Stiekem is iedereen voor ajaxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)et-oranje-op-02.html
Ajacied, PSV'er en Feyenoorder samen aan het feestenMoeten jullie ook een traantje wegpinken?
Volgensmij zit haar zoontje naast haarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die wil ik wel vol spuiten.
Je zou zo een vakantie naar Braziliė willen boeken. Al zou ik liever naar Argentiniė gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mwha, ietwat overdreveNµn. Maar toch niet uber bijzonder?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Alberto_Contador het volgende: [..] Ja ok, maar hij is ook scheel. Scheel en slecht en toch verdomde veel euri verdienen.
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij constant bezig met dat soort kinderachtig gedrag.
Neeeee Mariequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Ineens ben ik jaar ouder?Maak dan 32 ... houden we zo de score bij
![]()
u mad?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
Haha nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Wie nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |