uit de kofferbak van Bassie.
Ja of de eerste analist die schijt aan alles heeft en zich durft uit te spreken in tegenstelling tot de 100 kontenkussers die geld opstrijken en niks brengen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon daarom. En bv ook dat afscheid van Mark van Bommel, dat hij al ging vertellen dat hij was gepolst voor de afscheidswedstrijd voordat Mark het zelf bekend had gemaakt, zodat hij het kon primeurengoedkoop scoren, walgelijk.
Gewoon bewerken met een roestige heggenschaar, werkt altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Belg op de achtergrond zaten ook een paar tyfuskinderen, niet normaal. Kutgebaartjes maken, hartjes, golf bewegingen, echt. Vieze vuile kut kinderen.
Voor 40-45 euro per stuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar Bassie en Adriaan DVD'tjes, rechtstreeks uit de kofferbak van Bassie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |