Wit-Rusland bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 november 2014 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd.
Ook jammer dat ze zo'n zwaar accent heeft. Ik vind het prima dat landen massaal op het Engels overgegaan zijn, weet ik ten minste ook waar een lied over gaat, maar als je het dan laat zingen door iemand met zo'n zwaar accent dat je haast ondertiteling nodig hebt om te ontdekken dat het Engels is, dan schiet je wel een beetje je doel voorbij imo. Hebben trouwens meer landen last van, niet alleen Malta.
Heeeeeeeeeel erg mee eens!quote:Op zondag 23 november 2014 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste gok is dat dit bij lange na niet sterk genoeg is qua stem, zang en lied om in gedachten te blijven in een rij van 16,17 liedjes in de halve finale. Het wordt nergens spannend.
Al blijft Malta een factor om rekening mee te houden omdat jury's altijd wel een (al dan niet gekocht) zwak voor dit land hebben
Edit: Rush was zoveel beter
Wat een verschrikkelijk nummer. Iemand heeft een Engels rijmwoordenboek gevonden en s begonnen te rijmen..quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:31 schreef yorrick69 het volgende:
Ik begin te geloven dat Warrior inderdaad de beste is. Voor drie minuten lol moet je echt ff klikken. Aanrader!
Hoe wanhopigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Fred_B het volgende:
Opvallend feitje: Op 1.21 komt er heel even een Azerbeidzjaans instrument in beeld, de zogenaamde Balaban. In de voorbije jaren hebben Malta en Azerbeidzjan elkaar zeer regelmatig hoge punten gegeven, dus het geeft de indruk dat ze daar in Malta dit jaar weer naar solliciteren (en vermoedelijk kunnen we de 12 van de Maltese vakjury ook alvast invullen).
Niet dusquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:20 schreef Redefine het volgende:
Het is weliswaar geen pure ballad, maar het voelt wel aan als een hele veilige en degelijke ballad. Er is weinig mis met dit nummer, maar ook weinig om echt heel enthousiast van te worden. Maar wie weet komt het wat beter uit de verf op het podium.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |