Vasten jouw ouders niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik doe suhur alleen, vast alleen, en eet iftar alleen. Ik vond dit al heel wat.
Respect voor deze.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor mequote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
veel succes met een bruid te vinden![]()
mijn moeder zal later voor me koken
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik echt nooit. Zit nog altijd al het rijst op te eten. Laat m'n ma altijd 1kg rijst doen omdat ik om 12 uur alweer twee borden moet
quote:
Jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik ben gaan eten bij familie die mij heeft uitgenodigd betekent dat ik niet kan koken?
of kook gewoon zelf?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor me
En geef ik m'n vrouw een jaar de tijd om een cursus te nemen bij m'n ma
"Joh darkmond, ik hoorde vannacht wat geluiden. Kan ik over 9 maanden babygeluiden verwachten?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Anders neem ik gewoon m'n ma bij me in huis. Kookt zij lekker voor me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon TOTAAL niet dik.quote:
Zo'n eckte kleine rijstvreter?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben gewoon TOTAAL niet dik.TOTAAL niet.
Nee echt serieus. Maar ik beweeg dan ook echt super veel en verbrand gewoon heel wat. En moet 3x op een dag legen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je onder mijn brug wonen? Is gezellig
neequote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die als het tijd is om vasten te verbreken helemaal geen honger meer heeft? Ik heb dan in de middag heel honger en dan even daarna is me hele eetlust weg. Ik eet meestal een wit puntje met vasten verbreken en dan zit ik prop vol en heb ik de volgende dag spijt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Joh darkmond, ik hoorde vannacht wat geluiden. Kan ik over 9 maanden babygeluiden verwachten?"
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken![]()
Ook als je niet single bent mag je best zelf koken hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
niets mis mee om zelf te koken als je single bent
nee dan moet mijn vrouw dat doen. Tenzij ze de skills niet heeft om mijn smaakpapillen genoeg te stimulerenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook als je niet single bent mag je best zelf koken hoor.
Nee totaal totaal niet zelfs.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why not? Ik dacht dat jij uit een redelijk religieuze familie kwam. Hoe kom ik daarbij?
Ik prop me gewoon gelijk vol. Daarna zie ik krijg ik maagkramp en kijk ik op d klok om te zien dat 't pas 5min later is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die als het tijd is om vasten te verbreken helemaal geen honger meer heeft? Ik heb dan in de middag heel honger en dan even daarna is me hele eetlust weg. Ik eet meestal een wit puntje met vasten verbreken en dan zit ik prop vol en heb ik de volgende dag spijt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee dan moet mijn vrouw dat doen. Tenzij ze de skills niet heeft om mijn smaakpapillen genoeg te stimuleren
je bent 15quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken
Seriously?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zat er laatst aan te denken om slaapkamer van mij en m'n vrouw dan te laten isoleren zodat er geen geluid lekt, op 't moment dat m'n eerste kind er is.![]()
Niet net verzonnen, ik zat er laatst echt aan te denken
ook niet zo nu en dan iftar gezamenlijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, zero.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook niet zo nu en dan iftar gezamenlijk?
daar dacht ik ook even aanquote:
Cringeeeeeee! Voel je dat niet als je gaat slapen!? Je maag die helemaal naar de ***** is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik prop me gewoon gelijk vol. Daarna zie ik krijg ik maagkramp en kijk ik op d klok om te zien dat 't pas 5min later is.
Dat is 1x per jaarquote:Op zondag 13 juli 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wat was dat moskee verhaal van laatst dan?
Anyway, sorry, ik ben weer te nieuwsgierig.
Ik slaap pas later. Na die 5min ga ik trouwens gewoon door. En daarna begin ik weer met eten zoals nu.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Cringeeeeeee! Voel je dat niet als je gaat slapen!? Je maag die helemaal naar de ***** is.
Ik laat het nooit meer zo ver komen.. vooral als je dan gaat slapen met een volle maag en smorgens nog misselijk wakker word.
Wil je zeggen dat jij nooit zulke dingen bedenkt?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
daar dacht ik ook even aan![]()
DARKMOND JE BENT 15 GVD EN JE DENKT AL AAN DIT??!!!![]()
Ah zo.quote:
Ik heb mijn best gedaan om ze te stimuleren maar het is een gedoemde zaak.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah zo.
Vasten is echt een vast begrip bij ons in de familie.Terwijl ze voor de rest ook niet heel streng gelovig zijn.
Alhoewel, mijn ouders doen sinds een paar jaar wel bidden.
nee, ik denk niet meteen aan trouwen en kinderen krijgen en de muren isolerenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij nooit zulke dingen bedenkt?
*Eet hapje basmati rijstquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb chips maar eigenlijk heb ik zin in rijst.
ik kook hem gewoon wat langer dan dat er vermeld staatquote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
*Eet hapje basmati rijst
Niet kleverig of zo, gewoon perfect bereid![]()
Geheim: eerst een nacht laten weken in lauw water als 't kan.
Had vandaag rijst, was lekkerquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb chips maar eigenlijk heb ik zin in rijst.
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heerlijk alhamdulillah.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |