?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man, want als je een overtreding buiten de zestien maakt is die erger dan wanneer je hem binnen de zestien maakt
Schwalbequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Was niet in het penalty gebied en wad natuurlijk een swalbe
7-1 is comingquote:
Zeker sneller dan Nederland ookquote:
Haha, ingaan op Doublepainquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man, want als je een overtreding buiten de zestien maakt is die erger dan wanneer je hem binnen de zestien maakt
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Was gewoon in het nieuws gekomen(WAAR IEDEREEN HET DESTIJDS MEE EENS WAS) dat rood + penal een dubbele straf zou zijn
Schwalbe, ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Was niet in het penalty gebied en wad natuurlijk een swalbe
30 secquote:
hij legde ze hand op ze schouder ging echt weet heel makkelijk neerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
SchwalbeJa hoor. Robben werd vol naar achter getrokken
quote:
Ga toch rennenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat ben jij een domme irritante mongool.
Algerije.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Uit welk bananenland komt die scheidsrechter?
Algerijequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Algerijequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Oke is goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kijk ik weer via Sporza. Grueter kan mij al zesentachtig jaar niet bekoren.
Een algerijn, zo te zien een willekeurigequote:
LOL ... ga dan samen kijken... dit is toch nogal associaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Ratsnest89 het volgende:
Haha verdomme, ik kijk via de NOS stream, en hoorde mijn broer al schreeuwen toen RvP bij mij nog klaarstond om te trappen
In Algerije groeien geen bananenbomen. Daarvoor is het daar te droog.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Haha kijk jou eens tegendraads doen xDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef S0nic het volgende:
Wtf mensen zet die oranje bril afdat was gewoon een gele kaart.
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
Was gewoon terecht geel, domme overtreding na een te egoïstische actie
Wel grappig dat mensen zich druk maken om een wedstrijdje die er niet meer toe doetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef S0nic het volgende:
Wtf mensen zet die oranje bril afdat was gewoon een gele kaart.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
Groningen speelt hun thuiswedstrijden in Groningenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Speelt BMI nog bij feyenoord of heb ik vanalles gemist?
Nog nooit zoveel onbekwame scheids op één WK bij elkaar gezien.quote:
Goede tip!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kijk ik weer via Sporza. Grueter kan mij al zesentachtig jaar niet bekoren.
Hij zit met zijn vriendin te vozen bovenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
LOL ... ga dan samen kijken... dit is toch nogal associaal![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kreeg hij hiervoor geel?
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kreeg hij hiervoor geel?
Op 3 mensen na die hier komen om even stoer te doen ziet ieder mens dat dit een belachelijke gele kaart is.quote:
zo kinderachtigquote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens moeten we spelers niet meer betitelen als een God. Dat vindt Sunri5e niet leuk.
Hij kon weinig anders nadat Van Persie de bal achter hem speelde. Wel een terechte kaart overigens, Grueterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat scheidsen niet twee keer hetzelfde land mogen fluiten op één WK. Veranderd of ik had het verkeerde idee? Want objectief is dat natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Diegene die Australie een onterechte penalty gaf tegen Nederland.
idd. Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onbekwame scheids op één WK bij elkaar gezien.
Ik mis Colinna met zijn doodsblik.
Wat Sunri5e wel of niet leuk vindt boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens moeten we spelers niet meer betitelen als een God. Dat vindt Sunri5e niet leuk.
passeiquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een algerijn, zo te zien een willekeurige
Gelukkig wordt Robben niet vastgehouden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel geel want vasthouden maar Braziliaan maakt een schwalbe
wiesda?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Fellaini de ballen beter zou inspelen en dan Hazard de ruimtes beter zou benuttenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker met verwijzingen dat België met 5-0 hiervan zou hebben gewonnen
Echt waar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat Sunri5e wel of niet leuk vindt boeit echt niemand.
hij had een brazilliaanse speler pijn gedaan en dat mag nietquote:
Mwah had nog wel 1-2 seconden om die bal gewoon terug te tikken, maar hij wilde weer wat lui omspelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kon weinig anders nadat Van Persie de bal achter hem speelde. Wel een terechte kaart overigens, Grueter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gelul Robben werd overduidelijk omvergetrokken!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij had een brazilliaanse speler pijn gedaan en dat mag niet
LOL ... met voedselbonnen binnengeraakt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
iemand die nog wat tegoed had ofzo.
Collinaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onbekwame scheids op één WK bij elkaar gezien.
Ik mis Colinna met zijn doodsblik.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Scheids kan beter een geel shirt aandoen.
Bedankt. Anders had ik je grapje niet begrepen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Brazilie speelt met 12 man (incl scheids)
Nou enquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat interesseert het of de scheids in de weg staat. Van Persie had toch wel gefaald in zijn actie.
Je weet dat dit het WK forum is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alberto_Contador het volgende:
Druk maken om een niets-zeggend voetbalpotje. Are you fucking kidding me?
Zei die dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker met verwijzingen dat België met 5-0 hiervan zou hebben gewonnen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alfje het volgende:
Nu loopt ie ook nog in de weg, zou me niets verbazen als die Algerijn de winnende maakt straks.
Het is wel òf helemaal fucking niks op dit WK, of op zijn minst brons...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alberto_Contador het volgende:
Ja dan maar nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Hij zit met zijn vriendin te vozen boven
Bij de volgende pingel, staat hij met Cesar in het doel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alfje het volgende:
Nu loopt ie ook nog in de weg, zou me niets verbazen als die Algerijn de winnende maakt straks.
lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:15 schreef hottentot het volgende:
Even rap koffie pakken, nog iemand een bakje?
Mag ik je vragen wat jij vanavond gegeten hebt? Een biefstukje met zero zero zero zero doping?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alberto_Contador het volgende:
Waarom? Als Nederland ook met 7-1 zou winnen, zou dat toch geweldig zijn. Na 3 minunten met een man meer helpt dan wel. Helaas heeft deze scheidsrechter daar onterecht een stokje voor gestoken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Alberto_Contador het volgende:
Brons is niets, iig niét in het voetbal. Op Olympische spelen is dat anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is wel òf helemaal fucking niks op dit WK, of op zijn minst brons...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheids is niet zozeer pro-Brazilië, wel slecht.
Al die calimeros hier!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat jij vanavond gegeten hebt? Een biefstukje met zero zero zero zero doping?
cero cero cero cero cero cero cero cinco.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen wat jij vanavond gegeten hebt? Een biefstukje met zero zero zero zero doping?
Er zijn clubs die huldigingen organiseren voor plaats 2. Dus dit moet ook kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:15 schreef Alberto_Contador het volgende:
[..]
Tsja, 3e plaats zegt ook zo veel. Zegt net zo veel als het gros van de mensheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |