Lapohunterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Typisch weer. Ik post drie keer mee en meteen weer een lapo.
#JorahForeverFriendzonequote:
Neeeeeequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan ik het doe.
[..]
Déjà vu. Nee, Faxie. Ik ga niet naar jou toe. Nooit.So cut the crap en besteed die maar aan iemand die er wel voor lijkt te vallen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suits is awesome ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Suits is trouwens een toffe serievorige week begonnen aan de serie en net laatste aflevering van seizoen 2 gezien. Orange is the New black volledig gezien en Dexter vorige maand begonnen en nu seizoen 5
_!
Wat waren de 'magic words'?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verleden
Heb je m nou al afgekeken?quote:
Zijn pa was toch wel stoerder.quote:
Niet?quote:
Banshee kijk ik ook! Fijne serie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Arrow, Banshee, Walking Dead en GoT moeten echt snel weer beginnen
Ja joh, allang.quote:
Zit in de familie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn pa was toch wel stoerder.
Ook al was hij ook een beetje een beta.
Ik heb een kast volquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem wel Westmalle mee.
[..]
I feel you.
[..]
Ik ben ook fan van Transformers. Daarom ga ik niet naar die films.
Omdat mijn favoriet altijd doodgaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn pa was toch wel stoerder.
Ook al was hij ook een beetje een beta.
[..]
Niet?
Hoe kun je die serie kijken en niet tegen beter weten in hopen dat je favoriet het gaat redden?
Pas weer eentje toen ik boek 4 uitgelezen had. Fucking hell.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mijn favoriet altijd doodgaat. Daarom.
Wat vond je van seizoen 2 vergeleken met seizoen 1?quote:
Bedoel je O.? Dat was dus een favoriet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas weer eentje toen ik boek 4 uitgelezen had. Fucking hell.
2 begon matig, maar werd naarmate het vorderde wel steeds beter. En de finale vond ik prachtig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vond je van seizoen 2 vergeleken met seizoen 1?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je O.? Dat was dus een favoriet.
O.? Nu moet ik weer even denken wie dat was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je O.? Dat was dus een favoriet.
DMquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O.? Nu moet ik weer even denken wie dat was.Zoveel namen in dat boek.
Ik had halverwege dat ik dacht: hmm, wordt dit nog wel wat, maar inderdaad die finale.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
2 begon matig, maar werd naarmate het vorderde wel steeds beter. En de finale vond ik prachtig.
Grappig wel om te zien hoe nerd-cultuur tegenwoordig geassimileerd is door iedereen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Arrow, Banshee, Walking Dead en GoT moeten echt snel weer beginnen
Ik heb teveel favorieten tegenwoordig. Maar de meeste zitten er niet meer inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mijn favoriet altijd doodgaat. Daarom.
Mijn favo vrouwelijke personage leeft ook nog steeds, dus dat biedt hoop.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig wel om te zien hoe nerd-cultuur tegenwoordig geassimileerd is door iedereen.
[..]
Ik heb teveel favorieten tegenwoordig. Maar de meeste zitten er niet meer in
Beric, Thoros, Blackfish.
Nu maar hopen dat Davos, Stannis en Barristan nog lang er in blijven.
Wat, wat, wat?quote:
O, maar dat was toch al op het einde van boek 3?quote:
Hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo vrouwelijke personage leeft ook nog steeds, dus dat biedt hoop.
[..]
Wat, wat, wat?
Ik zit met de serie in m'n hoofd, die loopt niet helemaal gelijk aan de boeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar dat was toch al op het einde van boek 3?Maar inderdaad, dat was een toffe. Nee, ik bedoel een andere. Een vrouw.
Ja, inderdaad. Sexy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit met de serie in m'n hoofd, die loopt niet helemaal gelijk aan de boeken.
Maar dat hij doodging vond ik echt jammer. Tof personage. En een fijne acteur om te zien, ook.
Whutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig wel om te zien hoe nerd-cultuur tegenwoordig geassimileerd is door iedereen.
[..]
Ik heb teveel favorieten tegenwoordig. Maar de meeste zitten er niet meer in
Beric, Thoros, Blackfish.
Nu maar hopen dat Davos, Stannis en Barristan nog lang er in blijven.
Ik film wel. Voor research.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Samzz, zullen we eens wat douchescenes uit OITNB naspelen? :$ Puur vanuit acteertechnische redenen.
Goed idee. Heb jij een goede camera?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Samzz, zullen we eens wat douchescenes uit OITNB naspelen? :$ Puur vanuit acteertechnische redenen.
Oh, tuurlijk.quote:
Wow, deze meid laat er geen gras over groeien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Dorne gaat een belangrijke rol spelen ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk.
Er schijnen meer mensen uit Dorne gecast te zijn voor volgende seizoen. En allemaal zo'n beetje Spaans-achtige achtergrond.
Vond hem niet boeiend eigenlijk
[..]
Wow, deze meid laat er geen gras over groeien.
Malle jongenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk.
Er schijnen meer mensen uit Dorne gecast te zijn voor volgende seizoen. En allemaal zo'n beetje Spaans-achtige achtergrond.
Vond hem niet boeiend eigenlijk
Kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dorne gaat een belangrijke rol spelen ja.
En daarna wat filmmontage... even het rolletje 'knippen'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
Klopt. En van Jaime ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ook niet anders.
Ik vind de ontwikkeling van Sansa ook leuk.
Een C-list DC karakter, een zwart-wit indy zombieblaadje, vrij nerderig.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dorne gaat een belangrijke rol spelen ja.
Ja, ik val op blond he?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. Natuurlijk ook gewoon een briljant character.
[..]
Malle jongen.
Ik had in het begin echt een kotshekel aan hemquote:
ik zal jouw eens monterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En daarna wat filmmontage... even het rolletje 'knippen'
mijn ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een sportcamera die goed tegen nattigheid kan
Oh, dan is Jaime meer jouw dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een C-list DC karakter, een zwart-wit indy zombieblaadje, vrij nerderig.
[..]
Ben benieuwd.Is weer een andere setting dan al die scenes in IJsland.
[..]
Ja, ik val op blond he?
Feer heeft dat. Kunnen we ook nog een beetje afwisselen.quote:
Precies. Maar hij is sowieso een goed uitgewerkt personage.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had in het begin echt een kotshekel aan hem. Nu niet meer. Zoals ik eerder al zei, in de serie zijn de rollen echt zó goed gecast
.
Goed plan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Feer heeft dat. Kunnen we ook nog een beetje afwisselen.
Of toch liever Tyrionquote:
Zijn wel dingen die je aan zag komen, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie er belangrijke rollen gaan spelen
Als je dat na de dood van Oberyn niet aan zag komen dan heb je echt niet opgelet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie er belangrijke rollen gaan spelen
Dinklage vind ik wel goed in zijn rol.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of toch liever Tyrion?
Peter is overigens ook fenomenaal.
Ik bedoel Peter Dinklage, jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dinklage vind ik wel goed in zijn rol.
Peter is een baas. Zag het wel een beetje aankomen vanaf seizoen 1, maar dacht dat ze het meer zouden laten zien.
"Your sister" Boh boh bohIk sprong gewoon op van mijn stoel.
Goed puntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tuurlijk zie ik dingen wel aankomen maar voordat er meer verteld wordt door de boekenlezers........wil ik dat voor zijn dat ik niet per ongeluk iets lees
Tot nu toe denk ik dat hij haar in z'n macht heeft. Ook gezien het einde van boek 4.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel Peter Dinklage, ja. Jij hebt 't over Petyr nu? Littlefinger?
Die ook awesome is. Ik zit echt te tubben wie wie nu in z'n macht heeft, Littlefinger Sansa, of andersom. I vote Sansa
.
Daar ben ik nog niet, ik ga echt puur uit van de serie, nuquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe denk ik dat hij haar in z'n macht heeft. Ook gezien het einde van boek 4.
O, sorry. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat jij alle boeken had gelezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet, ik ga echt puur uit van de serie, nu.
Maakt niet uit, hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
O, sorry. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat jij alle boeken had gelezen.
Ik hou dan m'n klep wel dicht vanaf nu.quote:
Vanuit het oogpunt van de serie kun je wel meepraten, tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou dan m'n klep wel dicht vanaf nu.
Ow, Petyr, hehe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel Peter Dinklage, ja. Jij hebt 't over Petyr nu? Littlefinger?
Die ook awesome is. Ik zit echt te tubben wie wie nu in z'n macht heeft, Littlefinger Sansa, of andersom. I vote Sansa
.
Ja, maar is wel moeilijk als je bepaalde kennis vanuit de boeken hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de serie kun je wel meepraten, toch?
Is het heel morbide van mij dat ik moest lachen tijdens de Red Wedding?
Het mooiste van de Red Wedding was dat Blackfish aan het pissen was en dus alles misttequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de serie kun je wel meepraten, toch?
Is het heel morbide van mij dat ik moest lachen tijdens de Red Wedding?
Ja, dat bedoel ik. Sansa begint echt een vrouw te worden. Eindelijk, might I add.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, Petyr, hehe.
Ik doe het zonder ondertitels. Was even vergeten dat het Petyr was.
Ik denk wel dat het subtieler is dan in zijn macht hebben. Hij heeft gewoon een zwak voor haar, dat zij kan uitbuiten als ze het slim speelt.
Ik dacht echt, hoe stom ben je om na zo'n verraad bij Walder aan tafel te gaan zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar is wel moeilijk als je bepaalde kennis vanuit de boeken hebt.Dan kijk je er toch met een andere blik naar, vind ik.
Volgens mij hadden meerdere mensen dat.Ik vond het wel aangrijpend.
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mooiste van de Red Wedding was dat Blackfish aan het pissen was en dus alles mistte
Ja. Sowieso dat Cat er al gemengde gevoelens bij had. Ze had d'r instinct moeten vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Sansa begint echt een vrouw te worden. Eindelijk, might I add.
[..]
Ik dacht echt, hoe stom ben je om na zo'n verraad bij Walder aan tafel te gaan zitten. Dan verdien je het ook gewoon om bruut afgeslacht te worden. En toen Rains of Castamere begon te spelen wist ik al genoeg
. Robb en zijn gevolg ook, trouwens
.
[..]
Ja.
Denk het wel. Zat er geen instructie bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
2 kippenbouten in de oven, in een braadzak, 40 minuten op 180 graden genoeg?
Ja gebaseerd op 4 kippenbouten of een hele kip. Ik ben laf en heb er maar 2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het wel. Zat er geen instructie bij?
Cat ga ik niet missen. Vreselijk mensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Sowieso dat Cat er al gemengde gevoelens bij had. Ze had d'r instinct moeten vertrouwen.
Komt wel goed. Gewoon in de gaten houden en even controleren voordat je gaat eten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op 4 kippenbouten of een hele kip. Ik ben laf en heb er maar 2
Dan doe je toch dezelfde hoeveelheid graden maar dan de helft van de tijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op 4 kippenbouten of een hele kip. Ik ben laf en heb er maar 2
Cat vond ik wel een sterke vrouw. Het enige jammere was haar haat voor Jon, die nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cat ga ik niet missen. Vreselijk mens.
Maar inderdaad, altijd je gevoel vertrouwen. Nou ja, bijna altijd.
Ja, dat opgroeien is wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Sansa begint echt een vrouw te worden. Eindelijk, might I add.
[..]
Ik dacht echt, hoe stom ben je om na zo'n verraad bij Walder aan tafel te gaan zitten. Dan verdien je het ook gewoon om bruut afgeslacht te worden. En toen Rains of Castamere begon te spelen wist ik al genoeg
. Robb en zijn gevolg ook, trouwens
.
[..]
Ja.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat opgroeien is wel leuk om te zien.
Ben benieuwd waar dat met haar heengaat. Defacto heerser over de Vale. Brengt toch wat macht met zich mee.
Sterk was ze wel, ja. Die haat voor Jon heb ik ook nooit begrepen, daarnaast vond ik haar ook gewoon een zeikwijf, om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Cat vond ik wel een sterke vrouw. Het enige jammere was haar haat voor Jon, die nergens op sloeg.
De Vale is geen slechte plaats om te zitten, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat opgroeien is wel leuk om te zien.
Ben benieuwd waar dat met haar heengaat. Defacto heerser over de Vale. Brengt toch wat macht met zich mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |